Uittu, viime yönä näin karseeta unta.
Siinä unessa multa nimittäin amputoitiin pallit.
Oli meinaan melkosen helpottunu olo, kun herättyä tajusin, että se oli vaan unta.
Siinä unessa vielä olin muka just heränny nukutuksesta, ja lekuri varoitteli, että ne on nyt leikattu, ja ei tunnu vielä mitään, mutta kohta alkaa sattua niin vitusti, ja odotin kauhulla milloin irtileikattujen pallien tuska alkaa :itku:
Siinä unessa multa nimittäin amputoitiin pallit.
Oli meinaan melkosen helpottunu olo, kun herättyä tajusin, että se oli vaan unta.
Siinä unessa vielä olin muka just heränny nukutuksesta, ja lekuri varoitteli, että ne on nyt leikattu, ja ei tunnu vielä mitään, mutta kohta alkaa sattua niin vitusti, ja odotin kauhulla milloin irtileikattujen pallien tuska alkaa :itku:
...heräsin kauhean huudon saattelemana :lol2:...ja joo, olin kyllä helpottunut siitä että oli vaan unta :D.
ja siinä sit muutama päivä seurusteltiin(unessa vaihdettiin puh. nrot YM,mut ei seksiä), mut en uskaltanut esitellä naista porukoille joten sanoin että, likka ottaa soutuveneen ja pakenee saareen
.
!! Meikä joutu ihan sokkiin ja lähin soutelemaan pois saaresta ainoalla soutuveneellä ja jätin likan sinne:hyvä:
:hyvä: Olin tosi lannistettu ja ahdistunut, kun ois pitänyt esiintyä seksikohtauksessa ja tiesin kaikkien vain nauravan ympärillä. Aloin jo riisuun, mut sit keräsin rohkeuteni ja sanoin "Ei! Mä en enää suostu tähän. Vetäydyn julkisuudesta."