Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
joo kyröön poika, progressiivisuus kunniaan. eka seinäjoelle, sitte virroolle, sitte jyväskylään, sitte mikkeliin ja sitte jo meille :) ja aina tietysti kotuas asti.

joo kyröön poika, progressiivisuus kunniaan. eka seinäjoelle, sitte virroolle, sitte jyväskylään, sitte mikkeliin ja sitte jo meille :) ja aina tietysti kotuas asti.

Päiväs nuata reissuja ei aiva teherä, oon lukenu Kinnesin kirijasta jotta pisin ihimisen tekemä yhyren päivän (24h) eteneminen olis jotaki 303 kilometriä tasamaalla, uskoosin jotta kovaki ukko tarvii kyrööstä imatralle usiamman päivän :D On näköjänsä kyröön härkä vaihrettu kyröön poijaksi :D ilimeesesti kävelyytten tähären ;)

joo se on selkee imagojuttu ny :) kyröön köpöttelijä voi olla seuraava lempinimi sitte. kyllähän sun sitte pitääs melekeen tua rikkua... jos ny eres kangasniämelle (n.320km) kävelet, voin tulla vastahan ja tarjota reissupannus kaffit, ennenku lähäret takaasinpäin :D se tekis 13.3km tunnis. mun kovimmat juoksulenkit on tota vauhtia, joten suht leppoosaa vauhtia saisit köpötellä.

Juu, soittelen vaikka alkuviikosta että kuinka tulonpäällä.

Juuuuri näin. Iski sitten yön aikan flunssan päälle.. Voi olla parempi, etten tuu Juha sua tartuttaa ku sulla reenit kulkee ja kisat edes. 2 viikon päästä on ne kaverin polttarit (kirkkonummipäivät), eli venyy sinne 3 viikon päähän tulo.

+ eiku sillo onki fitness expo, en oo aivan varma oonko tulossa sinne, menisi vain rahat :rolleyes: Tekisi kumminkin mieli koittaa niitä eri blobeja ja kässäreitä ja kahvoja. Eli näin pikaisesti sanottuna 3-4 viikkoa lykkääntyy. Ei jumankauta. Noh, onneksi sain salilla 2x15kg levyt ilmaan, videota tulee kunhan saan itteni kuntoon, nyt on sitten kovat puntit vähänaikaa jäässä :joulu3:

joo se on selkee imagojuttu ny :) kyröön köpöttelijä voi olla seuraava lempinimi sitte. kyllähän sun sitte pitääs melekeen tua rikkua... jos ny eres kangasniämelle (n.320km) kävelet, voin tulla vastahan ja tarjota reissupannus kaffit, ennenku lähäret takaasinpäin :D se tekis 13.3km tunnis. mun kovimmat juoksulenkit on tota vauhtia, joten suht leppoosaa vauhtia saisit köpötellä.

Tua on kovaa vauhtia :) Montako tuntia jaksat tuata kyytiä??? Itte en jaksa ensimmäästäkää :D Mulla tapas olla hölökkä 10km tunnis :) Ja sen tunnin jaksoon :D

Pistän pikkuusen kävelyyren jäläkehen tehtyä pölläälyä mukahan kans :)

Circuit training without gym :) Upper body / Grip - YouTube

en mä juokse ku tunnin puolentoista lenkkejä korkeintaan. ne on vaan semmosia lepopäivän leikkejä. yleensä kuitenki ihan pk-vauhtia eli siellä 10.5-11,5km/h vauhtia. nuan kovaa en yleensä juakse ku joskus huviksensa. kovempaa voinmennä ja lyhyemmän aikaa niinku viksua oliski.

hyviä pölläälyjä :) laita ny jo semmoonen ykl, missä juot noston aikana litran punaasta!

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
en mä juokse ku tunnin puolentoista lenkkejä korkeintaan. ne on vaan semmosia lepopäivän leikkejä. yleensä kuitenki ihan pk-vauhtia eli siellä 10.5-11,5km/h vauhtia. nuan kovaa en yleensä juakse ku joskus huviksensa. kovempaa voinmennä ja lyhyemmän aikaa niinku viksua oliski.

hyviä pölläälyjä :) laita ny jo semmoonen ykl, missä juot noston aikana litran punaasta!

Eikös Räryn Seppo sanonu jotta 500.000 markkaa niin keppi lentää 100 metriä, elikkä jos joku kiipeelijä juaa pualen litran sinisen mairon (rilli pakkauskokua), niin kyröölääne pistää litran punaasta perähän ;)

Yritin täs yhyristää otereeniä ja köpöttelyä aijjan puuttehen takia, melekoonen kananlento jäi kätehen :D

Pinch Grip training: 2x21kg discs for Right / 23,91kg blob for Left, stepping :) - YouTube

mulla oli just yks suomen huippu kylässä, joka vetää joka sormella ainakin yhden leuan, joten pitänee puhua se videomalliks, ku nähään seuraavan kerran. uskosin, et suostuu, ku valmennan sitä. "tää nyt vaan kuuluu sun treeneihin tänään..." :)

mulla oli just yks suomen huippu kylässä, joka vetää joka sormella ainakin yhden leuan, joten pitänee puhua se videomalliks, ku nähään seuraavan kerran. uskosin, et suostuu, ku valmennan sitä. "tää nyt vaan kuuluu sun treeneihin tänään..." :)

Tuas tempus vaikeen juttu on pitää niälevät lihakset rentoona samalla ku lukottaa :D

Täs yritetähän vetää leukoja 12mm pykälästä :)

Pull up training: Fingertips pull ups @215lbs - YouTube

sen verran komia kalossi, että vaikia löytää. ja ku sä et tykkää käyttää tarpeeks pikkuusia kenkiä ;) turun camussa on evolv pontas lace upit tarjoukses 50€. mun koko esim. on UK 9 eli 43 ja niitä et tainnu haluta jalkoihis eres yrittää :) noi 11½ tai 12:t vois olla suht ok. vastaa 46-47:sta, mutta ei niillä hei lenkille mennä...
CAMU / Kiipeily / Seinäkiipeily / Kiipeilykengät / Pontas Lace
ja
La sportiva mythos | Varuste.net

Pistin viulunkotelot tilauksehen kokua ykstoista ja puali :D

Perähän tämänpäivääsiä köpötteliän hypistelyytä :)

2x21kg Pinch Lift Right & Left for hold (71mm width) - YouTube

Suositut

Back
Ylös Bottom