Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Eihän HIV ole edes kova tauti enää. Vähän niinkuin diabetes, elinodotus 65-70 vuotiaaksi länsimaisella modernilla hoidolla. Tahallinen HIV:n tartuttaminen ei ole edes oikeudessa kuin törkeä pahoinpitely enää. Vaikea uskoa, mutta totta.
eltiin Hiv

Tos pari viikkoa sitten tuli joku dokumentti missä haastateltiin miestä jolla oli Hiv,
kommentoi juurikin tuota että nuorilla ihmisillä on todella omituisia kuvitelmia ettei Hiv enää ole mikään paha tauti kun on nykyään hyvät lääkitykset..

Sitten sanoi vaan että monellakin saattaisi sellaiset ajatukset hivenen haihtua päästä jos söisivät
32KPL lääkkeitä niinkuin hän saman vuorokauden aikana jotka aiheuttavat suurimmalle osalle käyttäjistä
esim erittäin kovia pahoinvointeja / vatsakipuja/päänsärkyä joiden takia osa Aids potilaista on lopettanut estolääkityksen täysin ja odottaavat kuolemaa.

Ainakin tosta dokumentistä tuli sellainen fiilis että on kuules aika kaukana Diabeteksestä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin no onhan tällä ammattiurheilijalla nimeltä Tommy Morrison myös HIV ollut viimeiset 12vuotta, ja otteli vielä tänä vuonna pari matsia, sama tyyppi joka näyttelee Rocky 5:ssa

kuva viime vuoden ottelusta
25bbbeb3979b.jpg

Kai se riippuu ihmisestä ja elintavoista.

Olin jonkun keskiaikaisen Eurooppalaisen kuninkaan ja sen kavereiden kanssa jonkinlaisella joen yli menevällä riippusillalla syömässä päivällistä. Ite olin joku mitätön aatelinen ja ne kaikki muut oli ylempiarvoisia. Sen takia jouduin koko ajan kuuntelemaan ihan tajutonta vittuilua siltä kuninkaalta ja niiltä aatelisilta ja koko ajan teki mieli lyödä niitä turpaan muttei voinut kun kuninkaan sotilaat olisi teloittanut. Sitten se kuningas 'pyysi' eri heppuja tekemään kaikkia nöyryyttäviä juttuja kuten laulamaan jotain älytöntä laulua tai sotkemaan ruokaa naamaan ja uhkaili samalla jollain raajojen pilkkomisella ja kidutuksella jos ei totellut. Se kuningas oli ihan tajuton kusipää, karsein ihminen mitä voi olla. Oli varmaan vittumaisin uni mitä olen nähnyt.

Ehkä kerran kuukaudessa näen sellasia älyttömän sekavia unia josta ei saa millään kiinni, ei siis pääse ollenkaan siihen juoneen mukaan. Nämä unet sijoittuvat usein paikkoihin jotka ovat jonkunlaisia sekoituksia tutuista paikoista, ja ihmiset näissä unissa on tuttuja ja vanhoja kavereita ketkä en ole nähnyt vuosiin. Paikat ja ihmiset vaihtuvat sellaseen tahtiin että en kerta kaikkiaan pysy mukana, vaan koko ajan on sellanen fiilis että: "Miten minä tänne päädyin, mitä tämä kaikki on, miksi en ymmärrä, missä mä oon?" Sitten aamulla kun herää tuntuu kuin ei olisi nukkunut yhtään ja vieläkin vähän sekava olo.

En oo nyt vähän aikaa käynyt treenaamassa joulun takia. Pari päivää sitten kävin unessa sitten vetämässä jalkatreenit. En kerenny tehdä vasta kun 8 sarjaa niin heräsin jo. Viime yönä oli sitten vuorossa mavea, kaveri teki 4x115kg, ja sitten kun ite ajattelin tehdä mahdollisimman monta toistoa 117,5kg:lla, niin juuri kun tartuin tankoon heräsin. Oisinpa tajunnu että on unta niin ois voinu laittaa vaikka 500kg kyykkyyn. :jahas:

Oon hulluna Dexteriin - ollaan katottu Jenkkivauhtiin sitä ja se on sellanen eräänlainen kohokohta viikossa, kun sen pariin saa uppoutua.

Näin sitte yks yö unta, että appiukko oli Dexterin kaltainen, kaksoiselämää viettävä sarjamurhaaja, joka mm. pyysi mua siivoamaan yhden ruumiin jämät kämpästään samalla, kun kävin koirien hoitokeikan jäljiltä hakemassa sinne jääneet ruoat. Suhteellisen ahistava uni, kun piti miettiä vielä aamullakin, että miten mä tän syyllisyyden kanssa elän... :D

Toinen samanmoinen oli, kun katsoin jonkun terroristileffan ja Bin Laden-dokkarin samana päivänä. Yö oli varsinainen liskojen yö, sillä olin unessa terroristi kahden kaverini kanssa. Aamulla taas herättyäni jouduin kelaamaan, että onko mulle kontollani muutamat murhat vaiko eikö.. Ei se kiva tunne ole. Mutta sairasta et tämmösiä unia on.

Heitetääs oma uni tänne,en nyt tiedä onko sairas mutta joka kerta siihe herää hiestä märkänä,joten omasta mielestä on aika ihmeelline :curs: noo tapahtumapaikkana toimii aina oma ihana mummola. uni alkaa aina ihan puskista mutta muistan vaa sen että sellanen iso,musta ja verenpunaset silmät omistava koira lähtee jahtaamaan meikäläistä ja ku yritän juosta karkuu ni mulla on jotku ihmeelliset painot sidottuna jalkaan enkä saa niitä irti ja en pysty juoksemaan koiraa karkuun. koira ottaa kiinni ja alkaa ensin kutittavasti jyrsimään mahaa,uni loppuu aina siihen ku katon siinä unessa omaa mahaa ja sisuskalut näkyy :wtf: samalla herään ja tarkistan että kaikki tallella :D tälläne uni esiintyy noin kerran kuukaudessa :curs:

Enteilee jotai kammottavaa......WUUUUU..... mut aika ilkee paril tutul kans samantapast et nähny täsmällee saman unen monta kertaa...mistäköhän mahtaa johtua...

Aika helvetin oudon unen näin viime yönä.

Unessani Conan O'Brien piti showtaan jollain hawaijin saarella. Ulkoilmassa. Viereisessä joessa oli menossa jokin naisten Iron Man -kilpailu. Ykkösvieras oli jo lähtenyt pois. Kakkosvieraana oli Tuksu. Juttelivat siinä niitä näitä, kunnes tuli kolmannen vieraan pikaspotin aika.

Kolmantena vieraana olin minä. Homma oli siinä, että Conan esitteli minut kameroille. Show päättyi melkein heti. Tämän jälkeen vaihdoin pari sanaa tuksun kanssa ja hän antoi lahjaksi Dolls -tanssijoittensa mainossytkärin. Viereisessä joessa uivat naiset vittuilivat että nyt olen sytkärin saaneena tuksun vakihoito jne... Mielessä välähti, että joutuu pari viikkoa välttelemään ulkoilmaa, joka on täynnä 7:n toimittajia.

No se siitä. Menin juttelemaan Mr. Lordin (en tiedä missä vaihessa se oli sinne tullut) kanssa Conanille. Koitimme yhteistuumin suostutella tulemaan vähän pidemmälle visiitille Suomeen. Valitteli että vasta kun tulee burnouttia palaa Suomeen rentoutumaan ja lähti pois. Menin raapimaan Lordin pukuhuoneen ovea, että tuleeko tituleerata Mr. Lordiksi vai voiko jo haukkua Putaansuuksi.

Heräsin suuressa WTF -tilassa.

Muutama viikko sitten unessa räjäyttelin jossain porukassa ihan kaikkea, autoista kerrostaloihin. Tämän takia Mike antoi "Banned for lifetime".:itku: Aamulla herätessä tuntui hirveätä alakuloisuutta. Kaikki vituiksi. Jatkoin tapauksen takia unia vielä joku 5 tuntia. Mukava oli huomata sitten, että unta se oli. Ja pakkiksellekin vielä pääsi!!!

Olin jossaa kerrostalon käytävällä tarkotuksena menossa kaverille pippaloihin, no en tienny yhtää et mis se asuu ja ei vastannu puhelimeenkaa ni kävin sitte vaa pimpottelee ovikelloja. Ekassa talossa mihi pimpotin ni avautu ovi ja tuli joku 40-45wee avaamaan oven, kysyin vaa rennost "tääl nää pippalot?" no se vastas et "kyllä, täällä että peremmälle vaan".

No ei siin mitää, ineen vaa. Menin istuu sohvalle ja kattelin ympärille, alko vähä epäilyttää ku kaikki oli 40-50w, et nää ei varmaan oo mun kavereita, no olkoot, ei anna häiritä kaljaa vaan koneesee. Sit yhtäkkii ku istuin ni alko tulee jostaa huoneesta koiranpentuja ihan tajuttomast, niit oi varmaa sata ja kaikki tietenki tuli mun luokse. "oi ku söpöjä pentuja, kui vanhoja nää on?" tuumailin. Sit kuuluu "puskiii, jappakaa se" ni muuttu koiranpennut yhtäkkii vitun isoiks tappajakoiriks :eek: ja hyökkäs mun kimppuu, koitin siin taistella ja sain muutaman koiran tapettuu mut ei auttannu, tunsin ku koira nappas mun kurkusta kiinni ja puristi leuat yhteen ja siihen sitte heräsin hiestä märkänä.

En mie kyl koiria vihaa, mukavia olentoja ja itekki meinaan hankkii jossakin vaiheessa :D

Lähiaikoina ruvennut näkemään unia/harhoja. Herään unesta ja näen jonkun epämääräisen hahmon vielä jossakin vähän aikaan. Viime yönä heräsin ja näin jonkun tytön istuvan sänkyni viereisellä pöydällä. Siinä sitten pelästyttyäni ja hätäännyttyäni rupesin huitomaan käsin ja nyrkein. Hävisihän se muutaman huitasun jälkeen kun heräsikin paremmin unenpöpperöstä. Mutta prkl loukkasin olkapääni tuossa riehuessani. Pistävää kipua olkapäässä tietyssä asennossa..

Kolmisen vuotta sitten tuli aika erikoinen uni, joka vieläkin on mielessä. Kävelin koulussa käytävällä housut alhaalla ja kaikki oli seinien vieressä polvillaan ja kusin heidän päälleen. Unessa siis kävelin parin käytävän läpi kusten kaikkien päälle. Ainakin ruiskua riitti koko matkalle. Ihmeellisiä unia.

Lähiaikoina ruvennut näkemään unia/harhoja. Herään unesta ja näen jonkun epämääräisen hahmon vielä jossakin vähän aikaan. Viime yönä heräsin ja näin jonkun tytön istuvan sänkyni viereisellä pöydällä. Siinä sitten pelästyttyäni ja hätäännyttyäni rupesin huitomaan käsin ja nyrkein. Hävisihän se muutaman huitasun jälkeen kun heräsikin paremmin unenpöpperöstä. Mutta prkl loukkasin olkapääni tuossa riehuessani. Pistävää kipua olkapäässä tietyssä asennossa..

Tää kuulostaa ihan unihalvaukselta :wtf:

Jollain foorumilla luin yhden kundin tarinaa toistuvista unihalvauksista/valveunista.

Sillä ilmeisesti oli pahasti taipuvuutta pistää paikkoja paskaks unissaan, kun kuvitteli, että kämppään
murtautuu millon lohikäärmettä tai jotain spurgua...

Stressi ilmeisesti aika pitkälti vaikuttaa siihen, miten usein tollasta tapahtuu jos siihen on taipumusta.

näin unta että kaveri löysi jonkun kaupan roskiksesta PCP:tä sisältävää treeniboosteria:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom