Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Uittu, viime yönä näin karseeta unta.
Siinä unessa multa nimittäin amputoitiin pallit.
Oli meinaan melkosen helpottunu olo, kun herättyä tajusin, että se oli vaan unta.
Siinä unessa vielä olin muka just heränny nukutuksesta, ja lekuri varoitteli, että ne on nyt leikattu, ja ei tunnu vielä mitään, mutta kohta alkaa sattua niin vitusti, ja odotin kauhulla milloin irtileikattujen pallien tuska alkaa :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas näin unta pään irtoamisesta..
Tällä kertaa pikkunen musta kissan poikanen leikki rappusissa lankakerällä ja se kierti mun jalkojen taa ja kuulu "kops" ja sen pää irtos ja verta alko valumaan..kehotin siskoa hakemaan pyyhkeen mut ei puhdasta vaan käytetty/likainen viereisestä vessasta..sit heräsin...

Uittu, viime yönä näin karseeta unta.
Siinä unessa multa nimittäin amputoitiin pallit.
Oli meinaan melkosen helpottunu olo, kun herättyä tajusin, että se oli vaan unta.

Kävi aika vastaava eräänä yönä. Oli aivan kauhea heijari jossain ulkosalla, mutta järkyttävä pakkanen. Tämän seurauksena kun kepistä otti kiinni lähti se juuresta tosi siististi irti :david:...heräsin kauhean huudon saattelemana :lol2:...ja joo, olin kyllä helpottunut siitä että oli vaan unta :D.

:zzzz::zzzz::zzzz:
Tossa yks yö eräs tyttö sai iskettyä meikäläisen:) ja siinä sit muutama päivä seurusteltiin(unessa vaihdettiin puh. nrot YM,mut ei seksiä), mut en uskaltanut esitellä naista porukoille joten sanoin että, likka ottaa soutuveneen ja pakenee saareen:confused:.
No kerran menin sit tyttöä treffaan niin olikin vanhemmat ilmestyny saareen ja minä kusi sukassa että, kuinka nyt käy. Isäpuoli menetti malttinsa ja lähti ajaan mua takaa ympäri saarta, mutta äitee tykkäs likasta.
Kun olin karistanu ispäulen kannoilta menin äiteen ja tyttöystävän luo jossa tuli puhetta tytön iästä. Ikä oli 12v:eek:!! Meikä joutu ihan sokkiin ja lähin soutelemaan pois saaresta ainoalla soutuveneellä ja jätin likan sinne:hyvä:
Luulin selvinneeni kunnes tyttö alko ilmestyä kotiin(miten lie päässyt pois saaresta) eikä se jättänyt mua millään rauhaan:wall: Yritin epätoivoisesti päästä tytöstä eroon ilman tulosta. Nurkaan ajettuna hyppäsin uni rekan alle:itku: ja heräsin.

Ei vittu, näin muuten viime yönä unta, et olin TUKSU!!:hyper::hyvä: Olin tosi lannistettu ja ahdistunut, kun ois pitänyt esiintyä seksikohtauksessa ja tiesin kaikkien vain nauravan ympärillä. Aloin jo riisuun, mut sit keräsin rohkeuteni ja sanoin "Ei! Mä en enää suostu tähän. Vetäydyn julkisuudesta."

Sympatiani kai siis Tuksulle:piis:

Se vaihe unestani jonka muistan alkoi "Emmerdalen kylästä". Kaksi Emmerdalen näyttelijää oli hevosten selässä (yksi miesnäyttelijöistä + se lesbo eläinlääkäri). Miesnäyttelijältä tippui jotain taskusta ja nainen nosti sen hänelle. Kyseessä oli jyrsitty pala metallia.

Nainen: Mikä ihme tämä on?
Mies: Se on lahja rakkaalleni hänen syntymäpäivänään.
Nainen: Mitä ihmettä?
Minä: Niin, mitä ihmettä. Tuohan on jyrsitty ihan päin persettä.

Yritin aikani vakuutella sitä miestä että jyrsintä on suoritettu huonosti ja rakastettu ei varmasti arvosta niin huonosti tehtyä työtä. Koska ääntäni ei kuultu lähdin bussilla kohti Leppävaaraa. Bussi menikin vähän kiertoreittiä ja jouduin jäämään Veikkolassa (ei pk-seutulaisille tiedoksi. Matka lepuskiin on sieltä pitkä.)

Hätä ei tietysti ollut tämän näköinen vaan lähdin kävelemään jotain tietyömaata kohti lepuskia. Hetken päästä käännyinkin pururadalle ja sieltä löytyi tien laidasta Dressmanin vaatteita ja joku myyntipöytä. Tosin ilman myyjää. Aloin siinä sitten sovittelemaan vaatteita kunnes paikalle ilmestyi joku mummo. Mummo huusi minulle että soittaa poliisit koska olen myymälävaras. Pitkän riitelyn päätteeksi sain seliteltyä että joku muu oli tuonut vaatteet paikalle ja minä vain halusin sovitella niitä. Todellisuudessa mietin kuitenkin että häipyisi tuo mummo nyt tuosta että pääsisin pöllimään vaatteet.

Lopulta kuitenkin suivaannuin tosissani, varsinkin kun mummo muuttui jossain vaiheessa Dressmannin myyjäksi ja painelin suorinta tietä (n. sekunnissa) Sellon Dressmanniin valittamaan siitä että minua syytetään myymälävarkaaksi. Sain sieltä pahoittelut ja tähän loppui uneni.

Unessa nyt ei mitään älyttömän sairasta ollut, päätin vain kirjoittaa kun jäi kerrankin aika hyvin jutut päähän talteen.

Voi perkele. Nyt on viimesen viikon ajan tullu heräiltyä keskellä yötä JATKUVASTI, ehkä 10 kertaa yössä kun huomaan halivani tyyny ja peittomyttyä... "Unessa" halin siis tyttöystävää jonka kanssa ehkä kuukaus oltu, mut siis en nää ees mitään unta vaa silmät kiinni ja sit vaa pyörittelen sitä myttyä siinä edestakas. On todella nolo olo jotenki ku kuvittelen et joku sattuis vaikka tsiikaileen siinä vieressä mitä touhuan. Niin noloa että jaan sen pakkotoistolle. Ajattelin melkeen että ois voinu laittaa videokameran yöks pyörii vaikka 2 tunniks ja kattoa et mitä tapahtuu :D

Mä näin jotai ihme unta vähä aikaa sitte. Olin jonku kaverin kans laneilla ja yhtäkkii löin silt tajun kankaalle ja jouduin tyhjiöön. Ja sit olin jossai rakennus maalla ja sit joku yritti tappaa mut styroksin palasella? Se sanos et "lyön tällä sua päähää ni kuolet", sit yhtäkkii oli joku mafia mun peräs ja juoksin roskii piiloo. Sitte näin unta että näin unta ja mä heräsin ja sit univaihtus johonki mitä en muista. En ollut varma aamulla että heräsinkö yöllä vai en, En tiedä vieläkään.

Olin saanut unessa HIV:n joltan huoralta. :urjo: Hyi saatana, oli ihan helvetin ahdistava uni. Muistan tarkasti kuinka kelasin jo että vois vaan saman tien laittaa napin otsaan, ei ollu mitään syytä enää elää. Jumalauta että olin helpottunut kun heräsin ja tajusin kaiken olleen vain painajaista.

Todellaki hyvä muistutus taas siitä että en edelleenkään höylää ketään ilman kortsuja.

Olin saanut unessa HIV:n joltan huoralta. :urjo: Hyi saatana, oli ihan helvetin ahdistava uni. Muistan tarkasti kuinka kelasin jo että vois vaan saman tien laittaa napin otsaan, ei ollu mitään syytä enää elää. Jumalauta että olin helpottunut kun heräsin ja tajusin kaiken olleen vain painajaista.

Todellaki hyvä muistutus taas siitä että en edelleenkään höylää ketään ilman kortsuja.

Eihän HIV ole edes kova tauti enää. Vähän niinkuin diabetes, elinodotus 65-70 vuotiaaksi länsimaisella modernilla hoidolla. Tahallinen HIV:n tartuttaminen ei ole edes oikeudessa kuin törkeä pahoinpitely enää. Vaikea uskoa, mutta totta.

Yks yö näin unta, että mike tuli meidän koululle pitämään luentoa anabolisista steroideista :lol2: poltteli röökiä välillä, ja jatkoi puhettaan. Oli vähän aamulla wtf -olo

Eihän HIV ole edes kova tauti enää. Vähän niinkuin diabetes, elinodotus 65-70 vuotiaaksi länsimaisella modernilla hoidolla. Tahallinen HIV:n tartuttaminen ei ole edes oikeudessa kuin törkeä pahoinpitely enää. Vaikea uskoa, mutta totta.

Meikälle tulee ainakin ekana kuolema mieleen HI-viruksesta. Ihan perseestä, ko. tauti pelottaa allekirjoittanutta helvetisti.

Sori offtopic.

Näin viime yönä semmosta unta että juoksin kuin joku eläin pitkiä metallisia portaita alas, ja siitä suoraan ruokakauppaan ja jonkun aikaan hyllyjen välissä juostuani saavuin semmoselle mainosmaisesti valaistulle Ehrmannin tiskille jossa oli jotain uutuus kermavaahto-suklaavanukas errrmanni herkkua!

e. niin ja muistan että siinä oli tasan 9% rasvaa :D
..onkohan tämmöstä ermannin herkkua oikiasti olemassa ?

On:D

Onhan ehrmannilla muutama tuollainen suklaa kermavaahto juttuja kahtakin erilaista.
Toisessa ei oo rasvaa juur yhtään ja toisessa vähän enemmän.

3660_sml.jpg

sori pieni kuva...

Kohtuu irstasta unta näin. Jonkun tuttavan kanssa tehtiin "tuplaseppuku" jonkun taistelun jälkeen. Toveri viilsi ensin. Minä ajattelin: "Sama kai tuo sitten..." ja suolet päivänvaloon. Näkyipähän kerrankin alimmaisetkin vatsalihaksetkin selvästi:D Ja kaikki tämä tuntui ainoalta oikealta vaihtoehdolta. Siinä sitten puoli päivää kiertelin tajunnan rajamailla ja välillä kävin sairaalassa. Sanoivat vain ettei tuo pahalta näytä. Sai tuota lääkärin lausuntoa odottaa todella kauan ja sekin tuli hänen kävellessä ohi. "Kaipa sitä sitten on terve mies." Ja laahustaen ulos.

Sitten sairaalasta autolle. Ensimmäisenä pistää silmään kun konepellin alta paistaa tuulilasinpyyhkijät!!!??? Sitten nostan katsetta ja näen nuoria kolleja mun auton sisällä! "Mitä vittua!". Olivat vaihtaneet mun stereot uudempaan malliin. Näin oli tapahtunut myös viereisille autoille. Siinä sitten huutoa molemmin puolin. Puhuivat itsenä jollain lakitekstillä tilanteesta pois. "Ei se perkele näin voi mennä!", ajattelin. Pojat pakoon ja minä suolet polvissa perään. "Pojat perk...!"

Samassa heräsin pienessä paniikissa ja välittömästi tunnustelemaan tursuavaa vatsaani. Ehjä, huh huh! Olin jo unessa hyväksynyt kuoleman väistämättömän tulon. Mukava herätä ja päästellä lieviä paniikinomaisia huutoja:D

Viimeksi muokattu:
Työnantaja lähetti minut viime yönä kahdeksi viikoksi tutustumaan Tampereelle yliopistolliseen keskussairaalaan. Asuin rivitalossa siellä sitten ja naapurin ryssän mukulat varasti miulta 1500 euron puhelimen. Hakkasin ne kaikki jonkun hyypiön kanssa aivan päreiksi. Heräsin siihen, kun joku niistä oli kuollut ja poliisi oli tulossa hakemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom