Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
brachioradialis? voi olla ihan tiukkuuttakin. suht tyypillistä mm. kiipeilijöillä. toi maalipurkkitesti osottas kyl tennaria. sekin voi kyl levitä, joten hoida fiksusti.

En tiedä sitten miten tuo normaalisti alkaa, itse vedin 50kg leokolla kovaa treeniä, sitten pidin 3-4 totaalilepopäivää, minkä aikana tuo alkoi, ja samalla vedin kylmähoitoa ja palauttelua käsille. Alkoi siis levon aikana.

Tuossa toi viimeinen testi tuntuu ikävältä vain kyynärpäässä. Ei lihaksissa, vaan tuossa nivelessä (tai lihasten kiinnityskohdassa, mikälie, kyynärpään ulkosivulla). Otin lekanvarresta kiinni ja nostin, ei löytynyt sopivaa tuolia lähistöltä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt sain "lavan" (alustan) valmiiksi, ei tartte naapureista enää välittää, esim. mötikkänostoissa.

Linkit, koska kuvat perkeleen isoja:

http://i1.aijaa.com/b/00155/13173004.jpg
http://i8.aijaa.com/b/00360/13172997.jpg

Pahoittelen toisen kuvan paskaa laatua.

Pohjana 30mm filmivaneri, päälle ruuvattu 1cm paksu kumimatto ek-ruuveilla reunoista, päällä 2 irtosuikaletta hamsterin jumppamattoa ja 1 kumimattosiivu päällä. Jos josain, esim. ulkona leikkii kesällä niin ei tarvitse kuin tuon ison alustan, nuo päälliset jos taas pitää saada äänenvaimennusta.

Kuvaa 97kg INCH kässäristä,huh huh.

gallery_6653_525_32966.webp

niinku aku ankassa. voimamiehille pitäs olla pakollinen se wanhanaikanen raitauikkari ja mursuviikset :)

Voi vittu mikä kässäri :D

Kyynärpäällä on vissiin oma tahto. Eilen kokeilin toisenkerran noita testejä et mitkä ottaa, tossa viimesessä testissä (video ylhäällä) sattui kyynärpäähän ja sitten kyynärpää naksahti. Ei ole senjälkeen tuntunut mitään, eikä tänään töissä yhtään vaivannut. Seurataan ja katsotaan mitä tapahtuu.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Ja panokset eikun kovenee :D

Millähän vitulla sitä jaksais odotella tonne 17-19 päivään asti. Tahtoo leokon heti :itku:

Kuinkas Juha, saiskos sulta IM hubin mittoja vaikka sähköpostitse? :) Jos saisi niin pistän sulle sähköpostiosotetta vaikka profiiliin. (tai sitten heittäisit privalla vaikka viestiä)

Tuollaiset mitat tarvitsisin:

http://i10.aijaa.com/b/00633/13184851.jpg

Löysin googlesta heti 3 eri mitat, joten en ole varma mitkä ovat oikeat :D
+ Voihan joku muukin IM hubin omistaja heittää mitat jos jaksaa.

Kuinkas Juha, saiskos sulta IM hubin mittoja vaikka sähköpostitse? :) Jos saisi niin pistän sulle sähköpostiosotetta vaikka profiiliin. (tai sitten heittäisit privalla vaikka viestiä)

Tuollaiset mitat tarvitsisin:

http://i10.aijaa.com/b/00633/13184851.jpg

Löysin googlesta heti 3 eri mitat, joten en ole varma mitkä ovat oikeat :D
+ Voihan joku muukin IM hubin omistaja heittää mitat jos jaksaa.

Hubit salilla ei mitään hajua ny mitoista.

Jonkinlainen tukeva vaikutus varmasti on ko. liikkeellä apinavetoon, thickbariin ja luultavasti jopa leokonostoihin. Samankaltaisia lajeja on muitakin esim. rautakourapuolella.

Peukaloa ei tuon vedon kaltaiset liikkeet kehitä joka on kyllä monessa lajissa tärkeä.

Niin kuin jto totesi ja olen itsekin toitottanut niin otevoimaa on niin kovin monenlaista. Siinä mielessä haastava laji että jos haluat olla monipuolisesti hyvä niin saa sitä sitten veivatakin aika perhanan paljon erilaisilla otteilla.

Ei ainakaan 19 tuon kaltaiseen toistoon jää jos aletaan tangossa vetämään. LOL :D

Itse olen huomannut, että näppivoimailusta (otevoimailu, vai miksi sitä nykyään "virallisesti" sanotaan) löytyy melkein jokaiselle joku hyvä laji tai hyviä lajeja. Riippuu kourasta ja siitä mitä on tehnyt ja miten treenannut jne. Toki tietynlaisilla ihmisllä on vähemmän lähtökynnystä kisoihin ja yleisvoimaa myös näpeissä hyvin, mutta tämä on sellanen laji, jota jokainen voi kokeilla ja varmasti kukin löytää sieltä ne omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Ja sepä juuri tekee touhusta mukavan, että voi sekä keskittyä niihin omiin hyviin lajeihinsa että harjoitella heikompia lajeja ja päästä niissä eteenpäin. Ja melkeimpä suosittelisin ihan peruspunttaajillekin ottamaan jotain näppivoimailua ohjelmaan, vaikka nyt sinne treenien loppuun. Vaikuttaa kummasti niihin kuningasliikkeisiinkin ;)

Ja melkeimpä suosittelisin ihan peruspunttaajillekin ottamaan jotain näppivoimailua ohjelmaan, vaikka nyt sinne treenien loppuun. Vaikuttaa kummasti niihin kuningasliikkeisiinkin ;)
Kyllä. Olisi vain hyvä jos sitä ruista sattuisi ranteesta löytymään. Näpit on just semmonen paikka missä ei taatusti ole koskaan liikaa voimaa. Hyödyksi monessa asiassa, arjessakin.

Mua myös kiinnostaisi tietää noi IM hubin mitat, että saisi itse kyhätä vastaavanlaisen hökötyksen. Otevoimatreenaus toisi varmasti lisää mielenkiintoa treenailuun ja saisihan sitä kokeilla kuinka kaukana vielä on nykyisestä naisten WR:ta 25,33 kg (jos oikein olen ymmärtänyt). Jos joku haluaisi laittaa niitä mittoja niin s.posti olisi heli.69.heikkinen (ät) gmail.com

Ja melkeimpä suosittelisin ihan peruspunttaajillekin ottamaan jotain näppivoimailua ohjelmaan, vaikka nyt sinne treenien loppuun. Vaikuttaa kummasti niihin kuningasliikkeisiinkin ;)

Mulla oli vielä viime vuoden puolella puristusvoima 8-vuotiaan tytön tasolla, ja esim. kulmasoutu tai sjmv yli 100 kilolla vaati jo remmit. Nyt oon tehny epäsäännöllisesti farmarikävelyä, erilaisia pitoja tangoilla, fatgripseillä ja trap barilla juurikin treenien loppuun sijoitettuna. Varmaan noin 5-15min/1-2 kertaa viikossa. Melko pienellä panostuksella siis jääny remmit kokonaan pois. Toki lähtötaso oli huono, joten oletettavastikin kehitystä tulee nopeasti näin alkuun pienellä panostuksella. Suosittelen potareillekin.

Mua myös kiinnostaisi tietää noi IM hubin mitat, että saisi itse kyhätä vastaavanlaisen hökötyksen. Otevoimatreenaus toisi varmasti lisää mielenkiintoa treenailuun ja saisihan sitä kokeilla kuinka kaukana vielä on nykyisestä naisten WR:ta 25,33 kg (jos oikein olen ymmärtänyt). Jos joku haluaisi laittaa niitä mittoja niin s.posti olisi heli.69.heikkinen (ät) gmail.com

Tässä mitat. Treeniä vaan ja sitten kisoihin kokeilemaan mitä lähtee. :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom