Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitkiästi Asikainen yritti. Hyvä kannustus, sulla on iso käsi, luulis perkele nousevanAsikainen ja Harju testailee uusia blobbeja
Video: http://www.youtube.com/watch?v=o3JLugvC9_E&feature=youtu.be
Trnajasta tulee kova sälli vielä grippailuun, sano mun sanoneen!
Ps. Vittu mä vihaan ton sun nickin kirjottamista, aina joutuu kattoo kuika se kirjotettii! :D
+ se on kyllä jännä juttu, ihmiset vaan (ainakin mielestäni) naureskelevat päin naamaa kun tätä kiekkoa nostaa salilla naama punaisena. Yksi tyttö meni hiljaiseksi kun yritti siirtää tuota pois nojaamasta seinään...
500e lattialle levälleen, Leoko 50kg viereen ja se joka pitää yli 30sec per käsi niin vieköön mennessään kiekon ja rahat. Loppuu naurut ja menee naama totiseksi. Hiirihartiat painuu kumaraan ja äijät hiipii hissun kissun piiloon hinkkaamaan satkun penkkiään..... kokeiles tommosta. ( Ole myös valmis maksamaan jos yksi niistä 10 potentiaalisesta ukosta on mestoilla ketkä siihen pystyy. )
Minä kokeilin tänään, mutta jotenkin vaan maan vetovoima oli liikaaOpiskelijabudjetilla ja tällä mun tuurilla en mielelläni tuota tekisi :D
+ vain yksi kaverini on saanut tuon kiekon ilmaan (nosti siis joku 10cm ilmaan, ei ole ennen treenannut), kaikilla muilla jäänyt maahan. Osa kehunut että "en mä koita", eikö sitten vain kiinnosta, vaiko eikö uskaltanut, vaiko koittiko sitten kun lähdin salilta jne., en tiedä syytä.