Mä en oikein tiedä mitä tämän kesäkuntoon -projektin kanssa tekisin. Alkuperäinen suunnitelma oli aloittaa dieettaaminen hiljalleen tuossa maaliskuussa, koska pudotettavaa on n. 5 kg. Ajattelin, että tässä tammi-helmikuun aikana saattaisin saada vielä vähän kerättyä lihaa alle, suht aloittelija kun olen (kunnollista treeniä takana reilu puoli vuotta.) Pituutta oli se 158 cm ja kuitenkin nyt painoa on kertynyt 60 kg ja mulla ei ole tainnut koskaan olla tuossa alamahassa samanlaista vararengasta kuin nyt.. Jopa mun treenihupparit ja alusvaatteet kiristää, ja tämä ahdistaa.
Toisaalta, treenipainot ovat nousseet ihan mahtavasti nyt pitkästä aikaa, kun olen syönyt enemmän (n. 2300 kcal tai vähän enemmän, niin ettei ole nälkä), mutta samalla on kertynyt tuota rasvaa. En osaa oikein päättää kumpi painaa vaakakupissa enemmän - kivempi olo ja ulkonäkö, vai treenipainojen kehitys En mä nyt onneksi vielä miltään valaalta näytä kun on lihaa alla, mutta on vähän siinä ja siinä jaksaako tässä vielä puolitoista kuukautta tätä.
Mitäs muut tekisivät tässä tilanteessa?
Toisaalta, treenipainot ovat nousseet ihan mahtavasti nyt pitkästä aikaa, kun olen syönyt enemmän (n. 2300 kcal tai vähän enemmän, niin ettei ole nälkä), mutta samalla on kertynyt tuota rasvaa. En osaa oikein päättää kumpi painaa vaakakupissa enemmän - kivempi olo ja ulkonäkö, vai treenipainojen kehitys En mä nyt onneksi vielä miltään valaalta näytä kun on lihaa alla, mutta on vähän siinä ja siinä jaksaako tässä vielä puolitoista kuukautta tätä.
Mitäs muut tekisivät tässä tilanteessa?