Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tuossa levyssä (tai noissa mitä olen nostellut) on pyöreä reuna eli levy ei pysy omin avuin pystyssä, kuten Harjun videoissa. Sekin saattaa hieman tehdä asiaa helpommaksi.

+ otin salilla pari videota, koitan pistää niitä tänne tänään.

Minkähän takia Leoko on muuten valmistanu noista 50 kilosista kahta eri versiota? Ne kumireunuksiset on helvetin paksuja, varmaan 2cm paksumpia ku toi pyöröreunanen 50kg limppu. Se on saman paksunen ku 50kg MB Barbellin vastaava, mut Leokossa ei ole niitä reunoja, tasanen lätty vaan.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
lakipiste: painonnostolevyissä on aina kumit, voimanostossa ei tarvi.

http://www.youtube.com/watch?v=e43sLfZnyRY&feature=youtu.be

Forkut täysin jumissa ja peukalonympärystö(t) vähän tulehtuneet (töiden takia). Maanantaina uusiksi perkele :evil:

Tuli tuossa ketjuhommassa säästeltyä, olisi noussut helposti lukitukseen, mutta koitin vielä kovemmilla painoilla eikä noussut. Pitää ottaa seuraavalla kerralla 50mm putki salille niin saa vähän paremmin säädettyä tota lisäpainohommaa (ja tietää tarkemmin painomäärän).

Trnajasta tulee kova sälli vielä grippailuun, sano mun sanoneen! :)

Ps. Vittu mä vihaan ton sun nickin kirjottamista, aina joutuu kattoo kuika se kirjotettii! :D

Trnajasta tulee kova sälli vielä grippailuun, sano mun sanoneen! :)

Ps. Vittu mä vihaan ton sun nickin kirjottamista, aina joutuu kattoo kuika se kirjotettii! :D

Heh, äläs nyt :nolo:

Tuota on moni valitellut :D Tuli tuo keksittyä muistaakseni ihan parissa sekunnissa, jonkinlainen lyhennys "treenaaja" sanasta. Hittolainen kun kukaan salilla ei tiennyt tuota ketjun painoa. Seuraavaksi otan tuon kilon painoisen putken (50mm) niin saa hyvin tietää tarkat kilot.

+ se on kyllä jännä juttu, ihmiset vaan (ainakin mielestäni) naureskelevat päin naamaa kun tätä kiekkoa nostaa salilla naama punaisena. Yksi tyttö meni hiljaiseksi kun yritti siirtää tuota pois nojaamasta seinään...

+ se on kyllä jännä juttu, ihmiset vaan (ainakin mielestäni) naureskelevat päin naamaa kun tätä kiekkoa nostaa salilla naama punaisena. Yksi tyttö meni hiljaiseksi kun yritti siirtää tuota pois nojaamasta seinään...

500e lattialle levälleen, Leoko 50kg viereen ja se joka pitää yli 30sec per käsi niin vieköön mennessään kiekon ja rahat. Loppuu naurut ja menee naama totiseksi. Hiirihartiat painuu kumaraan ja äijät hiipii hissun kissun piiloon hinkkaamaan satkun penkkiään..... kokeiles tommosta. ( Ole myös valmis maksamaan jos yksi niistä 10 potentiaalisesta ukosta on mestoilla ketkä siihen pystyy. )

Mun 80kg INCH kässäriä myös ihmeteltiin ja joku jopa puhui mun selän takana että pystyisi sen nostamaan. Nää puheet tietty alkoi hiipiä mun korviin ja lupasin samantien 1000e sille kuka vetää sääntöjen mukaisesti kässärin lukitukseen. Oli hiljaista....... puheet loppui lyhyeen kun olis ollut aika tehdä työtä käskettyä. ;)

On sitä yli 60 äijää käynyt kokeilemassa ja edelleen olen ainut ketä sen on hyväksytysti nostanut. Myös Venäjän (148kg RT) mies yritti mutta rauta pitää pintansa! :rock:

Sama juttu coc#3 silver bullet hold. Kovasti naurattaa ja kutkuttaa. 200e lupasin mun WR tuloksen rikkojalle. Tää Venäjän karpaasi pääsi vajaan 10sec päähän ja alkoi jo vähän mahassa kiertää....:D

Kisassahan se sit vei mun WR:än mut Burke laittoi vielä enemmän painetta ja on nyt WR mies.....näin se juna etenee. Pyysin Ironmindiltä että aloitetaan pidot #4 gripperillä niin muuttuu fitnesstouhu taas maksimivoimaksi. Ei kuulemma kelpaa ehdotus....vielä. :face:

500e lattialle levälleen, Leoko 50kg viereen ja se joka pitää yli 30sec per käsi niin vieköön mennessään kiekon ja rahat. Loppuu naurut ja menee naama totiseksi. Hiirihartiat painuu kumaraan ja äijät hiipii hissun kissun piiloon hinkkaamaan satkun penkkiään..... kokeiles tommosta. ( Ole myös valmis maksamaan jos yksi niistä 10 potentiaalisesta ukosta on mestoilla ketkä siihen pystyy. )

Opiskelijabudjetilla ja tällä mun tuurilla en mielelläni tuota tekisi :D

+ vain yksi kaverini on saanut tuon kiekon ilmaan (nosti siis joku 10cm ilmaan, ei ole ennen treenannut), kaikilla muilla jäänyt maahan. Osa kehunut että "en mä koita", eikö sitten vain kiinnosta, vaiko eikö uskaltanut, vaiko koittiko sitten kun lähdin salilta jne., en tiedä syytä.

Opiskelijabudjetilla ja tällä mun tuurilla en mielelläni tuota tekisi :D

+ vain yksi kaverini on saanut tuon kiekon ilmaan (nosti siis joku 10cm ilmaan, ei ole ennen treenannut), kaikilla muilla jäänyt maahan. Osa kehunut että "en mä koita", eikö sitten vain kiinnosta, vaiko eikö uskaltanut, vaiko koittiko sitten kun lähdin salilta jne., en tiedä syytä.
Minä kokeilin tänään, mutta jotenkin vaan maan vetovoima oli liikaa:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom