- Ikä
- 39
SM kisojen tulokset:
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos pään koko ratkaisee olen vahvoilla.katso liitettä 270494
Startissa jo matsi hävitty.
Vai taisiko olla sittenkin niin kuin maailmalla viisammat kertovat, mitä suurempi pää sen parempi vääntäjä
katso liitettä 270495
Marjomaa on maaginen ukko monella levelilläErikoinen toi Marjomaan ranteen asento tuossa oikean ekassa finaalissa. Miten on mahdollista, että ranteen edes saa tuollaiseen asentoon? Mun ranne ei taivu mitenkään tommoseen kulmaan.
Matin riseri tehty jostain adamantiumin ja vibraniumin yhdistelmä alkuaineestakatso liitettä 270505
Tästäkö puhutaan? On kyllä aikamoinen asento, sattuu jo ajatuskin että joku tuommoiseen ranteeseen painaa koko voimalla.
On mahdollista kun se siihen väännetäänErikoinen toi Marjomaan ranteen asento tuossa oikean ekassa finaalissa. Miten on mahdollista, että ranteen edes saa tuollaiseen asentoon? Mun ranne ei taivu mitenkään tommoseen kulmaan.
Omaan silmään tuo näyttää että Jesse vienyt raiserin vaan totaalisesti Matilta.On mahdollista kun se siihen väännetään
Ei tuo omaan silmääni ole mitenkään erikoinen asento, toki kaukana ihanteellisesta.
Olen samaa mieltä, tuota olen miettinyt jo pitkään.Ready go kaipaisi mielestäni selkeyttä. Riippuu liikaa tuomarista miten tuomitaan. Selkeempi olis jos ready sanotaan aina vaikka tuomarin käsi kilpailijoiden käsien päällä ja sitten napakka GO kun saa lähteä. Jopa Jesse ihmetteli mistä sai varaslähdön ja ittellekin tuli pari ja monet muut pääs pälkähästä ennenkuin vastustaja edes ehti reagoida/jarruttaa. Muutoin taas erinomaisesti järjestetyt kisat joten kiitokset kaikille vapaaehtoisille ja osallisille. Kylpylä toimi hyvin kisapaikkana.
Kuulostaa enempi siltä miten Devon harrastais seksiä Coreyn kanssa mitä kädenvääntö taktiikalta.Devonin strategia Corey Westiä vastaan on sama kuin veturin pysäyttämiseen jossa ei ole kuljettajaa:
Kiivetä kyytiin ja nousta ohjaamoon, sensijaan että menee suoraan eteen.