Keskustelua otevoimailusta

Voin sanoa että en muiden takia harrastele näitä. Välillä tulee tulosta ja välillä ei mutta..
Jesse kirjoittikin jo tuossa että kovasti eletään jo uutta vuosikymmentä ja asiat on vähän toisin kuin 2010 luvulla.
Onneks mulla on yks kovan luokan fani, @Heimopäällikkö intohimoinen mun seuraaja.
Ikävää että sinä teet aivan idiootin itsestäsi näillä meuhkaamisillasi täällä.

Voi Juha sinua.
Oot jo herännyt kolosta😅Mene ihmeessä lääkäriin jos oot noin sekaisin 🤔
näätäjammu ja ihmishirviö onkin täällä taas meuhkaamassa sun kanssa ja sitten häviääkin kohta sivutolkulla kirjoituksia. Vai kirjoitatko sinä kolmilla tunnuksilla tänne🙈

En valitettavasti ole fanisi vaikka sitä varmasti kovasti toivot. 😉

Joko on mun thick bar tulos rikottu? Lupasit sen hoitaa monta vuotta sitten? 😁

Edelleen täällä odotellaan vastausta voiko testo korvaushoitolaiset osallistua hupiliiton mittelöihin? Sinähän näistä parhaiten tiedät kun olen "puhtaasti paras" Suomen virallinen mölytorvi. Se olisi edistysaskel lajille koska koholaisia on Suomessa lukuisia eivätkä he ole perillä missä saa kisata ja missä ei.

Pitkän pitkän tauon jälkeen täällä, paljon olen saanut hauskoja linkkejä, jossa eräs vanhempi herrasmies käynyt lautailemassa minun kustannuksellani kun makasin sairaalan vuoteella. Onhan se tietysti hienoa huomata, että jollakin on rohkeutta edes silloin. Sangen mieltä ylentävää , että olen uinut jonkun ihon alle 10 vuotta sitten ja vieläkin siellä uiskentelen. Selkeästi siis www.tunteisiin.com elämys jollekkin :LOL:, mutta itse asiaan......

Näin lajista mitään tietämättömänä, hiukan tutkivaa urheilu journalismia. Mitä suoritusten julkisuus arvoihin tulee niin suht helposti todennettavissa kun youtubeen pistää hakua niin coc 4 tai esim inch dumbbell. Niin kyllä Inchin nosto videot on paljon kovemmassa huudossa kuin cocceli sulut. Tietenkin niistä kukakin voi vetää houruisia ja psykoottisia tulkintoja. Mutta jos perus faktoilla mennään niin ainakin katsojien perusteella Inchin nostot menee 6-0 4# jousisulun edelle jos joku muuta väittää niin kovassa huudossa kyllä hupiukkoilee. Tosin pakko myöntää, että ei kyllä yllätä lainkaan. Toisilla se hupiukkoilu kulkee verissä.....
Coc 4 close
Inch dumbbell lift

Mitä noihin julkisuusarvoihin tulee , niin olisi hienoa yhdistää vanhan liiton ennennäkemättömän kova huippujulkisuus ja nykyiset otevoimailijat niin yhteisnäkyvyys olisi varmasti huomattava. Juha tuo kuuluisuudellaan , pitkällä maailmanluokan historiallaan ja miellyttävällä olemuksellaan kaikki maailman otevoimailua seuraavat ruudun äädelle ja kaikki odottavat henkeäsalpaavan hiljaisuuden vallitessa kun Juha astelee areenalle ja haastaa nykyotevoimailijat vuosituhannen mittelöön ja kenellekkään ei jää epäselväksi kuka saapuu hoodeille ja kukamäärää vauhdin ja suunnan maailmankolkkaan katsomatta. Vaikka Juha jokaisen nykyvoimailijan pisteleekin aamupalaksi (kunnes herätyskello soi). Melkein kyllä kuitenkin laittaisin laittaisin huomattavan summan rahaa Jessen puolesta kiinni(eikä vaan melkein vaan laittaisin), mutta oli niin tai näin tulisi näkyvyyttä nelosen sululla tai ilman. Juhan mainosarvo on kuitenkin sanoinkuvaamaton ja maailmalla ei kenellekkään jää epäselväksi miljoonien youtube katselijoiden seuratessa ja pidätellessä henkeään kun kuuluisuus jumppailee kahvojen parissa.
katso liitettä 228390

Jessen suoritukset kyllä tiedetään lajin parissa ympäri pallon, kuin myös monien muiden suomalaisten nyky otevoimailijoiden (iso hatun nosto painoluokkiin katsomatta). Tuntuu jotenkin hassulta, että heitä pitää aliarvioida kun todellisuus on kuitenkin se, että laji on mennyt Suomessa tuntuvasti eteenpäin ja entisaikojen gripstereillä tai otevoimailijoilla ei ole nykymiehiin verrattuna pienintäkään jakoa Lauttamusta ja paria muuta lukuunottamatta(vaikka kovia tietysti olivat hekin), tosin eivät he taida olla dissaamassakaan nykyisiä otevoimailijoita. Jos joku muuta väittää niin puhuu pelkkää paskaa. Ja jottei tää mee ihan siihen saissen länkytykseen niin jospa joku kuuluisuus haluaa osoittaa väitteeni vääräksi, niin sitten todistaa sen kilpailemalla..... Olen valmis pistämään ison summan rahaa likoon. Ottaako Juha kopin ? helppoa rahaa ? Ilmaista rahaa ? Järjestän kyydin ? ja mitä näitä nyt on........

Nyky otevoimailu on mennyt isoja harppauksia eteenpäin ja tulostaso noussut rymisten, nykyään järjestetään kovatasoisia kilpailuja entisaikojen tuttujen kaa autotallissa hypistelykisojen tai SALE kisojen sijaan. Nykyään joutuu oikeasti tekemään jo tuntuvasti töitä, pitää olla lahjoja ja pitkä treenitausta jotta tulosta syntyy ja pärjää. Hyviä esimerkkejä Jouni Mähönen, Arto Joronen, Jesse Pynnönen, Harri Tolonen ja lukematon määrä muita ukkoja ketkä on pärjänneet hienosti kansainvälisesti, mutta eivät ole olleet jodlaamassa saavutuksistaan kaula pitkänä joka minareetissa ja kadun kulmassa Suomessa.(kansainvälisesti Suomalaiset otevoimailijat kyllä tunnetaan suoritustensa takia) Iso hatunnosto ja kumarrus kaikille teille.
Itsellä kovimmat urheilusuoritukset lienee maitopurkin nosto ja kahvikupin kanniskelu sekä rullatuolin lykkiminen.
Oikein mukavaa viikon keskiväliä . On se suoritus sitten saanut 50, 500 tai 5000 katselukertaa. Kovia suorituksia ne on kaikki !!!!!

Ja jottei tää mee nyt tunteiluksi niin mulla ei ole aikaa väittelyyn ja lässyttelyyn, mutta jos Juha kiinnostuu osoittamaan väitteeni vääräksi niin jatketaan asian tiimoilta . Paavo Arhinmäen sanoin Juhalle terveiset: " Nyt tulee Rahaa" !!!

Kyllä se coc#4 sulku on paljon kovempi suoritus kuin inch nosto. Prosentuaalisesti kun vertaa suorituksia niin nelkun sulkuja huomattavasti vähemmän.

Näkeehän sen Suomessakin ettei löydy jousimiehiä kun se on niin kovaa hommaa. Toivottavasti tulevaisuudessa joku innostuu pidemmästä projektista ja hoitaa homman kotiin.

Edelleen täällä odotellaan vastausta voiko testo korvaushoitolaiset osallistua hupiliiton mittelöihin? Sinähän näistä parhaiten tiedät kun olen "puhtaasti paras" Suomen virallinen mölytorvi. Se olisi edistysaskel lajille koska koholaisia on Suomessa lukuisia eivätkä he ole perillä missä saa kisata ja missä ei.
Tottahan toki minä sulle ohjeet tästä toimitan.

Siitäpä asiaan perehtymään.

Pitkän pitkän tauon jälkeen täällä, paljon olen saanut hauskoja linkkejä, jossa eräs vanhempi herrasmies käynyt lautailemassa minun kustannuksellani kun makasin sairaalan vuoteella. Onhan se tietysti hienoa huomata, että jollakin on rohkeutta edes silloin. Sangen mieltä ylentävää , että olen uinut jonkun ihon alle 10 vuotta sitten ja vieläkin siellä uiskentelen. Selkeästi siis www.tunteisiin.com elämys jollekkin :LOL:, mutta itse asiaan......

Näin lajista mitään tietämättömänä, hiukan tutkivaa urheilu journalismia. Mitä suoritusten julkisuus arvoihin tulee niin suht helposti todennettavissa kun youtubeen pistää hakua niin coc 4 tai esim inch dumbbell. Niin kyllä Inchin nosto videot on paljon kovemmassa huudossa kuin cocceli sulut. Tietenkin niistä kukakin voi vetää houruisia ja psykoottisia tulkintoja. Mutta jos perus faktoilla mennään niin ainakin katsojien perusteella Inchin nostot menee 6-0 4# jousisulun edelle jos joku muuta väittää niin kovassa huudossa kyllä hupiukkoilee. Tosin pakko myöntää, että ei kyllä yllätä lainkaan. Toisilla se hupiukkoilu kulkee verissä.....
Coc 4 close
Inch dumbbell lift

Mitä noihin julkisuusarvoihin tulee , niin olisi hienoa yhdistää vanhan liiton ennennäkemättömän kova huippujulkisuus ja nykyiset otevoimailijat niin yhteisnäkyvyys olisi varmasti huomattava. Juha tuo kuuluisuudellaan , pitkällä maailmanluokan historiallaan ja miellyttävällä olemuksellaan kaikki maailman otevoimailua seuraavat ruudun äädelle ja kaikki odottavat henkeäsalpaavan hiljaisuuden vallitessa kun Juha astelee areenalle ja haastaa nykyotevoimailijat vuosituhannen mittelöön ja kenellekkään ei jää epäselväksi kuka saapuu hoodeille ja kukamäärää vauhdin ja suunnan maailmankolkkaan katsomatta. Vaikka Juha jokaisen nykyvoimailijan pisteleekin aamupalaksi (kunnes herätyskello soi). Melkein kyllä kuitenkin laittaisin laittaisin huomattavan summan rahaa Jessen puolesta kiinni(eikä vaan melkein vaan laittaisin), mutta oli niin tai näin tulisi näkyvyyttä nelosen sululla tai ilman. Juhan mainosarvo on kuitenkin sanoinkuvaamaton ja maailmalla ei kenellekkään jää epäselväksi miljoonien youtube katselijoiden seuratessa ja pidätellessä henkeään kun kuuluisuus jumppailee kahvojen parissa.
katso liitettä 228390

Jessen suoritukset kyllä tiedetään lajin parissa ympäri pallon, kuin myös monien muiden suomalaisten nyky otevoimailijoiden (iso hatun nosto painoluokkiin katsomatta). Tuntuu jotenkin hassulta, että heitä pitää aliarvioida kun todellisuus on kuitenkin se, että laji on mennyt Suomessa tuntuvasti eteenpäin ja entisaikojen gripstereillä tai otevoimailijoilla ei ole nykymiehiin verrattuna pienintäkään jakoa Lauttamusta ja paria muuta lukuunottamatta(vaikka kovia tietysti olivat hekin), tosin eivät he taida olla dissaamassakaan nykyisiä otevoimailijoita. Jos joku muuta väittää niin puhuu pelkkää paskaa. Ja jottei tää mee ihan siihen saissen länkytykseen niin jospa joku kuuluisuus haluaa osoittaa väitteeni vääräksi, niin sitten todistaa sen kilpailemalla..... Olen valmis pistämään ison summan rahaa likoon. Ottaako Juha kopin ? helppoa rahaa ? Ilmaista rahaa ? Järjestän kyydin ? ja mitä näitä nyt on........

Nyky otevoimailu on mennyt isoja harppauksia eteenpäin ja tulostaso noussut rymisten, nykyään järjestetään kovatasoisia kilpailuja entisaikojen tuttujen kaa autotallissa hypistelykisojen tai SALE kisojen sijaan. Nykyään joutuu oikeasti tekemään jo tuntuvasti töitä, pitää olla lahjoja ja pitkä treenitausta jotta tulosta syntyy ja pärjää. Hyviä esimerkkejä Jouni Mähönen, Arto Joronen, Jesse Pynnönen, Harri Tolonen ja lukematon määrä muita ukkoja ketkä on pärjänneet hienosti kansainvälisesti, mutta eivät ole olleet jodlaamassa saavutuksistaan kaula pitkänä joka minareetissa ja kadun kulmassa Suomessa.(kansainvälisesti Suomalaiset otevoimailijat kyllä tunnetaan suoritustensa takia) Iso hatunnosto ja kumarrus kaikille teille.
Itsellä kovimmat urheilusuoritukset lienee maitopurkin nosto ja kahvikupin kanniskelu sekä rullatuolin lykkiminen.
Oikein mukavaa viikon keskiväliä . On se suoritus sitten saanut 50, 500 tai 5000 katselukertaa. Kovia suorituksia ne on kaikki !!!!!

Ja jottei tää mee nyt tunteiluksi niin mulla ei ole aikaa väittelyyn ja lässyttelyyn, mutta jos Juha kiinnostuu osoittamaan väitteeni vääräksi niin jatketaan asian tiimoilta . Paavo Arhinmäen sanoin Juhalle terveiset: " Nyt tulee Rahaa" !!!

Pikaisella vilaisulla katsoin ns. virallisesti suoritetut otevoimajutut niin #4 sulkijoita vain hyppysellinen ja taasen Inch nostajia löytyy sivutolkulla.

Tuosta IM sulkijoista voi poistaa Kinneyn koska oli alumiinijousi huijari. Inch nostajia on monia muitakin mutta eivät ole hommanneet puumerkkiään gb listalle. Tosin on muutama nelkun kaveri myös samalla periaatteella. Ja lisäksi netissä ainakin 4 alumiini sulkua mitkä voi unohtaa.

ELI TÄSTÄ VOIMME TODENTAA MIKÄ ON MIEHEN MITTA KUN MITATAAN PURISTUSTA NÄIDEN KAHDEN ASIAN TIIMOILTA..

Kovia suorituksia molemmat mutta #4 pesee ja linkoaa.

Liitteet

• Screenshot_20210520-064922.png
    Screenshot_20210520-064922.png
    292,2 KB · Katsottu: 111
  • 20210520_065219.png
    20210520_065219.png
    51,8 KB · Katsottu: 103
  • Screenshot_20210520-065104.png
    Screenshot_20210520-065104.png
    238,9 KB · Katsottu: 95
  • Screenshot_20210520-065123.png
    Screenshot_20210520-065123.png
    227,4 KB · Katsottu: 131
Viimeksi muokattu:

Miten jos kisa olisi kaikille ??? Järjestän kyllä. Heinäkuulle on jo kaavailtu , mitkä 4-5 lajia?? + yksi laji johon voi yrittää extrana Wr-tulosta Hornen listoille.

Juupas eipäs jutut riittää jo nyt on kisakutsuja tullut niin menkää ja kattokaa kuka on kovin...pistäkää ukot viivalle ja jokainen valitsee yhden lajin niin on tasapuolista...ton saa aivan varmasti järjestymään jos vaan haluaa..sitten jos tollanen ei kiinnosta tai ei löydy uskallusta niin saa kyllä virallisen puheukon tittelin ja koskee kaikkia...mä voin tulla mukaan kisaamaan niin ei tarvi kenenkään pelätä et olisi viimeinen!

Tuonnehan on mahis tulla kisaamaan omatoimisella korotetulla korvaushoidolla. Huijareita semmoiset velikullat. 😂😂🤣
Eikö nuo sulje aika hyvin pois ainakin omatoimisen korvaushoidon? Varsinkin tuo viimeinen kohta, jos on itte ryssinyt omalla douppaamisella testotasot.
Pitää olla joku selvä fyysinen vika joko kulkusissa tai aivolisäkkeessä niin voi saada erivapauden jos nyt olen oikein ymmärtänyt.
Testotasojen pitää pysyä samoissa rajoissa mitä terveilläkin ettei voi ylimääräistä testoa ottaa.

Liitteet

• Screenshot_20210520-073055_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210520-073055_Samsung Internet.jpg
    90,2 KB · Katsottu: 108

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Voisiko asiaan vaikuttaa se kuinka tunnettu kaveri on lajin parissa? Eihän kukaan Suomen ulkopuolella tiedä kuka on Jesse Pynnönen tai joku Jouni Mähönen tms jos puhutaan grippailusta.

En usko että tuosta on kiinni. Sinunkin 2x25 kg levypinchillä 3400 kertaa
Strong forearms 571 tuhatta
CoC #3 50 rep 141 tuhatta

Kertoo enemmänkin että vahvat ja isot forkut kiinnostaa ihmisiä eniten. Ja grippailussa gripperit on eniten mainstream (mutta silti marginaalia), ja kaikki muu levypinchit mukaan lukien on todella pienen porukan mielenkiinnon kohteena.

Kertoo enemmänkin että vahvat ja isot forkut kiinnostaa ihmisiä eniten. Ja grippailussa gripperit on eniten mainstream (mutta silti marginaalia), ja kaikki muu levypinchit mukaan lukien on todella pienen porukan mielenkiinnon kohteena.

Puhut asiaa. Silloin aikoinaan kun kuiskittiin 2x25 nostosta että se ei tule ikinä tapahtumaan. "Todisteena nostosta" on GB:lla kuva missä joku kynis kannatteli 2x25 100% reisikannatuksella. Oli huvittava.

Kun päätin että mä hoidan tuon ja #4 sulun niin 3 äijää Jenkeistä lähti samaan aikaan huntingiin levypinchin suhteen. Vuositolkulla painettiin treeniä ja jaettiin avoimesti toisillemme erilaisia treenimetodeja mitkä toimi ja mitkä ei.

Kun Bob Sundin laittoi mulle videon yksi yö niin hän sai siinä lukitusta vajaan noston. Se oli kova paikka koska se joka on 1st man saa kovimmat probsit.

Seuraavana päivänä menin nyrkkeilysalille ja hoidin homman. Bobin psyykkaus oli se lopullinen niitti että mun on PAKKO onnistua.

Nyt voin myöntää että itsekin ihmettelin miten kusiset katsojalukemat tuli videoon. Foorumit ylisti nostoa hyväksynnän jälkeen mutta kummiskin.....😎 Ehkäpä tämä on sitten se niin vitun kapea marginaalilaji?

Kun vedin akselilla maasta 302.5kg niin sitä pidettiin Venäjällä kovempana kuin 2x25kg? Ei voi ymmärtää.

Jesselle propsit tupla 2x25kg nostosta. Puolustukseksi voin sanoa että jos mulla olisi ollut tarvittavat levyt silloin kun olin kovimmassa iskussa niin ei epäilystäkään etteikö olisi tullut. Se oli sitä aikaa kun otin tuplana 4x10 ja 3x15 etc....

Onkos muuten kukaan muu nostanut Leoko 4x10kg? Lauttamus hylättiin. Pakan leveys 93mm eli aika kova meille pienikätisille.

Old school Yorkit nousi kuin vettä vaan Jenkeissä v/o. 2x25kg paljon kovempi.

Yleistä höpinää:

Kun Jessen kanssa aloitetiin kimpassa kokeilemaan lajeja niin näin heti potentiaalin otevoimaan. Oli hyviä treenejä ja keskusteluja treenien päälle hamppareiden ääressä med Henkka.

Hienostihan tuo pojan ura on lähtenyt käyntiin! 😎

Viimeksi muokattu:
Pikaisella vilaisulla katsoin ns. virallisesti suoritetut otevoimajutut niin #4 sulkijoita vain hyppysellinen ja taasen Inch nostajia löytyy sivutolkulla.

Tuosta IM sulkijoista voi poistaa Kinneyn koska oli alumiinijousi huijari. Inch nostajia on monia muitakin mutta eivät ole hommanneet puumerkkiään gb listalle. Tosin on muutama nelkun kaveri myös samalla periaatteella. Ja lisäksi netissä ainakin 4 alumiini sulkua mitkä voi unohtaa.

ELI TÄSTÄ VOIMME TODENTAA MIKÄ ON MIEHEN MITTA KUN MITATAAN PURISTUSTA NÄIDEN KAHDEN ASIAN TIIMOILTA..

Kovia suorituksia molemmat mutta #4 pesee ja linkoaa.
Tämä nyt siis sillä olettamalla, että viestisi oli kohdistettu kommenttiini. Menin hieman hämilleni koska lainaus oli tyhjä ja siitä jatkettu erillisellä viestillä. Jos siis asia ei ollut näin tämä viesti / huomautus asiasta on aiheeton ja pyydän nöyrimmästi anteeksi lukutaidottomuuttani.

Niin, en nyt ymmärrä oikein viittauksia eri lajien kovemmuudesta, keskustelin kahden eri lajin julkisuusarvosta. Taisi mennä jotakuinkin näin oma tekstini "Mitä suoritusten julkisuus arvoihin tulee niin suht helposti todennettavissa kun youtubeen pistää hakua niin coc 4 tai esim inch dumbbell." En mielestäni sanallakaan maininnut , enkä vertaillut kumpi on kovempi suoritus. Saattaa tietysti olla , että huomaamattani olen puhunut noin. ( välillä kroppa tekee sellaisia asioita, ettei oikein itsekkään usko niin tapahtuneen) No vaihdetaanpa rautalanka ratakiskoon.

Kun menee youtubeen ( se on sellainen sosiaalisen median sovellus , jonka nykyisellään omistaa google), kirjoittaa hakukenttään "coc 4 close" tai "inch dumbbell lift" tämän jälkeen paina enter tai mahdollisesti search nappia. Yleensä se on merkattu sellaisella suurennislasin kuvalla. Selvennökseksi Wikipediasta "Suurennuslasi".
ö suurennuslasi.jpg

Kyseisen napin painalluksen jälkeen avautuu hakutulokset ruudulle, jossa näkyy hakemiasi videoita ja lisää tulee alaspäin scrollaten (Yleisesti sanalla käsitetään näytön vieritystä). Sitten vain lyhyttä tai pitempää matematiikkaa ja hippu päättelykykyä ja homma valmis. Jutun voi kääntää tietysti miksi itse haluaa ja voihan lehmätkin lentää.... Mutta pyhässä lyhykäisyydessään siis tuota tarkoitin Julkisuusarvoa siis. (lue... Julkisuusarvo ei kovin suoritus).

Mitä taas kovimpiin suorituksiin tulee, niin itse en voi kuin ihastella, miten kovia nuo tulokset ovat. Oli kyse sitten grippereistä tai inchistä tai mistä vaan otevoimasuorituksesta. Omalta osaltani tiedän, että vaikka tekisin mitä, minusta ei tuollaisiin suorituksiin olisi. Parhaiten tuo kovuus kyllä tulee selville puhtaasti kisaamalla eikä pakkiksella huutelemalla. Mä voin tulla ottamaan sen viimeisen sijan 4 kilon puristusvoimalla, jos joku lupaa työnnellä pyörätuolin kisapaikalle tai avustaa rollon kanssa.
Joten täten yhdyn kyllä edellisten kommentoitsijoiden kisakutsuun ja hupiukko / puheukko titteliin. Kyydistäkään ei tarvitse huolehtia, Juha pääsee kyllä mun järjestämällä kyydillä Luumäelle tai mihin vaan paikkakunnalle missä ko.kisat järjestetään (ilmaiseksi) . Ei tarvitse sitten viime hetken kuskipulasta johtuen jättää hyviä kisoja väliin. (ilmoitin etukäteen asian lähinnä siksi, koska grippiporukka on sen verran yhtenäinen niin kaveria kyllä autetaan jotta ei viime hetken kuskipula yllätä) Voidaan sitten hyvässä hengessä jutustella matkan aikana otevoimailusta, harvemmin on tuollaisen nöyrän ja hyväkäytöksisen legendan kanssa päässyt sanoja vaihtamaankaan. Pelkästä ajatuksesta taxi jo täyttyy otevoimasta ja varmasti vanhoista raksajutuista.

Jos taas miellyttävääkin miellyttävämpi seurani ei kelpaa tai vammaistaxi ei jostakin syystä sovi tai vammaiset on eri tasolla, (jostakin lukenut, että näinkin on ollut. Silmiini kantautunut kuvakaappauksia jostakin sellaisesta lasten ja nuorten palvelusta kuin ylilauta, tosin toisen silmän sokeuduttua olen saattanut nähdä kuvat ihan väärinkin ja ei kai kukaan aikamies siellä nyt kävisi lasten seassa egoaan kohottamassa) niin lupaan järjestää kyllä vaikka ihan yksityiskyydin, kunhan saadaan griplegenda vaan pelipaikalle. Kisat vaan pystyyn kannatan.

Pieni kevennys tähän kuolemanvakavaan touhuun. Onko kukaan kokeillut tätä täyspitkällä 7kg rautakangella? Jumalauta kun tuntuu että ranne repeää kappaleiksi.

View: https://www.instagram.com/p/CPEVOJogNW7/?utm_medium=copy_link

Eikös jokainen armeijassa käynyt ole nähnyt, kun täysipitkällä vähintään 10kg rautakangella osoitetaan teltan paikat 😄 Toi on kyllä kova temppu ja ehkä siksi siitä legendaa kerrotaankin
painettiin treeniä ja jaettiin avoimesti toisillemme erilaisia treenimetodeja mitkä toimi ja mitkä ei.

Kun Bob Sundin laittoi mulle videon yksi yö niin hän ?

Kun vedin akselilla maasta 302.5kg niin sitä pidettiin Venäjällä kovempana kuin 2x25kg? Ei voi ymmärtää.

Jesselle propsit tupla 2x25kg nostosta. Puolustukseksi voin sanoa että jos mulla olisi ollut tarvittavat levyt silloin kun olin kovimmassa iskussa niin ei epäilystäkään etteikö olisi tullut. Se oli sitä aikaa kun otin tuplana 4x10 ja 3x15 etc....

Onkos muuten kukaan muu nostanut Leoko 4x10kg? Lauttamus hylättiin. Pakan leveys 93mm eli aika kova meille pienikätisille.

Ekana nostaminen toki aina hauska kisa, ja merkkaa eniten. Itse ainakin näistä kisoista saan hyvää motivaatiota nostoihin. 93mm pakalla 40kg nosto kyllä kova. Itsestä otevoimailussa juuri se mukavaa et kaikkia erilaisia levypainoja löytyy mitä nostella. 😄

Se minua jäi tosin mietityttämään että ainakaan nostoja en ole vasurilla vielä sinulta 2x25kg nähnyt. Tämän vuoksi en ihan usko että olisi "varmasti' nuo levyt noussut. Ajattelisin myös että kyllä kaikilla, jotka kokee että tuplana 2x25kg levyt nousisi on aika helppoa sellaiset itselleen hankkia tai salille mennä missä sellaiset levyt on ja nostaa.

Edit: korjaus olikin IG:ssä kuva missä 2x25kg vasurissa, mutta ilmeisesti tuo oli eka nosto 💪 vanhempaa materiaalia en löytänyt.

View: https://www.instagram.com/p/COvLkeLAP41/?utm_medium=copy_link

Viimeksi muokattu:

Puhut asiaa. Silloin aikoinaan kun kuiskittiin 2x25 nostosta että se ei tule ikinä tapahtumaan. "Todisteena nostosta" on GB:lla kuva missä joku kynis kannatteli 2x25 100% reisikannatuksella. Oli huvittava.

Kun päätin että mä hoidan tuon ja #4 sulun niin 3 äijää Jenkeistä lähti samaan aikaan huntingiin levypinchin suhteen. Vuositolkulla painettiin treeniä ja jaettiin avoimesti toisillemme erilaisia treenimetodeja mitkä toimi ja mitkä ei.

Kun Bob Sundin laittoi mulle videon yksi yö niin hän sai siinä lukitusta vajaan noston. Se oli kova paikka koska se joka on 1st man saa kovimmat probsit.

Seuraavana päivänä menin nyrkkeilysalille ja hoidin homman. Bobin psyykkaus oli se lopullinen niitti että mun on PAKKO onnistua.

Nyt voin myöntää että itsekin ihmettelin miten kusiset katsojalukemat tuli videoon. Foorumit ylisti nostoa hyväksynnän jälkeen mutta kummiskin.....😎 Ehkäpä tämä on sitten se niin vitun kapea marginaalilaji?

Yleistä höpinää:

Kun Jessen kanssa aloitetiin kimpassa kokeilemaan lajeja niin näin heti potentiaalin otevoimaan. Oli hyviä treenejä ja keskusteluja treenien päälle hamppareiden ääressä med Henkka.

Hienostihan tuo pojan ura on lähtenyt käyntiin! 😎

Vielä pieni lisäys:

Jos jonkun kovan featin tekijä on joku muu kuin Jenkki tai Venäläinen niin sitä ei välttänättä katsota kovin hyvällä. Valotan esimerkkinä INCH 78KG lift + York50 ja kun lukitus valmis niin hauiskääntö päälle Yorkilla.

Jenkkiläinen ystäväni oli treenannut tätä 6kk. Menin salile ja kokeilin. Onnistui heti mutta kyljen lihas revähti. Kävin vetämässä tiukat teipit kylkien ympärille ja hoidin homman kotiin.

Ei katsottu hyvällä ja sain samanlaista postia mitä täällä Suomalaiset otemiehet jakaa toisilleen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom