Kesäkuntoon 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Annami
  • Aloitettu Aloitettu
Paljon sulta on jo lähtenyt?
Kävin heti aamun alkajaisiksi bodypumpissa 1h, 45min spinnig ja pilates 1 h. Nyt on aika kiva ja rento olo :)

Paljon sulta on jo lähtenyt?
Kävin heti aamun alkajaisiksi bodypumpissa 1h, 45min spinnig ja pilates 1 h. Nyt on aika kiva ja rento olo :)

No mä oon laihtunu tammikuusta 5kg. Sitä ennen kyllä oon laihduttanut hiljalleen aika paljon.. En ees kehtaa sanoa kuinka paljon, koska muuten joku vois tosiaan tajuta kuinka painava mä olin. 80kg:n pahemmalla puolella on käyty aika reilustikin joskus yli vuosi sitte. Mut siis tosiaan mä nyt lasken vaan tosta tammikuun alusta tätä painonlaskua, kun silloin alkoi dieetti..:)

Dieetti lähtenyt hyvin käyntiin. Painoa on 3kk aikana lähtenyt siten, että noin 9kg ois vielä tiputettavaa. Eli loppuraskaudesta paino oli 85kg ja nyt 64kg. Spinning on tehokasta :) Pyrin käymään vaunulenkillä joka aamu. Toki kovat pakkaset pakottaa vauvan takia pysymään sisällä. Salille en tälläkään viikolla pääse kun kerran kun mies niin paljon töissä. Olen kuitenkin tehnyt käsipainoilla treeniä kotona. Lähinnä jalkoja, käsiä ja hartioita. Miten aina tuo poika antaa treenailla. Tässä ois kuitenkin tarkotus kerätä lihaakin joten tuo lopullinen paino ei ole varmaa. Tiukaksi haluan, joten luultavasti tulee lähtemään enemmän kun 9kg. Varmaan lähemmäs 14kg. Toukokuuksi lähdetään koko perhe Espanjaan eli kiire tulee laittaa itsensä bikinikuntoon :D

Minä en vissiin pääse kesäkuntoon ollenkaan :( Paino jumittaa koko ajan samassa.. jos se pari viikkoa on vähän vähemmän ni kyllä se aina löytää takas sinne mistä on lähettykin.. Oon huono :(

Minä en vissiin pääse kesäkuntoon ollenkaan :( Paino jumittaa koko ajan samassa.. jos se pari viikkoa on vähän vähemmän ni kyllä se aina löytää takas sinne mistä on lähettykin.. Oon huono :(

Sama homma! Tällä viikolla menen vähemmillä hiilihydraateilla, saapi nähdä minkälaiset vaikutukset sillä tulee olemaan..

Paino ei ole tippunut viimeisen viikon aikana yhtään, mutta se ei haittaa yhtään, koska senttejä on karissut vyötäröltäni sitäkin enemmän, myös reisistä on muutama hassu sentti kadonnut. :)

Mua ahdistaa aivan älyttömästi tämä treenaamattomuus tän rikkoutuneen käden takia :( Leikkaushaava on nyt parantunut joten nyt saisin sen puolesta lenkkeillä ja tehdä muuta aerobista, vaikka kipsiä joudun pitämään vielä 2 viikkoa... MUTTA, nyt sitten joudunkin luomenpoistoon huomenna, joten siitä rapsahtaa taas ainakin viikko lisää hikoilemattomuutta :curs:

Paino on tippunut nyt 4 viikon aikana yli 2 kiloa, vaikka oonkin syönyt normaalisti. Leikattu käsi on aivan riutuneen näköinen, ja ihan eriparia toisen kanssa... Mä en kestä!!

Kesäkuntokampanja alkoi täällä joulukuun puolivälissä tilanteesta 164 cm, 63 kg. Oon viimein saanut jalkavaivat kuntoon niin että pääsee kunnolla treenaamaan myös aerobista ja ruoka- ja juhlimisremontti on hyvällä alulla. Nyt painoa on 58 kg ja etenkin vatsassa ja kyljissä alkaa selvästi näkyä. Reisissä varsinkin on vielä tekemistä. Toukokuuhun mennessä jos olis mittarissa 54-55 kg ja peilissä kiinteää lihasta niin olen tosi tyytyväinen. Tärkeintä on kuitenkin jo nyt huomattavasti parantunut olo!

Tsemppiä kaikille urakkaan, onneksi lunta on vielä maassa :)

Kesäkuntokampanja alkoi täällä joulukuun puolivälissä tilanteesta 164 cm, 63 kg. Oon viimein saanut jalkavaivat kuntoon niin että pääsee kunnolla treenaamaan myös aerobista ja ruoka- ja juhlimisremontti on hyvällä alulla. Nyt painoa on 58 kg ja etenkin vatsassa ja kyljissä alkaa selvästi näkyä. Reisissä varsinkin on vielä tekemistä. Toukokuuhun mennessä jos olis mittarissa 54-55 kg ja peilissä kiinteää lihasta niin olen tosi tyytyväinen. Tärkeintä on kuitenkin jo nyt huomattavasti parantunut olo!

Tsemppiä kaikille urakkaan, onneksi lunta on vielä maassa :)

Millasilla kaloreilla oot tuon tehny? :)

Mua vähän kiinnostais et syönkö vaan kertakaikkiaan liikaa vai liian vähän. Kalorilaskuria käytän ja sehän ei anna tietenkään ilman liikuntaa ku 1200 kcal..

Millasilla kaloreilla oot tuon tehny? :)

Mua vähän kiinnostais et syönkö vaan kertakaikkiaan liikaa vai liian vähän. Kalorilaskuria käytän ja sehän ei anna tietenkään ilman liikuntaa ku 1200 kcal..

Vähän vaihdellen on menty 1600 ja 2000 välillä. Herkuttelupäiviäkin olen itselleni sallinut. Energiavaje on ollut pidemmällä aikavälillä laskettuna n. 500 kcal/päivä.

Hyvin menee täällä päässä, painonlaskusta en tiedä vielä mitään kun en ole puntariin uskaltautunut mutta oma napa ei näytä omaan nokkaan enää yhtään niin pahalta kuin vuoden alussa!

Syömiset ovat heitelleet vähän miten sattuu, välillä mennään pidemmän aikaa miinuksilla ja terveellisyyksissä paistatellen ja välillä tuppaa herkut maistumaan liiankin hyvin mutta en ota siitä stressiä :)

Liikuttua tulee todella hyvin, kuntosali maistuu ja ulkoilu on kivaa! Eilen 2h salitreenit, tänään 2h reipas lenkki koiran kanssa uskomattoman kauniissa talvisäässä. Huomenna taas salille.

Täälläkin menee ihan kohtalaisesti. Painoa tippuu vähän, mutta suunta on kuitenkin viikko viikolta alaspäin. Eniten masentaa se, että vähän ennen joulua paino oli 57,5 ja tällä hetkellä se on 59,3. No, puolitoista kiloa on tullut kuitenkin aloituspainosta alaspäin. Onhan tässä onneksi kesään aikaa, ja tavoite on jossain 55 kilon tienoilla, joten tuskinpa taivaita tavoittelen :D Kalorit edelleen 2000 kcal, liikuntaa on tullut tällä viikolla lisää 2½ h koululiikuntojen muodossa, lisäksi edelleen salitreenit 4-5 kpl sekä 3 x HIIT.

Vitsit kuulostaa todella hyvälle teidän kaikkien tulokset :) Minäkin ehdin vielä.. Pakko :D Lauantaina oli kaverin yber-herkkujuhlat, mutta selvisin lihapullilla ja light cokiksella, kun en ehtinyt tehdä muuta kun holhota juhlivaa väkeä.. Tänään kävin spinnaamassa ja total abs-jumpassa (on muuten hyvä!) Illalla käyn pumpissa ja spinnaamassa uudestaan, jos jaksan. Yllättävän hyvin toiminut tämä vhh. Energiaa on riittänyt, vielä 3 päivää ja sitten aloittelen lisäämään jotain hiilareita. Jatkaisin pidempään, mutta matka on edessä. Eipä taida kaverit hyväksyä sitä, jos syön raejuustoa ravintolassa :/

Vitsit kuulostaa todella hyvälle teidän kaikkien tulokset :) Minäkin ehdin vielä.. Pakko :D Lauantaina oli kaverin yber-herkkujuhlat, mutta selvisin lihapullilla ja light cokiksella, kun en ehtinyt tehdä muuta kun holhota juhlivaa väkeä.. Tänään kävin spinnaamassa ja total abs-jumpassa (on muuten hyvä!) Illalla käyn pumpissa ja spinnaamassa uudestaan, jos jaksan. Yllättävän hyvin toiminut tämä vhh. Energiaa on riittänyt, vielä 3 päivää ja sitten aloittelen lisäämään jotain hiilareita. Jatkaisin pidempään, mutta matka on edessä. Eipä taida kaverit hyväksyä sitä, jos syön raejuustoa ravintolassa :/

VHH:ta on helppo noudattaa ravintolassa. Pyydät vaan vaihtamaan lisäkkeen (esim. perunan, pastan tai riisin) kasvksiin. Esim. joku pihvi tai lohta kasvisten kera. Ja rasvaa ei kannata pelätä :D Alkoholiakin voi juoda kohtuudella, esim. punaviinissa ja vodkassa ei oo hiilreita. Kaljaa en joisi (tosin on niitäkin nykään vähähiilihydraattisia).

Mätin viime yönä puolitoista pellillistä laskiaispullia ja nyt alkaa tuntumaan siltä, et vois ehkä sen pikku projektin pistää käytäntöönkin :D Ostinkin just valtavasti juureksia ja herkkukasviksia ja lihhhaa ja nyt niitä kokkailen. Oon kyllä suklaalakossa ollut vuodenvaihteesta lähtien ja koska oon herkkusyöppö, niin se vaikuttaa aika paljon. Vatsa on kyllä pienentynyt ihan vahingossakin, vyötärönympärys huitelee inan yli 60 sentin, kiitos vatsataudin, joka riudutti, eli sinänsä ei ihmeitä tarvi tehdä, pari kiloa pois olis jees, vaakaa en tietenkään omista niin mulla tää ei oo niin tarkkaa, mut eiköhän toimi tavoitteisiin nähden riittävän hyvin.
Nyt oon tervehtynytkin 2,5 viikon kipeilystä ja eilen kävin kahvakuulia heiluttelemassa suhtkot kevyesti, se on kyllä yllättävän tehokasta ja kivaa! Koko kroppa ihan jökissä, kun ei ole niinikään pitkään aikaan mitään puntteja nostellut. Mut eiköhän tää tästä. Hiihtämäs kävis sit kun säät sallii ja spinningissä pitäis yrittää alkaa käydä kans, jos polvi ei kenkkuile :) Hirveen erikoista ruokavaliota en ajatellut, täytyy vaan yrittää syödä säännöllisemmin.

Voi vitsi et kuulostaa hyvältä kaikkien tulokset! Itellä kun tuntuu ettei oo muutoksia missään näkyvissä :/ tosin se sali/jumppakortti puuttuu vieläkin, viikon päästä lataan uudelleen... Ja tonne kylmään lumisateeseen en meinaa itseäni saada :/ Ruokaa kyllä tarkkailen, mutta mutta. ÄH! Vielä kun niin paljon on koko kevään kaikkia juhlia (alkoholia...) että niistä väkisinkin tulee kaloreita viikonloppuun, nytkin edessä olis loppuviikon reissu kaveriporukalla. Hitto vie, kyllä tästä vielä noustaan, pakko!! Otin itsestäni kuvat ja mitat ja painon pari viikkoa sitten, josko ne sais ainakin tsemppaamaan eteenpäin, parin viikon päästä seuraava punnitus ja mittailu...

Tsemppiä kaikille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom