Keskustelua otevoimailusta

@jto

Monta vuotta toivonut että Suomesta tai mistä vaan löytyisi kiipeilijä joka nostaa sormen ekalla nivelellä 100kg RIM liftissä. Eipä tätä kyllä nosta moni muukaan mutta se olisi kunnon mittari onko paukkua näpeissä.

Paras tähänastinen boulderi Kirkkonummelta sai hätäsen 60kg ilmaan. 80kg liimattu lattiaan. Pojat ei tunnu kestävän kipua.

Jospa mun elinaikanani tämän vielä näkisi

View: https://youtu.be/ynPsOI-xQCU

Kivunsiedosta tuskin on kiinni. Kyl kivet terävämpiä on ku joku rautapalikka ja veri lentää säännöllisesti, vaikkei se mitään mittaakkaa. Turha täs pippeleitä on mittailla ja ketään pojitella. Rim lift lienee sama ku full stirrup 2.54cm? Satku on kova kyllä joka tapauksessa.

Kivunsiedosta tuskin on kiinni. Kyl kivet terävämpiä on ku joku rautapalikka ja veri lentää säännöllisesti, vaikkei se mitään mittaakkaa. Turha täs pippeleitä on mittailla ja ketään pojitella. Rim lift lienee sama ku full stirrup 2.54cm? Satku on kova kyllä joka tapauksessa.

Vaatii ultimate kivunsietoa ja veri lentää. Kun otettiin maailmalla kisaa kuka on kovin niin voittaja löytyi Suomesta, Kirkkonummelta. Tosin tuliaisina keskarista revennyt jänne. Myös kahdella Jenkillä meni sormet palasiksi ja tämän jälkeen laji poistui virallisista välineistä millä mitataan otevoimaa.

Liitteet

• IMG-20201201-WA0002.jpg
    IMG-20201201-WA0002.jpg
    88,6 KB · Katsottu: 98
  • IMG-20201201-WA0003.jpg
    IMG-20201201-WA0003.jpg
    169,2 KB · Katsottu: 96
No näitä olen tehnyt 20v ja monesti reitin kiipeeminen on kiinni siitä, haluaako kiskoo siitä ruuvinkannasta ittensä ylös. Vaatii enemmän uskoo siihen, että yleensä sormi pysyy kädessä kiinni. Ei se silti kenestäkään enempää miestä tee. Lajit on erilaisia.

Noi peukalottomat jutut, niinku rim, stirrup jne on aika pahoja A2-pulleylle varsinkin ja loukkaantumisaltista kamaa, ellei oo tottunut. Ei ihme, jos ei niin grippikisoissa lajivalikoimissa ole enää.

Eipä sitä ote- tms voimailijoitakaan kivillä ja kallioilla tai ees sisähalleilla niin näy, mutta en mä silti ketään dissaamaan ala. Mä kunnioitan kaikkia tasapuolisesti. Sitä samaa edellytän kyllä muiltakin.

No näitä olen tehnyt 20v ja monesti reitin kiipeeminen on kiinni siitä, haluaako kiskoo siitä ruuvinkannasta ittensä ylös. Vaatii enemmän uskoo siihen, että yleensä sormi pysyy kädessä kiinni. Ei se silti kenestäkään enempää miestä tee. Lajit on erilaisia.

Noi peukalottomat jutut, niinku rim, stirrup jne on aika pahoja A2-pulleylle varsinkin ja loukkaantumisaltista kamaa, ellei oo tottunut. Ei ihme, jos ei niin grippikisoissa lajivalikoimissa ole enää.

Eipä sitä ote- tms voimailijoitakaan kivillä ja kallioilla tai ees sisähalleilla niin näy, mutta en mä silti ketään dissaamaan ala. Mä kunnioitan kaikkia tasapuolisesti. Sitä samaa edellytän kyllä muiltakin.

Juu sama täällä. Ei näy kiipeilijöitä vetämässä 300 kiloa akselilla. Kovia ovat kummiskin omassa lajissaan.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mitenkäs muuten näppihommissa nuo Rautakoura salkut? Pidetäänkö niitä minään? Pärjääkö pakkiksen ukot Kimmo Kokon suojateille noissa?

Mitenkäs muuten näppihommissa nuo Rautakoura salkut? Pidetäänkö niitä minään? Pärjääkö pakkiksen ukot Kimmo Kokon suojateille noissa?
Omalta kohdalta voin sanoa että niillä 75kg salkuilla ei mitään jakoa samaan kyytiin. Oliko se n. 110kg niin siinä jotain voi tullakin.
Roikottelevat viitä pikku salkkuja useita minuutteja, ovat ukki ikäiset siinä tosi kovia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom