Kesä vituiks -thread

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joopa joo. Vituiks meni tämänkin kesän treenaamiset. Pitkä aurinkoinen kesä aiheutti holtittoman massakauden terassien merkeissä ja kaikenlaisen ruumiillisen rääkin (jos satunnaista krapulaa ei lasketa) siirtymistä jonnekkin taka-alalle.

No nyt on sitten massaa muutama kilo lisää mistä treenata ja treenitkin potkaistu käyntiin viikko sitten. Hauskaa sitä on taas repiä alkutekijöissään, ties monennenko kerran.

Enhän ole ainoa, enhän ?!?

No et ole ainoa. tässä kesän aikana tullut käytyä salilla varmaan joku 10 kertaa, mutta silti massa kasvanut sen pari kiloa :( Ehkä se tästä syksyä kohden alkaa taas maistumaan, tai sitten ei :jahas:

Itselleni kesä on juuri sitä parasta reenin aikaa!! Pystyy nukkuu pitkään(opiskelijan kun olen) syödä monta kertaa päivässä ja useammin kuin kouluaikana. Ei tarvii ressata koulusta ja reenaaminen on mukavaa :puntti::thumbs:

Joo reenit oli aika laiskaa kesällä ja kun on 2.5kk työttömänä ilman kesätöitä tosiaan, niin on parin terassikäynninjälkeen aika hiljasta tilillä. Eikä myöskään tapahtunut oikeen mitään mieleenjäävää, joten ihan hukkaan meni!

Kesähän se on parasta aikaa treenata, kesällä treenasin varmaan kovempaa ku koskaan ennen ja ei salille lähtö vituttanu edes helteillä..

Ei tää kesä mun mielestä kovin aurinkoinen ole ollut...

Siis täh... kyllä tää mun mielestä näin niinku suomalaisen mittakaavan mukaan oli aika aurinkoinan. Heinäkuussakin tarkeni ilman pitkiä kalsareita :D Toista se on ollut parina viime kesänä kun räntää on tullut vain hieman vähämmän kuin talvella.

(ei sillä että tuo nyt olis mikään hyvä syy jättää treenaamatta)

Mää join koko kesän. Siis lähinnä viikonloppuna vaan "vähän", mutta mitä se autaa kun salille selviää vasta tossa tiistain korvilla. Siihen jotain puoliteho-räpistelyjä vielä ke ja to ja perjantaina ei taas kerkeekkään..................... Onneksi alkaa syksy.

Mää join koko kesän. Siis lähinnä viikonloppuna vaan "vähän", mutta mitä se autaa kun salille selviää vasta tossa tiistain korvilla. Siihen jotain puoliteho-räpistelyjä vielä ke ja to ja perjantaina ei taas kerkeekkään..................... Onneksi alkaa syksy.

Hah oon paininut tämän dilemman kanssa yli vuoden, enkä ole vieläkään löytänyt ratkaisua. Se viinanhimo kun pakkaa kasvamaan eksponentiaalisesti loppuviikkoa kohti. :D

Noo, ei tässä mihinkää olympialaisiin tai MM-kisoihin olla menossa :D

Pientä palautteluu kesällä, et talvella jaksaa reenailla sit taas :puntti:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hah oon paininut tämän dilemman kanssa yli vuoden, enkä ole vieläkään löytänyt ratkaisua. Se viinanhimo kun pakkaa kasvamaan eksponentiaalisesti loppuviikkoa kohti. :D

Jos ryyppäis viikolla niin sitte ei enää viikonloppuna jaksais ja vois treenata ;)

Siis täh... kyllä tää mun mielestä näin niinku suomalaisen mittakaavan mukaan oli aika aurinkoinan. Heinäkuussakin tarkeni ilman pitkiä kalsareita :D Toista se on ollut parina viime kesänä kun räntää on tullut vain hieman vähämmän kuin talvella.

(ei sillä että tuo nyt olis mikään hyvä syy jättää treenaamatta)
Kesäkuussa oli kolme viikkoa hellettä, sen jälkeen ei ole ollut hellettä, eli paska kesä (taas)! Pääkaupunkiseudulla satanut joka toinen päivä vettä heinäkuusta tähän päivään asti. Mulla loma vielä pari viikkoa eikä ole ollut asiaa rannalle. Toista se oli joskus nuoruudessani (eli 80 luvulla) kun syyskuussakin saattoi iskeä intiaanikesä...:D

Mulla ainaki jos lämpötila menee yli 20c nii treenihalut laskee noin 75%..joten tänä kesänäki oli "vähä" reenit hakusessa.mut sen minkä reenihaluis menettää nii panohaluis saavuttaa :pano: vai miten se oli..

Kesäkuussa oli kolme viikkoa hellettä, sen jälkeen ei ole ollut hellettä, eli paska kesä (taas)! Pääkaupunkiseudulla satanut joka toinen päivä vettä heinäkuusta tähän päivään asti. Mulla loma vielä pari viikkoa eikä ole ollut asiaa rannalle. Toista se oli joskus nuoruudessani (eli 80 luvulla) kun syyskuussakin saattoi iskeä intiaanikesä...:D

No nuoruudessa kaikki oli toisin :D Mutta tottapuhuen täällä Keski-Suomessa on ollut lähes koko heinäkuun ja vielä pitkään elokuun alkuakin helteiset kelit... aina viime sunnuntaihin asti.

Munkin kesä meni vituiks reenien suhteen. 6vko oli taukoo, totaalista. Ei huvittanu lähtee töitten jälkee reenailee ku väsytti niin perkeleesti. :( (viideltä herätys, liikaa mulle)

Oli kyllä suhteellisellisen aurinkoinen ja helteinen kesä, verrattuna vaikka edelliseen. Kesäkuun ekat n. 3 viikkoa olivat kyllä aivan älyttömän kylmät. Parhaimillaan joku +5 C oli :(

Toivoa ei ole menetetty! Ens viikonloppuna PITÄS tulla helteitä tai jotain lämmintä ees mutta saas ny nähä. Toivotaan ainakin!:haart:

Eihän tää kesä nyt ihan paska ollu :)

Mopo nurin ja kinttu paskaks toukokuussa, sen jälkeen pääs kunnolla treenaamaan kesäkuun lopulla.

Kintun kuntoutumisen jälkeen vaan kahtena viikkona jääny suunnitellusta treenimäärästä, eli voitonpuolella ollaan, kun vaihtoehtona olis ollu taas kesäloman alusta alkanut 4-9kk treenitauko :hyper:

Kelitkin on ollu rutkasti paremmat, kuin viime vuonna.

Mulla meni viisi hienoa viikkoa ohi kun sai parannella marssimurtumaa, ja nytkin on syytä ottaa relasti vielä jokusen aikaa.
Muuten en ole koskaan huomannut, että kesä vaikuttais treeniin mitenkään. Talvi onkin kokonaan eri asia, kun on liian kylmä ovesta ulos astumiselle ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom