#3.5 ja #4 eroaa toisistaan kuin yö ja päivä.Ja kuten sanoin niin jos ilman sulkutreenejä laittaa 3,5# kiinni niin mikä se lähtötaso pitäisi olla että 4# sulku olisi mahdollinen jos sitä kerran epäilet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#3.5 ja #4 eroaa toisistaan kuin yö ja päivä.Ja kuten sanoin niin jos ilman sulkutreenejä laittaa 3,5# kiinni niin mikä se lähtötaso pitäisi olla että 4# sulku olisi mahdollinen jos sitä kerran epäilet?
Miksi Juha epäilet sitä?niinkun sanoin niin mikä sen lähtötason pitäisi olla jos 3,5 ei riitä?Sorry mut noup.
Kaikkia kunnia Jessen saavutuksille mutta #4 ei mee.
Kyllä mutta puhuinkin lähtötasosta?mä oon Jessen mukana ollut alusta asti ja se ei ole ikinä treenannut sulkuja mutta olen ollut useamman kerran vieressä todistamassa kun on laittanut 3,5 kiinni kun on kokeillut?#3.5 ja #4 eroaa toisistaan kuin yö ja päivä.
Kyllä mut monikin tietyillä lajeilla pöllyttää. Nyt SM kisojen lajeilla Harri Tolonen ja Tomi Tuomi voi mut ihan hyvin voittaa. Toki itse uskon olevani tällä hetkellä paras otevoimailija Suomessa jos kokonaisuutta tarkastelee, mutta näin varmaan jokaisen pitääkin itsestään ajatella![]()
Kansainvälisesti n. 10 eniten lajia katsotaan niin suomen kärki. Suomessa hyvinkin kova taso tällä hetkellä kun katsoo lajia rehellisesti.Kyllä mut monikin tietyillä lajeilla pöllyttää. Nyt SM kisojen lajeilla Harri Tolonen ja Tomi Tuomi voi mut ihan hyvin voittaa. Toki itse uskon olevani tällä hetkellä paras otevoimailija Suomessa jos kokonaisuutta tarkastelee, mutta näin varmaan jokaisen pitääkin itsestään ajatella![]()
Miksi Juha epäilet sitä?niinkun sanoin niin mikä sen lähtötason pitäisi olla jos 3,5 ei riitä?
Kyllä mutta puhuinkin lähtötasosta?mä oon Jessen mukana ollut alusta asti ja se ei ole ikinä treenannut sulkuja mutta olen ollut useamman kerran vieressä todistamassa kun on laittanut 3,5 kiinni kun on kokeillut?
En ole kyllä aivan varma, mutta jos joskus kisata tekee mieli niin aina voidaan järjestää kahdestaan vaikka Gripmonster vs Pynnönen jos @Mike lähtee kuvaamaan Pakkotoiston kanavalle. Voidaan tavarat järkätä, vaikka Helsinkiin. Kahdeksan lajia, ja molemmat vaikka neljä valitsee tai joku raati. Siinä olisi varmasti helvetin hyvä ja hauska video. Tottakai siis ensin odotellaan että olet taas terveen papereillaMitkäs säännöt noissa natukisoissa on testosteroni korvaushoitolaisia koskien? Esim jos lyö lääkärin ohjeen sutun kerran viikkoon?
En tiedä ymmärsikö Juha että #4 menisi nyt heti kiinni. Sitä se ei toki tee.
Olen kyllä itsekin 100% varma, että nelonen menisi kiinni 2-4 vuodessa jos keskittyisin sulkutreeneihin. Tämähän toki vaan väite, mutta kyllä sen todistan oikeaksi kun saan itselleni tärkeämmät featit tehtyä.
Mukavaa kun saa vähän uhota ja väitellä asioistaTottakai luotan itseeni aika paljon, ja olisihan se hölmöä olla itseensä luottamatta.
Totta vitus, mut kyllä teidän jotain tasoitusta pitää kehitellä kun Juhalla ikää reippaasti enemmän. Olishan se toki hauska setti kun ei vakavasti aleta ottaan.En ole kyllä aivan varma, mutta jos joskus kisata tekee mieli niin aina voidaan järjestää kahdestaan vaikka Gripmonster vs Pynnönen jos @Mike lähtee kuvaamaan Pakkotoiston kanavalle. Kahdeksan lajia, ja molemmat vaikka neljä valitsee tai joku raati. Siinä olisi varmasti helvetin hyvä ja hauska video. Tottakai siis ensin odotellaan että olet taas terveen papereilla
Ehdottomasti täytyisikin uhota ja molempien uskoa itseensä.![]()
Enemmän kiinnostaa tällä hetkellä mitkä ovat säännöt teidän touhuissa koholaisia kohtaan. En ole löytänyt selkeää ohjeistusta mistään.En ole kyllä aivan varma, mutta jos joskus kisata tekee mieli niin aina voidaan järjestää kahdestaan vaikka Gripmonster vs Pynnönen jos @Mike lähtee kuvaamaan Pakkotoiston kanavalle. Kahdeksan lajia, ja molemmat vaikka neljä valitsee tai joku raati. Siinä olisi varmasti helvetin hyvä ja hauska video. Tottakai siis ensin odotellaan että olet taas terveen papereilla
Älä Juhaa loukkaa tasoituksellaTotta vitus, mut kyllä teidän jotain tasoitusta pitää kehitellä kun Juhalla ikää reippaasti enemmän. Olishan se toki hauska setti kun ei vakavasti aleta ottaan.
Totta vitus, mut kyllä teidän jotain tasoitusta pitää kehitellä kun Juhalla ikää reippaasti enemmän. Olishan se toki hauska setti kun ei vakavasti aleta ottaan.
Noista gripperisulkusäännöistä kisoissa. Eli kun suljetaan niin 20mm kapula väliin ja siitä sitten runtataan? Korttisertillä ei kisata? Olen Harjun kans siinä samaa mieltä että Bullettit pitäis olla sulut kisoissa. Monet otelajit on staattisia kun taas gripperisulut vaatii sitä maksimirunttausta. RT, akseli, gripperisulut ja Leokopinchit on MUN mieleen mukavat ja kiintoisat lajit. Akselissa just toi 200kg kiva seurata kuka 200 nyppäsee. Leokopinch hyvä laji siitä että helppo kenen vaan kokeilla lajia salilla. RT sopivan vittumainen liike. Ei näytä miltään mutta onkin paha. Sulut kertoo kuinka löytyy ruista ranteessa. Maailman kovimmalle Leokokannattelijalle Jesselle mulla olis kotona seuraava taso. On meinaan 2x30kg ohkaset rautalevyt 50mm. Noita mun 2x40kg levyjä en usko kenenkään ihmisen nostavan ikinä, kahella kädellä jo paha nakki.
Noista gripperisulkusäännöistä kisoissa. Eli kun suljetaan niin 20mm kapula väliin ja siitä sitten runtataan? Korttisertillä ei kisata? Olen Harjun kans siinä samaa mieltä että Bullettit pitäis olla sulut kisoissa. Monet otelajit on staattisia kun taas gripperisulut vaatii sitä maksimirunttausta. RT, akseli, gripperisulut ja Leokopinchit on MUN mieleen mukavat ja kiintoisat lajit. Akselissa just toi 200kg kiva seurata kuka 200 nyppäsee. Leokopinch hyvä laji siitä että helppo kenen vaan kokeilla lajia salilla. RT sopivan vittumainen liike. Ei näytä miltään mutta onkin paha. Sulut kertoo kuinka löytyy ruista ranteessa. Maailman kovimmalle Leokokannattelijalle Jesselle mulla olis kotona seuraava taso. On meinaan 2x30kg ohkaset rautalevyt 50mm. Noita mun 2x40kg levyjä en usko kenenkään ihmisen nostavan ikinä, kahella kädellä jo paha nakki.
Tampereella. Mun ekan kerroksen parvekesali vähän snadi nostella useemman ison ukonBullet sulut täyttä paskaa! Missä päin asut? Kun oon kunnossa niin voisin tulla cmc kavereiden kanssa kylään nostelee levyjä. Voi jotain noustakin. Nyt lähtee 2x25 molemmilla käsillä ja eilen 2hp 118.3kg
En ole kyllä aivan varma, mutta jos joskus kisata tekee mieli niin aina voidaan järjestää kahdestaan vaikka Gripmonster vs Pynnönen jos @Mike lähtee kuvaamaan Pakkotoiston kanavalle. Voidaan tavarat järkätä, vaikka Helsinkiin. Kahdeksan lajia, ja molemmat vaikka neljä valitsee tai joku raati. Siinä olisi varmasti helvetin hyvä ja hauska video. Tottakai siis ensin odotellaan että olet taas terveen papereilla