Kesä vituiks -thread

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kesän treenit on menny ihan reisille.. Kauhee kiire on mukamas ollu ja sitten kun ei ollut kiire, istuin terasilla tai viiletin viihteellä muuten vaan.

Eilen kävin salilla räpeltämässä huomatakseni, että olen ihan rapakunnossa.. Kaippa tää tästä lähtee, tai sitten ei..

Jep Jep. Itekki join melkee koko kesän suunnilleen pakko myöntää että mukavaa oli, ja kerranha sitä ollaa nuoria, millo pitää hauskaa ja rellestää siellä sun täällä. Mut tänään taas alko treenit. Oli muuten sarja painot tippunu mukavasti:D

Kesän treenit menny vituiks joo ja nyt oon koittanu ''nuolla haavoja''.. Eipä ole siintäkään tullut mitään tiedä sitten, jos vaikka pitäisi kuukauden tauon ja levähtäisi vain... imo turhaa tuo että menen salille mutten saakkaan tehtyä siellä juuri mitään koska kaik' muut asiat sekaisin..:curs:

Kesällä ei riitä motivaatio salille, joten laihdun aina pari-kolme kiloa pois.
ankeeta, mutta kun ei kiinnosta ni ei voi mitään. Sen verran monta muuta ulkolajia mitä mielellää reenaa.

Onneks on pitkä talvi ni ehtii reenailla.

mulla taas kesä on mennyt aivan ohi, mitään muuta en oo tehny ku käyny töissä, salilla ja syöny. No okei juhannuksena oltiin 2pv mökillä ja sit yks toinen vkl reissu, mutta muuten on ollut vaan työntäyteinen kesä. Vielä parisen viikkoa duunia ja sitten jatkuukin koulu, ilman mitään lomia :(

sali reenit alotin viimme joulukuus ja tulokset nousi ainaki penkis hyvin ja reeni kulki,(hyvät neuvot ja pena tulos 125kg,suht köykäsesti),tarkootus oli kesällä pitää yllä hyvä sali tuntuma ja syksyllä vetää taas täysillä,MUTTA sit sormi kahen nivelen välistä 3 kohtaa poikki,nyt ollu käsi reilu 5viikkoo paketis.aattelin että tänään ku otettii k-piikit pois sormesta et pääsis pian salille,mutta sormi edelleen poikki!!!!!! vitutuksen määrää ei voi kuvata! ei tietoo koska salille

Juu vituiks meni täälläki. Käsi leikattiin huhtikuussa sit se tulehtu kesäkuussa. Siin meni koko kesän treenit mut eilen sain itteni takas salille :whip:

Itsellä taas paras motivaatio lähtee juurikin tästä. Muuten tuli kyllä ihan hyvin treenailtua kesällä, mutta nyt olin pari viikkoa Kreikassa, join ja söin paljon, ja viime viikon vielä jatkoin samaa meininkiä. Painoa tuli kolmessa viikossa melkein 6kg! :D Varmaan puolet toki nesteitä. Eilen aloitin ketoosin ja ylihuomenna taas salille...ainoa asia mistä saan vähän valoa tulevaan pimeään talveen on juurikin ne uudet haasteet treenaamisen merkeissä.

Tuli treenattua sen verran paljon, että koko kesä siihen sitte meniki. Rannalla jaksoin 2-3 kertaa pyörähtää treenien jälkeen ja kuppia otin tasan kerran. Nyt ehkä snadi ylikunto päällä, treenien määräkin pudonnut vähän. Ehkä nyt ehtis sinne rannalle =D.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo kelien takia on tullut golffattua ja kiivettyä kallioita urakalla ja tänään ekaa kertaa salilla päälle kuukauteen.

en tiedä missä mörönperseessä ne tyypit asuu jotka sanoo että kesä ei oo ollut erityisen aurinkoinen.. Kannattaisko harkita paikkakunnan vaihtoa? ;)

Oon juonu keskinmäärin ehkä 2 tölkkiä olutta per päivä. Melkein joka päivä tuli kaljaa juotua. Kännit tosin vain pari kertaa. Treenit on olleet ihan päin persettä. Ei se mitään, treenaa sitten kun huvittaa. Nyt alkaa motivaatio taas löytymään onneksi.

Kesähän on parasta aikaa treenailla, varsinkin jos on lomaa. Yksinkertaisesti minulla ei ollut menneenä kesänä kovinkaan paljoa muuta mielekästä tekemistä. Ensimmäisen kesälomaviikon saldona olikin kaikki treenit (judo, uinti, juoksut, puntti) yhteenlaskettuna 13 harjoituskertaa. Tuosta toki hieman hölläisin seuraavalla viikolla, mutta parina viimeisenä viikkonakin tuli ihan hyvin treenailtua.

Mää join koko kesän. Siis lähinnä viikonloppuna vaan "vähän", mutta mitä se autaa kun salille selviää vasta tossa tiistain korvilla. Siihen jotain puoliteho-räpistelyjä vielä ke ja to ja perjantaina ei taas kerkeekkään..................... Onneksi alkaa syksy.

vähä niiko mun viime kesä,lollotilol. tänä kesänä duunit on pitäny huolen siitä ettei oo päässy liikaa ilakoimaan viihteen puolella, mut auta armias ku sen muutaman kerran oot sitte päässy niitä perseitä kiskomaan ni palautumiseen onki menny se seuraavat kaks vkoa.. :jahas: harjoituksen puutetta näemmä tässäkin lajissa. semi juomattomuudesta huolimati, treenit menny päi helevettiä. ja sen kyllä huomaa :curs:

Itellä meni kesä tosi kivasti reenaillessa, töitä tehessä ja ryypiskellessä. Kerran viikkoon kunnon kännit eikä reenit kärsiny mitenkään.

Menihän se kesä sinänsä vituiks että painoa tuli hiukan lisää... Rasvana...

Koska nuori opiskelija, loma, aurinkoiset kelit, kalja ja Suomen Turku eivät vain sovi yhteen! Tai sitten sopivat liiankin hyvin...

Itellä meni kesä tosi kivasti reenaillessa, töitä tehessä ja ryypiskellessä. Kerran viikkoon kunnon kännit eikä reenit kärsiny mitenkään.

Tuo nyt on ihan perseestä :) Ite kun tulee otettua niin ei kerkeä palautumaan treeneihin ennen seuraavaa otto kertaa ja niin ne treenit sitte siitä feidautuu pois kokonaan :curs: No nyt taas enemmän treeniä ja vähemmän :kippis1:

Noh kesälomalla ei juuri muuta ole kuin sali, ainoa tuttu ja turvallinen toinen koti, joten tulee käytyä vaikka väkisin. Yhen viikon taisin pitää taukoa ihan palautuksen nimessä. Motivaatiota vitusti kun tietää, että on pakko vaan kasvaa ja saada kehitystä. :) Painoakin tuli semmonen 4-5 kiloa lisää.

Ainut on vaan se, että salilla on niin huono ilman vaihto että sai kuolla hikeen siellä. Sillon tuntu että minkä vitun takia tätä pitää tehä kun muut ottaa arskaa rannalla ja uiskentelee. :D Nyt on taas vähän rauhottunu eikä hikirauhaset pursua lammikkoon paitoja.

Kesäkuussa oli kolme viikkoa hellettä, sen jälkeen ei ole ollut hellettä, eli paska kesä (taas)! Pääkaupunkiseudulla satanut joka toinen päivä vettä heinäkuusta tähän päivään asti. Mulla loma vielä pari viikkoa eikä ole ollut asiaa rannalle. Toista se oli joskus nuoruudessani (eli 80 luvulla) kun syyskuussakin saattoi iskeä intiaanikesä...:D

Kuka sitä hellettä tarttee, riittää kun paistaa aurinko! Ja sehän on paistanut ihan mukavasti.

Intiaanikesää odotellessa..

Mulla on itseasiassa pelkästään kesäloman aikana mennyt vähän puolihuomiossa treenaamiset.. Siitä mitä mä alotin ei mennyt kauaa niin pääsi lomalle ja lomalla sitten pysty menemään miten tahtoi pittaamatta mistään ajoista ja syöminen/juominen on ollut sen mukaista.. Vaikkei tätä ole kestänyt kuin pari viikkonloppua, jo siitä pelkästään on morkkis päällä ja tänään vedin viimeiset irtokarkit napaan!

Vielä on syksyllä rillutteluviikko tiedossa kun majoitan erään ulkomaalaisen ystäväni viikoksi, se tietää Helsingissä kiertelyä, baariesittelyjä ja kosteita iltoja. Jos viimeistään sen jälkeen ottais tsempin mutta tasan tiedän, että sinä viikkona en aio lähestyä salia 100m lähemmäs :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom