Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinkas Juha, saiskos sulta IM hubin mittoja vaikka sähköpostitse?Jos saisi niin pistän sulle sähköpostiosotetta vaikka profiiliin. (tai sitten heittäisit privalla vaikka viestiä)
Tuollaiset mitat tarvitsisin:
http://i10.aijaa.com/b/00633/13184851.jpg
Löysin googlesta heti 3 eri mitat, joten en ole varma mitkä ovat oikeat :D
+ Voihan joku muukin IM hubin omistaja heittää mitat jos jaksaa.
Jonkinlainen tukeva vaikutus varmasti on ko. liikkeellä apinavetoon, thickbariin ja luultavasti jopa leokonostoihin. Samankaltaisia lajeja on muitakin esim. rautakourapuolella.
Peukaloa ei tuon vedon kaltaiset liikkeet kehitä joka on kyllä monessa lajissa tärkeä.
Niin kuin jto totesi ja olen itsekin toitottanut niin otevoimaa on niin kovin monenlaista. Siinä mielessä haastava laji että jos haluat olla monipuolisesti hyvä niin saa sitä sitten veivatakin aika perhanan paljon erilaisilla otteilla.
Ei ainakaan 19 tuon kaltaiseen toistoon jää jos aletaan tangossa vetämään. LOL :D
Kyllä. Olisi vain hyvä jos sitä ruista sattuisi ranteesta löytymään. Näpit on just semmonen paikka missä ei taatusti ole koskaan liikaa voimaa. Hyödyksi monessa asiassa, arjessakin.Ja melkeimpä suosittelisin ihan peruspunttaajillekin ottamaan jotain näppivoimailua ohjelmaan, vaikka nyt sinne treenien loppuun. Vaikuttaa kummasti niihin kuningasliikkeisiinkin ;)
Ja melkeimpä suosittelisin ihan peruspunttaajillekin ottamaan jotain näppivoimailua ohjelmaan, vaikka nyt sinne treenien loppuun. Vaikuttaa kummasti niihin kuningasliikkeisiinkin ;)
Mua myös kiinnostaisi tietää noi IM hubin mitat, että saisi itse kyhätä vastaavanlaisen hökötyksen. Otevoimatreenaus toisi varmasti lisää mielenkiintoa treenailuun ja saisihan sitä kokeilla kuinka kaukana vielä on nykyisestä naisten WR:ta 25,33 kg (jos oikein olen ymmärtänyt). Jos joku haluaisi laittaa niitä mittoja niin s.posti olisi heli.69.heikkinen (ät) gmail.com