Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon sulta on jo lähtenyt?
Kävin heti aamun alkajaisiksi bodypumpissa 1h, 45min spinnig ja pilates 1 h. Nyt on aika kiva ja rento olo
Minä en vissiin pääse kesäkuntoon ollenkaan :( Paino jumittaa koko ajan samassa.. jos se pari viikkoa on vähän vähemmän ni kyllä se aina löytää takas sinne mistä on lähettykin.. Oon huono :(
Kesäkuntokampanja alkoi täällä joulukuun puolivälissä tilanteesta 164 cm, 63 kg. Oon viimein saanut jalkavaivat kuntoon niin että pääsee kunnolla treenaamaan myös aerobista ja ruoka- ja juhlimisremontti on hyvällä alulla. Nyt painoa on 58 kg ja etenkin vatsassa ja kyljissä alkaa selvästi näkyä. Reisissä varsinkin on vielä tekemistä. Toukokuuhun mennessä jos olis mittarissa 54-55 kg ja peilissä kiinteää lihasta niin olen tosi tyytyväinen. Tärkeintä on kuitenkin jo nyt huomattavasti parantunut olo!
Tsemppiä kaikille urakkaan, onneksi lunta on vielä maassa
Millasilla kaloreilla oot tuon tehny?
Mua vähän kiinnostais et syönkö vaan kertakaikkiaan liikaa vai liian vähän. Kalorilaskuria käytän ja sehän ei anna tietenkään ilman liikuntaa ku 1200 kcal..
Vitsit kuulostaa todella hyvälle teidän kaikkien tulokset Minäkin ehdin vielä.. Pakko :D Lauantaina oli kaverin yber-herkkujuhlat, mutta selvisin lihapullilla ja light cokiksella, kun en ehtinyt tehdä muuta kun holhota juhlivaa väkeä.. Tänään kävin spinnaamassa ja total abs-jumpassa (on muuten hyvä!) Illalla käyn pumpissa ja spinnaamassa uudestaan, jos jaksan. Yllättävän hyvin toiminut tämä vhh. Energiaa on riittänyt, vielä 3 päivää ja sitten aloittelen lisäämään jotain hiilareita. Jatkaisin pidempään, mutta matka on edessä. Eipä taida kaverit hyväksyä sitä, jos syön raejuustoa ravintolassa :/
Ainii ja mikä on vhh?