Kädenvääntö

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Viimeksi muokattu:
Erikoinen toi Marjomaan ranteen asento tuossa oikean ekassa finaalissa. Miten on mahdollista, että ranteen edes saa tuollaiseen asentoon? Mun ranne ei taivu mitenkään tommoseen kulmaan.
Marjomaa on maaginen ukko monella levelillä 💪😄 Mutta joo hullu kulma kyllä, ja miten voi pitää Pynnösen moukareja siinä 😮 Kovia seppiä!

1000020448.webp

Tästäkö puhutaan? On kyllä aikamoinen asento, sattuu jo ajatuskin että joku tuommoiseen ranteeseen painaa koko voimalla.

Erikoinen toi Marjomaan ranteen asento tuossa oikean ekassa finaalissa. Miten on mahdollista, että ranteen edes saa tuollaiseen asentoon? Mun ranne ei taivu mitenkään tommoseen kulmaan.
On mahdollista kun se siihen väännetään 😄
Ei tuo omaan silmääni ole mitenkään erikoinen asento, toki kaukana ihanteellisesta.

Ready go kaipaisi mielestäni selkeyttä. Riippuu liikaa tuomarista miten tuomitaan. Selkeempi olis jos ready sanotaan aina vaikka tuomarin käsi kilpailijoiden käsien päällä ja sitten napakka GO kun saa lähteä. Jopa Jesse ihmetteli mistä sai varaslähdön ja ittellekin tuli pari ja monet muut pääs pälkähästä ennenkuin vastustaja edes ehti reagoida/jarruttaa. Muutoin taas erinomaisesti järjestetyt kisat joten kiitokset kaikille vapaaehtoisille ja osallisille. Kylpylä toimi hyvin kisapaikkana.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ready go kaipaisi mielestäni selkeyttä. Riippuu liikaa tuomarista miten tuomitaan. Selkeempi olis jos ready sanotaan aina vaikka tuomarin käsi kilpailijoiden käsien päällä ja sitten napakka GO kun saa lähteä. Jopa Jesse ihmetteli mistä sai varaslähdön ja ittellekin tuli pari ja monet muut pääs pälkähästä ennenkuin vastustaja edes ehti reagoida/jarruttaa. Muutoin taas erinomaisesti järjestetyt kisat joten kiitokset kaikille vapaaehtoisille ja osallisille. Kylpylä toimi hyvin kisapaikkana.
Olen samaa mieltä, tuota olen miettinyt jo pitkään.
Tuo on siis joka liitossa sama homma, mielestäni Ready ja Go komentojen välissä kuuluu olla selvä tauko.

Ready niin silloin ote on valmis ja tuomari pitää käsistä kiinni varmistaen ettei kumpikaan liiku, komennolla Go räjähdetään.

Ready:
images.webp

Go!
920133-scaled.webp

Devonin strategia Corey Westiä vastaan on sama kuin veturin pysäyttämiseen jossa ei ole kuljettajaa:

Kiivetä kyytiin ja nousta ohjaamoon, sensijaan että menee suoraan eteen.

Devonin strategia Corey Westiä vastaan on sama kuin veturin pysäyttämiseen jossa ei ole kuljettajaa:

Kiivetä kyytiin ja nousta ohjaamoon, sensijaan että menee suoraan eteen.
Kuulostaa enempi siltä miten Devon harrastais seksiä Coreyn kanssa mitä kädenvääntö taktiikalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom