Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jason Stathamkin näköjään pyörii tuolla videon alkupuolella sinisessä "for life" paidassa
Onko tuolla kaverilla lateksihanskat kädessä, joka about 5 ja puolen minuutin kohdalla vetää nuo limput maasta? Jotenkin näyttää siltä... On kyllä käsittämätön suoritus mun mielestä jo 2X 20 kg leokojen nosto yhdellä kädellä. En tiennyt, että tuo 2 X 25 kg olisi edes mahdollista. Itse olen nostanut 2 X 15 kg ja siihen vähän lisäpainoja, eli 34 kg yhteensä. Pidin sitä jo kovana suorituksena
"Ota nyt harkko käteen. Toista tilaisuutta tuskin saat”, komentaa toimitusjohtaja Haga. Vartijan suunpielet kiristyvät.
Toimitusjohtaja on jo aikaisemmin kertonut, että yhtiö on luvannut antaa harkon sille, joka pystyy yhdellä kädellä pöydältä nostamaan. Ei se onnistu. Ei sitten millään. Kultaharkosta ei saa kunnon otetta, ja se painaa liki 30 kilogrammaa."
http://www.hs.fi/talous/a1454049440733
Miltsin harkko, kuka nostaa ekana? Seuraavat kisat voisi järjestää tuolla kultakaivoksessa...panokset olisi ainakin kohdallaan....ja eiku reenaamaan.
Voi olla jotta Kanukki johtajat ei pian harkkoa anna, ja jos olis joku kisa niin eiköhän rumimmat ukot käännytetä jo portilta kotia :D
Joo, missikisat ja fitnesskisat on aiva eri juttuEli nostamatta jäis näillä näkymin meidän poppoolta. :D