Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo kyröön poika, progressiivisuus kunniaan. eka seinäjoelle, sitte virroolle, sitte jyväskylään, sitte mikkeliin ja sitte jo meilleja aina tietysti kotuas asti.
Juu, soittelen vaikka alkuviikosta että kuinka tulonpäällä.
joo se on selkee imagojuttu nykyröön köpöttelijä voi olla seuraava lempinimi sitte. kyllähän sun sitte pitääs melekeen tua rikkua... jos ny eres kangasniämelle (n.320km) kävelet, voin tulla vastahan ja tarjota reissupannus kaffit, ennenku lähäret takaasinpäin :D se tekis 13.3km tunnis. mun kovimmat juoksulenkit on tota vauhtia, joten suht leppoosaa vauhtia saisit köpötellä.
en mä juokse ku tunnin puolentoista lenkkejä korkeintaan. ne on vaan semmosia lepopäivän leikkejä. yleensä kuitenki ihan pk-vauhtia eli siellä 10.5-11,5km/h vauhtia. nuan kovaa en yleensä juakse ku joskus huviksensa. kovempaa voinmennä ja lyhyemmän aikaa niinku viksua oliski.
hyviä pölläälyjälaita ny jo semmoonen ykl, missä juot noston aikana litran punaasta!
mulla oli just yks suomen huippu kylässä, joka vetää joka sormella ainakin yhden leuan, joten pitänee puhua se videomalliks, ku nähään seuraavan kerran. uskosin, et suostuu, ku valmennan sitä. "tää nyt vaan kuuluu sun treeneihin tänään..."![]()
tossa alkaa oleen jo yritystä ;)
sen verran komia kalossi, että vaikia löytää. ja ku sä et tykkää käyttää tarpeeks pikkuusia kenkiä ;) turun camussa on evolv pontas lace upit tarjoukses 50€. mun koko esim. on UK 9 eli 43 ja niitä et tainnu haluta jalkoihis eres yrittäänoi 11½ tai 12:t vois olla suht ok. vastaa 46-47:sta, mutta ei niillä hei lenkille mennä...
CAMU / Kiipeily / Seinäkiipeily / Kiipeilykengät / Pontas Lace
ja
La sportiva mythos | Varuste.net