Hiukan ratakiskoa ,,, saa kokeilla
View: https://www.facebook.com/100003814293278/videos/2132152520255204/
View: https://www.facebook.com/100003814293278/videos/2132152520255204/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kisat kun peruuntui niin tänään vedettiin tallissa viidellä miehellä läpi kisa lajit. Kovia tuloksia akselilla pari kaveria otti kun 180kg ja 175kg miehet löytyiMissä nämä kisat pidetään? Lähinnä ajattelin, jos ehtisi katsomaan tulla.
Ootteko kokeillu tai jtn tietoo, että onko muuten paljon eroo tuloksessa tohon akselinostoon, jos vetää normitangolla 50mm:n fatgripzeillä myötäotteella ja ei apinaotteella vaan normiotteella? Luulis saavan akselilla enempi jonkin verran, kun se ei lähde pyöriin.Kisat kun peruuntui niin tänään vedettiin tallissa viidellä miehellä läpi kisa lajit. Kovia tuloksia akselilla pari kaveria otti kun 180kg ja 175kg miehet löytyi
Oma kunto riitti 154kg nostoon.
On varmaan vähän erilainen liikkeenä kuin nuo otevoimapulikoiden nosto. Ei ainakaan täällä taida juuri mitään salkkuvideoita olla ja voi olla ettei noita kilpailevat otevoimailijat treenaa?Mitenkäs muuten näppihommissa nuo Rautakoura salkut? Pidetäänkö niitä minään? Pärjääkö pakkiksen ukot Kimmo Kokon suojateille noissa?
Mulla tulee niillä aika samat.Ootteko kokeillu tai jtn tietoo, että onko muuten paljon eroo tuloksessa tohon akselinostoon, jos vetää normitangolla 50mm:n fatgripzeillä myötäotteella ja ei apinaotteella vaan normiotteella? Luulis saavan akselilla enempi jonkin verran, kun se ei lähde pyöriin.
En oo ikänä kokeillu tota akselilla nostoo, fatgripzeillä oon joskus vähän nostellu.
Onhan siellä 200kg salkun aikapito rautis lajeissa tarjolla. En oo vuosiin testannut semmoista mutta oli silloin aijemmin mulle jo täysityö saada irti maasta yhdellä kädellä.On varmaan vähän erilainen liikkeenä kuin nuo otevoimapulikoiden nosto. Ei ainakaan täällä taida juuri mitään salkkuvideoita olla ja voi olla ettei noita kilpailevat otevoimailijat treenaa?
Eikö näissä olisi ainakin sitä näyttävyyttä jos olisi iso paino?
@jto
Monta vuotta toivonut että Suomesta tai mistä vaan löytyisi kiipeilijä joka nostaa sormen ekalla nivelellä 100kg RIM liftissä. Eipä tätä kyllä nosta moni muukaan mutta se olisi kunnon mittari onko paukkua näpeissä.
Paras tähänastinen boulderi Kirkkonummelta sai hätäsen 60kg ilmaan. 80kg liimattu lattiaan. Pojat ei tunnu kestävän kipua.
Jospa mun elinaikanani tämän vielä näkisi
View: https://youtu.be/ynPsOI-xQCU
111kg salkku keskarilla 4 sec ja sitten poxMitenkäs muuten näppihommissa nuo Rautakoura ? Pidetäänkö niitä minään? Pärjääkö pakkiksen ukot Kimmo Kokon suojateille noissa?
Ei kai tuossa muuta hajonnut kuin nahka kun sormi niin nätisti nyrkkiin puristuu?Hyi saakeliIhan kuin kauhuleffasta. Mitä kaikkea sormesta hajosi ?
Ihanko näkyis lihatEi kai tuossa muuta hajonnut kuin nahka kun sormi niin nätisti nyrkkiin puristuu?![]()
Tuuman kieleke on vieläkin elossa ,,Kopio Gil Goodmanin stirrupista, 2,5cm reuna..