Keskustelua otevoimailusta

3rd Sawo Open Grip Championship 2015

results women
anu rytkönen 88,00k 33years, 4 points
krista hyttinen 62,95k 42years, 8 points

results men under 83k
1. niko junnilainen 81,60k 29years, 5 points
2. henry remes 75,75k 25years, 8,5 points
3. raimo myllynen 58,75k 52years, 13 points
4. jari ahola 62,70k 25years, 13,5 points

results open men
1. henri sonninen 136,80k 29years, 5 points
2. jouni mähönen 100,35k 37years, 7 points
3. arto joronen 149,95k 50years, 18,5 points
4. harri mannela 123,50k 30years, 19,5 points
5. niko mähönen 101,50k 29years, 23 points
6. sami saari 86,70k 38years, 23,5 points
6. jussi wägg 92,45k 29years, 23,5 points
6. lugas linberg 106.00k 24years, 23,5points

women, two hands pinch lift
anu rytkönen 64,35k
krista hyttinen 51,80k

men under 83k, two hands pinch lift
niko junnilainen 78,05k
raimo myllynen 65,05k
henry remes 62,20k
jari ahola 60,10k

open men, two hands pinch lift
henri sonninen 105,00k
jouni mähönen 101,95k
arto joronen 101,85k
sami saari 90,00k
harri mannela 86,90k
lucas linberg 85.00k
niko mähönen 83.00k
jussi wägg 81,85k

women, shallow hub lift
anu rytkönen 14,10k
krista hyttinen 11,10k

men under 83k, shallow hub lift
niko junnilainen 25,10k
henry remes 23,65k
jari ahola 16,35k
raimo myllynen 12,95k

open men, shallow hub lift
henri sonninen 28,15k
harri mannela 27,15k
jouni mähönen 27,15k
niko mähönen 25,10k
sami saari 21,05k
lugas linberg 21,05k
jussi wägg 21,05k
arto joronen 21,05k

women, stub hold
anu rytkönen 7k 29 sec
krista hyttinen 7k 13 sec

men under 83k, stub hold
henry remes 21k 7 sec
niko junnilainen 19k 9 sec
raimo myllynen 13k 7 sec
jari ahola 10k 10 sec

open men, stub hold
jouni mähönen 21k 11 sec
henri sonninen 21k 10 sec
jussi wägg 19k 7 sec
niko mähönen 19k 5 sec
arto joronen 16k 9 sec
sami saari 16k 8 sec
harri mannela 16k 5 sec
lucas linberg no result

women, hornetop hold
anu rytkönen 55k 6 sec
krista hyttinen 35k 16 sec

men under 83k, hornetop hold
niko junnilainen 65k 6 sec
henry remes 55k 16 sec
jari ahola 55k 16 sec
raimo myllynen 45k 15 sec

open men, hornetop hold
henri sonninen 65k 29 sec
jouni mähönen 65k 26 sec
lugas linberg 65k 17 sec
arto joronen 65k 7 sec
harri mannela 65k 6 sec
jussi wägg 65k 5 sec
sami saari 55k 18 sec
niko mähönen 55k 10 sec

Jason Stathamkin näköjään pyörii tuolla videon alkupuolella sinisessä "for life" paidassa
Onko tuolla kaverilla lateksihanskat kädessä, joka about 5 ja puolen minuutin kohdalla vetää nuo limput maasta? Jotenkin näyttää siltä... On kyllä käsittämätön suoritus mun mielestä jo 2X 20 kg leokojen nosto yhdellä kädellä. En tiennyt, että tuo 2 X 25 kg olisi edes mahdollista. Itse olen nostanut 2 X 15 kg ja siihen vähän lisäpainoja, eli 34 kg yhteensä. Pidin sitä jo kovana suorituksena

Jason Stathamkin näköjään pyörii tuolla videon alkupuolella sinisessä "for life" paidassa
Onko tuolla kaverilla lateksihanskat kädessä, joka about 5 ja puolen minuutin kohdalla vetää nuo limput maasta? Jotenkin näyttää siltä... On kyllä käsittämätön suoritus mun mielestä jo 2X 20 kg leokojen nosto yhdellä kädellä. En tiennyt, että tuo 2 X 25 kg olisi edes mahdollista. Itse olen nostanut 2 X 15 kg ja siihen vähän lisäpainoja, eli 34 kg yhteensä. Pidin sitä jo kovana suorituksena

Nostaja on Kody Burns. Hän on kahden käden sekä yhden käden euro pinchin WR mies. Sama mies omistaa myös Ironmindin silver bulletin, little big hornin sekä 3" block busterin WR tulokset. FBBC 2" V-Bar world ranking 2 sija myös hänellä taskussa.

Nuo nostot ja pidot on tehty täysipäiväisen otevoimakilpailun päälle mikä korostaa entisestään suorituksen kovuutta. Levyt ovat Bob Sundinin Leokot ( Bob : 2 HP euro pinch WR alle 83kg, toisena miehenä maailmassa 2x25kg nosto).
Kodylla ei ollut käsissä muuta kuin magnesiumia. Tosin tuossa 31sec pidossa oli ollut levyjen kanssa "body contactia" mikä ei ole sallittua mutta kuten paikalla olleet nostajat jälkeenpäin sanoivat: levyt ovat äärimmäisen hankalat nostaa suoraan etukautta ilman kosketusta kroppaan.

-Juha Harju

Käsittämätön on kyllä edelleen tuo 2 X 25kg nosto. Eihän tuo nostaja ole edes mikään erityisen lihaksikas, voisi olla vaikka lentopalloilija tai pesäpalloilija
Mä luulin että 2 X 20kg nostonkin olisi tehnyt vaan pari ihmistä maailmassa. Niinkun sanoin, luulin ettei tuo 2 X 25kg olisi edes mahdollista.
Miten tuota pitäisi treenata? Nyppiä vaan pari kertaa viikossa limppuja niin helvatasti?
Tuo 2X 15kg pinch-nostokin tuntuu, melkein kaikilta ketä olen pyytänyt koittamaan, jäävän nostamatta.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
"Nopeus on voimaa" sanokoon kuka mitä tahansa mutta näin se vaan menee. Tuplasin työmäärän sarjoissa 100% viime treenistä ja nopeus kummiskin vielä nousi karvan verran keskiarvollisesti kaikkien työsarjojen ajoista (4x10) yhteenlaskien verrattuna 5 päivän takaisesta (4x5). Same gripper than 5 days ago. Then I did 4x5 and all under 3sec. Today I did 4x10 and all under 5.5sec. Really good speed strength day.

"Ota nyt harkko käteen. Toista tilaisuutta tuskin saat”, komentaa toimitusjohtaja Haga. Vartijan suunpielet kiristyvät.

Toimitusjohtaja on jo aikaisemmin kertonut, että yhtiö on luvannut antaa harkon sille, joka pystyy yhdellä kädellä pöydältä nostamaan. Ei se onnistu. Ei sitten millään. Kultaharkosta ei saa kunnon otetta, ja se painaa liki 30 kilogrammaa."

http://www.hs.fi/talous/a1454049440733

Miltsin harkko, kuka nostaa ekana? Seuraavat kisat voisi järjestää tuolla kultakaivoksessa...panokset olisi ainakin kohdallaan....ja eiku reenaamaan.

"Ota nyt harkko käteen. Toista tilaisuutta tuskin saat”, komentaa toimitusjohtaja Haga. Vartijan suunpielet kiristyvät.

Toimitusjohtaja on jo aikaisemmin kertonut, että yhtiö on luvannut antaa harkon sille, joka pystyy yhdellä kädellä pöydältä nostamaan. Ei se onnistu. Ei sitten millään. Kultaharkosta ei saa kunnon otetta, ja se painaa liki 30 kilogrammaa."

Miltsin harkko, kuka nostaa ekana? Seuraavat kisat voisi järjestää tuolla kultakaivoksessa...panokset olisi ainakin kohdallaan....ja eiku reenaamaan.

Voi olla jotta Kanukki johtajat ei pian harkkoa anna, ja jos olis joku kisa niin eiköhän rumimmat ukot käännytetä jo portilta kotia :D

Lauantaina 9.4.2016 GripMonsters järjestää seitsemännet viralliset Otevoiman Suomenmestaruuskilpailut Helsingissä. Kilpailu on kaikille vapaa. Open sarjat miehissä ja naisissa. Kilpailun kolme parasta miestä ja naista lunastavat automaattisesti itselleen paikan syksyllä Lahdessa (Nordic Fitness Expo 2016) pidettävässä Otevoiman kovimmassa tapahtumassa tänä vuonna. Viime vuoden GripMonsters Nordic Fitness Expo oli menestys ja jatkoa seuraa.

Tervetuloa mukaan kilpailemaan ja kannustamaan Suomen kovinta kärkeä kohti huipputuloksia. Ilmottautumiset ja kysymykset : KingKongOfGrip(at)gripmonsters.fi

Viikonloppuna ilmestyy video missä näytetään yksityiskohtaisesti SM kisan lajien oikeat suoritustekniikat sekä säännöt. Kilpailussa mitataan dynaamista sekä staattista puristusvoimaa sekä koko kehon lihasvoimaa. Testaa oma puristusvoiman tasosi Suomen huippujen joukossa.

http://www.gripmonsters.fi/news.php?subaction=showfull&id=1454861102&archive=&start_from=&ucat=&

Niin moni on yllyttänyt mua tähän Hesarin kultaharkon nostamiseen niin nyt sitten otin haasteen vastaan.
Soitin Mikko Korteniemelle ja ilmoitin että olen halukas tulemaan paikalle ja otan kultaharkon nostohaasteen vastaan. Kerroin tiivistelmän itsestäni ja yritin sopia aikaa. Vastaus oli että hän ei hoida näitä asioita. Tarkensin että oletteko sama mies mitä tässä Hesarin artikkelissa mainitaan. Kyllä olen. Sitten luin hänelle sanasta sanaan mtä artikkelissa sanotaan:
"Toimitusjohtaja on jo aikaisemmin kertonut, että yhtiö on luvannut antaa harkon sille, joka pystyy yhdellä kädellä pöydältä nostamaan. Ei se onnistu. Ei sitten millään. Kultaharkosta ei saa kunnon otetta, ja se painaa liki 30 kilogrammaa."
Hän vastasi tähän kirjoitettuun artikkeliin että asia on leikkimielisesti heitetty ilmoille sekä hän ei ole yrityksen toimitusjohtaja. Sanoin että tehän olette kummiskin koko kaivoksen johtaja siellä ja miten minun nyt pitää tulkita tämä haaste? Aukeaako portit ja pääsen paikalle vai kuinka. Minä kyllä tulen sinne.
"Turvatoimet ovat niin tiukat että valitettavasti tänne ei pääse kukaan ulkopuolinen. Kiitos soitostanne"
Reilua? mitä mieltä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom