Olin jossain suurissa yliopiston bileissä jossain täysin tuulesta temmatusta yliopistossa, joka oli kuulemma Hesan yliopisto (tämä yliopisto muutti muotoaan ja ilmapiiriään unen hyppiessä ilman mitään logiikkaa sinne sun tänne). Yks hyvännäköinen blondimimmi (jonka tunsin unessa) istu mun sylissä lähestyssaarnaajassa ja nuoli mua minkä kerkesi välillä heittäen villejä kielareita. Tässä tulee kuitenkin sairain kohta: meikän mielessä ei pyörinyt mitään muuta kuin erään täysin oikeassa elämässä tuntemattoman jätkän hakkaaminen sairaalakuntoon, koska tämä sälli on vissiinki ärsyttänyt/provosoinut meikäläistä jossain vaiheessa pienen sanaharkan kautta. Tuijotin ja tuijotin tätä kyseistä jätkää, joka näytti joltain vitun Andre Wickströmin ja Antero Mertarannan välimuodolta typerässä vakosamettipikkutakissaan.
Hetken päästä heivasin muijan sylistäni ja lähdin jätkän perään, mutten enää kyennyt löytämään häntä. Silloin iski hirveä vitutus, mutta jotenkin onnistuin hyppäämään seuraavaan tapahtumaan, jossa olin ilmeisesti juuri aloittanut jonkun lukukauden (näin päättelisin ainakin).
Ei tämä niin sairasta sinänsä ollut nyt jos joku ihmettelee, mutta tämän kyllä sanon: En ole koskaan kieltäytynyt seksistä tai kielitornaadoista unessa - mikä helvetti mua siis vaivaa?