Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle sairaalta tuntuu, kun omissa unissani en pysty jossain urheilullisessa suorituksessa ikinä edes siihen mitä normaalissa elämässä!! Syvimmin mieleen jäänyt painajaiset 10-14 vuotiaana (ennen turnauksia!) kun yritin teguilla ja tykitellä palloa parhaani mukaan, mutta aina kaikki oli nopeempia ja potkut meni metrejä ohi tai potkasin maata. Oli ihan saatanan hirveitä unia... Aamulla oli aina jumalattoman ahdistunu olo. Sitten kans esim. jos pitää juosta karkuun tai alkaa tappelemaan niin mikään ei tunnu sujuva.. Hyi stna.

Kuulostaapi aika tutulta . just vaikkapa ennen 1 matsia näin viikon ajan unia että esim saan matsissa lyötyä toista 1000kertaa ja toinen vaan nauraa.
ja just näitä että juoksee karkuun eikä pääse mihinkään :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
touhuan unisani vaikka, mitä juu on sitä sairaalassakin tutkittu esim. 1) näin unta että talo palaa olin ottanut käsipainon lattialta ja heitin sen ikkunasta läpi kun piti lähteä tulta karkuun heräsin siihen kun mutsi huutaa että mitä vittua sä touhuat :). 2) unessa peilistä tuli jotain vitun monstereita ja aamulla herään kun mutsi huutaa pihalla että mitä vittua toi peili tekee pihalla tuhannen pimperon palasina. 3) metallinen pyykkikori oli lytyssä aamulla kun unessa otin paini matsia mörön kanssa. 4) nyt aikuis iällä se on yleensä että jotain tippuu tai kaatuu katto, seinä tai joku vastaava ja seison sängyssä pitäen seinää pystyssä ja emäntä saa taas herättää, johon vastaus kuulemma yleensä on että vittu mä mitään ole tehnyt! uni tila menee niin että olen hereillä mutta uni jatkuu silti joten se on kuin se tapahtuisi oikesti. juu olen myös vääntänyt eukon jalkaa ja muutenkin hyökännyt kimppuun sanoo välillä että ei sun kanssa enää uskalla nukkua , pitäis laittaa köysi jalkaan aina yöksi hänen mielestä. juu kyl näitä tarinoita riittäis mut ei jaksa kirjottaa kaikkia.

Minä en pysty unissani juoksemaan ollenkaan.
En tiedä miksi, ihan kuin ei olisi painovoimaa pitää yrittää silleen vammaisesti hyppiä eteenpäin. Vaikka joku joka haluaisi tappaa minut tulee perässä ja yritän pakoon niin ei siitä mitään tule. Sitten yleensä siinä unessa turhaudun siihen kun ei onnistu, sanon vitut ja kun tappaja tulee lähelle niin se katsoo että mitäs vittua miksi se ei lähde karkuun. Sitten tapahtuu jotain randomia. Vitun hauska kun muistaisi unensa, todella harvoin käy näin:(

Minä en pysty unissani juoksemaan ollenkaan.
En tiedä miksi, ihan kuin ei olisi painovoimaa pitää yrittää silleen vammaisesti hyppiä eteenpäinunensa

:hyper: Just samoin mulla! Ei saatana just noin mäki päädyn tekemään unissa. Just silleen ku vetäis joka helvetin askeleen pituushyppyä jne. Huhhuh.

:hyper: Just samoin mulla! Ei saatana just noin mäki päädyn tekemään unissa. Just silleen ku vetäis joka helvetin askeleen pituushyppyä jne. Huhhuh.

Joo, toi on kyllä outoa. Mulla sama. Se jopa "tuntuu" siinä unessa hemmetin vaivalloiselta. Slow motion...:rolleyes:

Jep, aika yleinen homma varmaan tuo "slow-motion" juttu, itselläni ihan sama homma. Turhauttaa aina ihan hemmetisti kun yrität pinkoa pakoon minkä pääset, mutta etenemään ei vain pääse :( Toinen aika creepy uni, mikä toistuu meikäläisellä aina sillointälloin, on semmonen että tipun ihan sairaan korkealta ja se tuntuu tosi aidolta, ottaa vattapohjasta saakka, sitten yhtäkkiä herään, juuri aina ennenkuin tömähdän maahan.

Mä olen nähnyt aika usein sellaisen unen jossa olen laskemassa mäkeä joko suksilla tai pyörällä, sitten hyppää hyppyristä ja tajuaa että hyppyri on tosi korkea ja tippuminen varmasti sattuu. Tosin en ole koskaan ehtinyt maahan asti, vaan herään aina vähän ennen osumista säpsähtäen.

Mulla taas näissä jahtaus-unissa on se, että juoksen ja piiloudun omasta mielestä ihan älyttömän hyvään piilopaikkaan/eksytän jahtaajan, niin vähän ajan päästä jahtaaja kuitenki löytää mut. Löytymis kohdassa yleensä herään ja silloin sitä on ihan paniikissa.

Mulla taas näissä jahtausunissa on se, että juoksen uhrin perässä ja se piiloutuu omasta mielestään ihan älyttömän hyvään paikkaan, tai luulee eksyttäneensä mut, mutta vähän ajan päästä aina löydän sen. Siinä kohtaa uhri yleensä herää ja jää autuaan tietämättömäksi siitä, mitä mä parhaillani teen sen uniminälle. PÖÖ!

Ne on ihania unia, joissa kaikki unelmat käy toteen. Esim. joku sellainen uni, jossa tapaa ihanan miehen ja saa sen omaks. Ja se mies on paljon ihanampi kuin mistä ikinä hereillä ollessa on osannu edes unelmoida. Siinä unessa kaikki vaan menee hyvin. Näitä tulee aina sillon tällön. Herätessä on onnellinen mutta surullinen olo, koska se ei ollutkaan totta :( Silti se piristää ihanasti päivää.

Tää nyt ei varsinaisesti liittyny sairaisiin uniin, mutta tuli vaa mieleen :rolleyes:

Mulla taas näissä jahtausunissa on se, että juoksen uhrin perässä ja se piiloutuu omasta mielestään ihan älyttömän hyvään paikkaan, tai luulee eksyttäneensä mut, mutta vähän ajan päästä aina löydän sen. Siinä kohtaa uhri yleensä herää ja jää autuaan tietämättömäksi siitä, mitä mä parhaillani teen sen uniminälle. PÖÖ!

Mitä ihmettä?! :hyper: :hyvä:

Oon viimeisen vuoden aikana 3 kertaa nähnyt unta, että olen omissa häissäni, noin 5v vanhempana, kuin nyt. Viimeisimmässä "Häissäni" olevat juhlijat olivat kuten aina ihan ihmeellistä sakkia. Esim. entisen lätkäjoukkueeni valmentaja. Kaikki on niin täydellistä, mutta sitten kaikki kääntyy jotenkin oudosti päälaelleen (ihan jokaisessa näistä unissa on käynnyt näin!), että alan seurata unta kolmannesta persoonasta, jonkun laisena "pelaajana/henkilö", jonka tehtävä on johdatella itseäni. Niin hurjalta, kun se kuulostaa. Olen siis unissa itseni kaveri ja minun täyttyy pidätellä tai houkutella häntä tekemään mitä erikoisimpia juttuja. Jutuista en sen paremmin osaa sanoa, mutta ne kaikki liittyvät jotenkin aina oikeiden kavereitteni /i joihinkin julkkismuijiin naisiin. Muutakin on toki tapahtunut näistä unissa näin esimerkiksi toisessa näistä "hääunissa" kolmannessa persoonassa, kun joku ampui minut.

Tämä on minusta siis aivan sairasta ja toivoisin, että nämä jo loppuisivat, koska olen ollut unen jälkeen olen aina vähintää seuraavaan päivään asti erittäin huonovointinen. Tossa, unessa missä minua ammuttiin ja kuolin herättyäni minua koski sydämmestä aivan perkeleesti. Se, joka osaa selittää mahdollisen yhteyden kuuntelen erittäin mielelläni.

Intissä näin kerran leirillä sellaista unta et meidän luutnantti (ihan vitun mulkku) leikki mun tulevien lapsien kanssa. Sit meidän joukkueen lämäri herätti mut ja herroittelin tätä ylikersantiksi..

Näin viime yönä unta että olin jossain helvetin likaisessa kylpylässä. Viemäreitä ei ollut vaan likainen vesi virtasi avointa kourua pitkin lattialla jonnekin pois. Vessat oli pieniä, likaisia, ahtaita ja niissä ei ollut kuin sellainen huonosti roikkuva heiluriovi. Papereita ja paskaa oli pitkin lattiaa ja seiniä. Minulla oli tietenkin vatsa kipeä ja yritin juosten ja liukastellen etsiä vapaata ja riittävän siistiä koppia johon istahtaa. Miesten ja naisten pukuhuoneita ei ollut, oli sellainen erittäin iso avoin tila jonka seinustaa kiersi piiiiiiiiitkä rivi lukittavia lokeroita.

ps. Onko teistä kenellekään tullut sellaista oloa aamulla että tämä uni oli uusinta ja on nähty jo joskus aiemminkin? Näkyykö samat unet useammin vai onko kyseessä vain unen aiheutettama erehdys?

Näin viime yönä unta että olin jossain helvetin likaisessa kylpylässä. Viemäreitä ei ollut vaan likainen vesi virtasi avointa kourua pitkin lattialla jonnekin pois. Vessat oli pieniä, likaisia, ahtaita ja niissä ei ollut kuin sellainen huonosti roikkuva heiluriovi. Papereita ja paskaa oli pitkin lattiaa ja seiniä. Minulla oli tietenkin vatsa kipeä ja yritin juosten ja liukastellen etsiä vapaata ja riittävän siistiä koppia johon istahtaa. Miesten ja naisten pukuhuoneita ei ollut, oli sellainen erittäin iso avoin tila jonka seinustaa kiersi piiiiiiiiitkä rivi lukittavia lokeroita.

ps. Onko teistä kenellekään tullut sellaista oloa aamulla että tämä uni oli uusinta ja on nähty jo joskus aiemminkin? Näkyykö samat unet useammin vai onko kyseessä vain unen aiheutettama erehdys?

Jos näkee paskasta unta niin se tarkottaa sitä että rahaa on tulossa lähipäivinä, mitä enemmän paskaa->sitä enemmän rahaa.

Jos näkee paskasta unta niin se tarkottaa sitä että rahaa on tulossa lähipäivinä, mitä enemmän paskaa->sitä enemmän rahaa.

Huomenna on palkkapäivä :lol2:

sairain yöuni mitä koskaan olen kokenut oli varmaan pari vuotta sitten kun näin unta siitä kun sain baari illan jälkeen pakit, noh, menin siitä sitten kebabille ja pillua teki mieli, ostin siinä sitten rullakebabin ja kotiin päästyäni huomasin kebabin olevan kylmä, jotan tein siitä teko pillun ja panin kebabbia.. onhan noita muitakin yhtä sairaita unia mutta ei saatana, tämä meni yli

:offtopic: Tulee, ja usein :S Kyse lienee puhtaasti deja vu -ilmiöstä. Se vain tuntuu, että se on koettu ennenkin. Tosin voi niinkin käydä, että todella näkee samasta asiasta unta :D Lienee vaan harvinaisempaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom