Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Chez ja toista kertaa taistelemassa MM3 vastaan. Ekassa sertissä MM3 otti miehestä täysin luonnon pois ja peli oli siinä vaihessa menetetty. Tällä kertaa jousi käyttää heti ekassa runttauksessa miestä kanveesilla ja taitaapa vähän tajukin pätkäistä. Hienosti mies kasaa itsensä ja jatkaa taistelua. Todellista urheilua ja tahtojen taistelua.
Video: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SsrzAfThuQE

It´s Official Now!!! 1st man in the world 4x10kg Pinch Lift!!!

Paljon muuten inchillä tai blobeilla on hintaa? :D
Paljon mennyt rahaa grippailuun kaikkien vuosien totaliin?

Ulkomaille joskus kisaamaan?

Paljon muuten inchillä tai blobeilla on hintaa? :D
Paljon mennyt rahaa grippailuun kaikkien vuosien totaliin?

Ulkomaille joskus kisaamaan?

200e-300e on noi INCHIT kpl ja blobit halvempia. Gladiatorpowerin sivuilla tarkemmin.

Jousiin on menny yli 2500e, Pinch levyihin, huippuluokan HD kameraan, Jenkeistä lennätettyyn IM akseliin + serteihin, kaikkeen specifikamaan mitä mulla on niin fyrkkaa menny sen verran että turha edes laskea. Onneksi mulla on nyt suht hyvin sponsoreita jotka mahdollistaa täysipäiväisen harjoittelun, kiitos siitä heille!

Ulkomaille tulee kisakutsuja ropisemalla. Siihen pitäisi vielä löytää vähän apuja. Katsotaan nyt miten uudet kuviot lähtee käyntiin. Jostain luin että Suomessa aletaan ihan sponsoroimaan rahalla raakavoimailijoita ja heidän kisamatkojaan. Sekä tulee esille uusi kisajärjestäjä joka pistää "puitteet uusiksi" ja palkinnot kohdilleen.Mielenkiintoista. Tämä voi tietysti aiheuttaa jopa hieman närääkin mutta eiköhän meitä tänne mahdu. Vastaava puuttuu vielä otevoimailun puolelta.

Onko heimolla jotakin (uusia?) kikkoja tulehdusten ehkäisemiskeksi, mitä olet todennut hyväksi? 2 päivää oon treenannut salilla 3x10kg levyjä ja nyt tulehtu (ja pahasti..) peukalontyvi+ pari muuta lihasta rystysten alueelta ja jokin jänne on kipeä ranteesta. Loppuviikosta on vielä paripäivää moottorisahan kanssa heilumista ja puiden nostelua mikä ei tee varmasti hyvää tälle. Kylmäkuumahoitoja tulee tehtyä, onko muutakin kuin lepo näiden lisäksi? Kumminkaan mitään tulehduskipulääkettä jne., en jaksaisi alkaa hakemaan apteekista.

Ei ole muuten kaukana tuo 3x10kg, parimilliä nousee ilmaan :P (jotkin halppiskiekot ovat, leokoilla ei onnistu).

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Onko heimolla jotakin (uusia?) kikkoja tulehdusten ehkäisemiskeksi, mitä olet todennut hyväksi? 2 päivää oon treenannut salilla 3x10kg levyjä ja nyt tulehtu (ja pahasti..) peukalontyvi+ pari muuta lihasta rystysten alueelta ja jokin jänne on kipeä ranteesta. Loppuviikosta on vielä paripäivää moottorisahan kanssa heilumista ja puiden nostelua mikä ei tee varmasti hyvää tälle. Kylmäkuumahoitoja tulee tehtyä, onko muutakin kuin lepo näiden lisäksi? Kumminkaan mitään tulehduskipulääkettä jne., en jaksaisi alkaa hakemaan apteekista.

Ei ole muuten kaukana tuo 3x10kg, parimilliä nousee ilmaan :P (jotkin halppiskiekot ovat, leokoilla ei onnistu).

Itse olen yleensä päässyt tulehduksista eroon voltaren rapid50 kuuri + lisännyt kylmähoitoa ja "yrittänyt" levätä hetkisen. Jos sulla tuli noi oireet käteen sen jälkeen kun olet aloitellut (äkkiseltään) 3x10kg nostot niin ei se ole välttämättä tulehdus. Kädelle tulee uudenlaista rasitusta ja lihakset ilmoittelevat siitä että perille menee. Esim: Jos siirtyy 50mm leveyden nostoista +90mm nostoihin äkkiseltään niin ranteen sekä kyynärpään kuormitus ja nostokulmat muuttuu todella radikaalisti ja käsi kyllä kertoo siitä treenin jälkeisenä päivänä. :D

ChildIn time neuvoi mulle tenniskyynärpää ketjussa hyvän liikkeen minkä otin nyt liikepankkiin. Mä olen aikas kehno näissä tulehdustilojen hoitamisessa. En välttämättä "kerkeä" hoidattamaan kaikkea kuntoon heti kun pitäisi koska grip tavoitteet ovat kovia ja teen kaikkeni jotta ne saavutan. Sitten tulee takapakkia kun joku mesta ärtyy huolella. Joku viisaampi varmaan neuvoo ton suhteen.

Täällä: http://www.pakkotoisto.com/vammat-ja-lihashuolto/109888-tenniskyynaerpaeaestae-2/#post3986518

Juu selvä. Saattaapi olla ettei ole sen kummempia tulehduksia mutta tuossa peukalontyvessä on sellainen vittumainen kipu, muistan kyllä kun sain samanlaisen kivun aikanaan. (kesti sen pariviikkoa, kunnon tulehdus), jokapäivä tässä on kyllä jonkinlaista treeniä tullut tehtyä.

Juu selvä. Saattaapi olla ettei ole sen kummempia tulehduksia mutta tuossa peukalontyvessä on sellainen vittumainen kipu, muistan kyllä kun sain samanlaisen kivun aikanaan. (kesti sen pariviikkoa, kunnon tulehdus), jokapäivä tässä on kyllä jonkinlaista treeniä tullut tehtyä.

Voltaren ja lepo on aika kova sana.

- - - Updated - - -

Heimopäällikkö, ootko powerballia pyöritelly koskaan, mittarilla varustettua?

Pari kertaa kokeilin silloin aikoinaan kun se tuli "muotiin". En oikein hiffannut tekniikkaa ja pallo lenti salin ikkunasta asfalttiin. Kovan näköistä touhua, ainakin sillä Akilla mikä vatkaa kunnolla netissä niissä videoissa. :hyvä:

Pari kertaa kokeilin silloin aikoinaan kun se tuli "muotiin". En oikein hiffannut tekniikkaa ja pallo lenti salin ikkunasta asfalttiin. Kovan näköistä touhua, ainakin sillä Akilla mikä vatkaa kunnolla netissä niissä videoissa. :hyvä:

Ois mielenkiintoista tietää mitä se Akis rutistais grippereillä tms. Voimaa sillä on pakko olla todella paljon, vaikka powerballissa kyllä tekniikka vaikuttaa yhtä lailla. Mitä oon joskus koittanu niin oma tulos powerballilla tällä hetkellä reilusti heikompi kuin vuosia sitten kun olin satamatöissä, puristusvoimat oli silloin paljon kovemmat.

Katoin eka, että mitä helvetin purkkeja nuo on, mankkua? Ja sit mietin, että oot juonu kahvia mankut kädessä... Pitäs varmaan lukee ne tekstit :D

Heh, nyt ku sai tulehduksen lähtemään peukalontyvestä niin iski kuumeen päälle :D kyllä nyt sujuu, videon laittaminen meni hieman vituiksi :rolleyes:

Noh, tässä ainakin kuva siitä hökötyksestä minkä joskus kasasin ennen joulua (sori huono kuvanlaatu):

http://aijaa.com/UiAQXp

Jos enemmän meinaa nostaa ni pitää hakee jostain uus vyö/jotakin liinoja :D

Ootko tuota "nipistysmasiinaa" koittanu? Ittellä tuollainen itsetehty (tosin hieman pienempi että pitää tehdä 1 käsi kerrallaan, suunnittelin sen juuri yhden käden treeniä varten) ja sillä saa hurjan hyvän tuntuman peukalon ympärystöön. Tosin silläkin jaksaa treenailla vain tosi harvoin :rolleyes:

+ Mitä mieltä olet freddien nostosta: http://www.youtube.com/watch?v=OLv_uE-xCgM ? Jotakin vikaa, kunnolla voimaa jne.? :D

Suositut

Back
Ylös Bottom