En ole koskaan nähnyt niin kummallista unta, kuin mitä viime yönä. Mulla oli suhde
Gisele Bündchen ja
Adriana Liman kanssa!½!
Mä panin niitä molempia samaan aikaan!!!! Voin sanoa että ne oli erittäin suostuvaisia toteuttamaan
kaiken mitä mä halusin. No, sitten
MULLE ISKI UNESSA MORKKIS, että mitähän tyttöystävä tästä sanoo!!
voi vittu! Nyt tulee oudoin kohta!! Eli, sain pidettyä yhteydenpidon salassa mimmiltäni, mutta sitten koitti päivä että meillä oli futismatsi ja Adriana tuli mun joukkueeseen pelaan, myös mun tyttöystävä pelas samalla puolella.
Wtf***? Ottelu oli ihan ihmeellinen, koska vastapuolen pelaajat muuttuivat koko ajan ihmisiksi joita tunnen. Siellä pelas vähän väliä sukulaisia, kavereita ja muita vatipäitä. Adriana oli ihan vitun hyvä pelaan futista ja mä vaan kattelin monttu auki, kun se kikkaili kaikki vastustajat ihan kuutamolle.
Tuijotin mä sen persettäkin koko ajan.. krhm. Mimmi nyrpisteli siinä vaiheessa jo paljon. Sitten Adriana sai pallon vastustajan päädyssä ja tykitti kauhean pommin maalia kohden, no, se osui tolppaan ja mä tuikkasin sen maaliin. Adriana innostui niin paljon, että otti paidan pois ja juoksi mua kohti rinnat paljaana!!
Pakkohan siinä oli halata.. Mimmi veti hir-veät kilarit ja nyrpisteli..
Tässä vaiheessa uni pompsahti ja Adriana ei enään ollut Suomessa, mutta mulla oli sen puhelin numero ja pidettiin yhteyttä. Mimmi sai tietää tästä ja sai kilarit, no sitten sanoin sille että voitko painua vittuun siitä sitten. Mimmi pakkas kamansa ja lähti ovet paukkuen mun elämästä. Mä olin ihan taivaassa,
JIHAAAAA!! Soitin Adrianalle ja sanoin että muutan Amerikkaan sen luo, ja että lähden heti tulemaan.
Taas uni pompsahti ja olin päässyt jenkkeihin! Olin jossain yliopiston campuksella
(mitä vittua?!) ja etsin katseella väkijoukosta unelmieni naista. Sitten näin tuon kauniin naisolennon ja samassa hän näki minut!!
.............ja uni päättyi.... voi vittu että vituttaa!!
Tässähän se lyhykäisyydessään.
Kaksi viikkoa sitten näin sellaista unta, että mun piti laulaa Iron Maidenin Fear of the Dark täydelle stadionille. Mä tuurasin Bruce Dickinsonia, kun sen piti hengähtää shown puolessa välissä. Kaikki meni vituiksi, koska en mennyt lavalle ja Bruce oli niin väsynyt, että ei jaksanut esiintyä ja koko bändi käytännöllisesti lynkattiin lavalle. Seuraavana aamuna menin bändin luo aamupalalle ja Steve Harris haukkui mut pystyyn. Siinäpä se, voi vittu että mä olin hiestä märkä kun heräsin..
Oikeasti, Wtf***?