Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Jätkällä omat leokot? :D Ei paha.

Suosittelen hankkimaan sen 47-49mm putken, mihin saat lisäpainoa ja se leokon reijästä läpi, sillä mahd. kovia nostoja/aikapitoja, auttaa alkuun hurjasti. (jossei sulla ole tuollaista)

+ mutta noita vetokumeja (tai vetokumia) saa hyödynnettyä myös 2 käden lisäpainonostoissa, heittää levyn molemminpuolin jalkojen alle. Pitää itse koittaa tässä jokupäivä, tiedä täytyiskö heittää tohon alle lisäpehmustetta niin ei tuu varoituksia...

Juu löytyy Leokon 50 2 kpl ja Leokon 25 2 kpl :D Toi lisäpainoviritelmä kuulostaa tosi hyvältä ja oon sitä miettiny mutta en oo vielä saanu aikaseks putkee hommata..

Juu löytyy Leokon 50 2 kpl ja Leokon 25 2 kpl :D Toi lisäpainoviritelmä kuulostaa tosi hyvältä ja oon sitä miettiny mutta en oo vielä saanu aikaseks putkee hommata..

Tuohon putkeen riittää ihan vaikka joku 50mm paksu viemäriputki, mutta jos painoa alkaa olla enemmän tangossa niin se voi toki napsahtaa poikki yms. kun lujaa laskee. (tai mistä minä tiedän) Ja metalliputkea ei tarvitse käsitellä niin varovasti.
Oman lisäpainoholkin putken paksuus on 48mm, minkä hain ihan vain amiksesta metallipuolelta, ne sahas tarvittavan pätkän. Seinämävahvuus on sen n. 3mm. Kun ystävällisesti pyydät, niin ei välttämättä pyydetä hintaakaan edes putkesta :D

+ jos omistat 2 kunnon lukkoa (ei jousilukkoa), niin menee tuo säätäminen helpoksi, itsellä kun on tuo lisäpainoholkki, missä toisessa päässä pohjalevy, ja pitäisi kerrostalossa hiljaa säätää lisää painoa putkeen :D Aina joutuu purkamaan koko paskan kun lisäilee painoa tasaisesti levyn molemmin puolin.

Juu kiitos vinkeistä! Kyllä 2 kunnon lukkoa löytyy.. Mitäs tulee tollanen putkenpätkä maksamaa jos amiksesta hakee?

Luulisi, jotta olisi tälläisenä päivänä parempaakin hommaa, kun päivystää pakkiksella.. :D

Öööö.. täälläpäin ainakin ottavat hinnan painon mukaan, eli punnitsevat raudan ja sen mukaan. Itseltä ei ole kertaakaan mitään velotettu, koska mukava opettaja ja olematon määrä rautaa. Mutta tuollainen putki painaa sen 1-2kg, riippuen seinämävahvuudesta yms., että ei se kovin paljoa kyllä pitäisi maksaa (60-80cm pätkä.) Riippuen millaisia levyjä omistat, niin mittaa sopiva pätkä, niin että siihen mahtuu kunnolla painoa molemminpuolin+ lukot.

+ Tuollaista putkea voit myös hyödyntää muissa 2 käden nostoissa, esim. 2x25kg/2x20kg

Niin no levyjä löytyy pienikokosia vain 5-, 2,5- ja 1,25 kiloset, 10 kilosista ylöspäin halkasija 45 cm..

Meinasin siis sitä, että esim. itsellä on valurautapainoja ja lyhyt putki, eli välissä tuuppaa tekemään tiukkaa jotta saa tarpeeksi painoa.

http://i9.aijaa.com/b/00958/13217579.jpg

+ eihän tuossa ainakaan mielestäni levyjen halkaisijalla ole mitään vaikutusta

No eihä sillä suoranaisesti oo, omasta mielestä ois helpompaa ku ois halkasijaltaan pienempiä levyjä mitä käyttää lisäpainoina.. Ovat ohkasempiakin kun kumikiekot.. Mutta katellaan jos ens kuussa hakis vaikka noita pienempiä levyjä lisää. :D

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Täytyypä laittaa joskus! Tiivistettynä pieni taloyhtiön varasto jossa mulla on penkki, voimanostotanko, painonnostotanko, pukit, boxi ja 200 kiloa rautaa :D ens kuussa mahollisesti jotai uutta!

Nyt on v-barin mitat paperilla ja huomenna teen visiitin metalllin opettajan luo. Jos hyvin käy niin huomenna pääsee treenailemaan jo tuolla :puntti:

+ Mikä kappale: https://www.youtube.com/watch?v=EBsoAirR2-A

Hyvää treenimusaa :D

Tossa:

Two Steps From Hell - Strength Of A Thousand Men [Instrumental Core]

Mä yritän saada tätä biisiä itelle. Ei perkele löydy mistään!
Amphibious Zoo Music - Satan’s Serenade

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tossa:

Two Steps From Hell - Strength Of A Thousand Men [Instrumental Core]

Mä yritän saada tätä biisiä itelle. Ei perkele löydy mistään!
Amphibious Zoo Music - Satan’s Serenade

...
feikkiedit, Pistän Juha sulle faceen viestiä, en jaksakkaan tänne kirjoittaa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt on v-bar tehtynä. Illalla testiin. Pyysin jotta olisivat tehneet 48mm putkesta kun sitä oli, mutta epähuomiossa oppilas teki 45mm putkesta. Noh, en valita kun hitsasivat osat yhteen, eiväkä hintaakaan pyytäneet koska menee kuulemma hyvään tarkotukseen :puntti:

Nyt on v-bar tehtynä. Illalla testiin. Pyysin jotta olisivat tehneet 48mm putkesta kun sitä oli, mutta epähuomiossa oppilas teki 45mm putkesta. Noh, en valita kun hitsasivat osat yhteen, eiväkä hintaakaan pyytäneet koska menee kuulemma hyvään tarkotukseen :puntti:

Perrkele, ei onnistukkaan, en saa näillä välineillä mitä kotona on, hiotua tarpeeksi tuota karheaa osaa, enkä halua myöskään kämmeniä auki :/ Nooh, loppuviikosta on tämäkin väline iskussa.

Juhalla painetta konees :D Kaikis noi lajit viä aivan erimoisia ja silti noin hyvin menee kaikkien treenaus samalla :P

Vähän omaa kuvausta, erittäin paha kuvalaatu ja epäselvä video (painot nousee kumminkin ilmaan), pitää jokukerta ottaa vähän parempilaatusta videoo....: https://www.youtube.com/watch?v=NPDXYwRju7w

+ nyt kun uppasin tuon tubeen, niin laatu paheni kahdella... Noh, jokupäivä tulee selkeää videoo :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom