Ei liity vittuakaan siihen kysymykseen onko venytysrefleksiä olemassa.
NIIN mutta tiedätkö mikä on VOIMAKULMA INERTIA?? JNE JNE JNE
Itselle ei oikein selviä, voitko jassoo avata tätä termiä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei liity vittuakaan siihen kysymykseen onko venytysrefleksiä olemassa.
katso tämä kuva kirjan olen tähän lankaan merkannut.Totuus tuossakin on että venytysrefleksistä EI tarvitse tietää mitään muuta kuin että vastakkaiseen suuntaan liikkeen jälkeen on enemmän voimaa kuin ilman vastakkaista liikettä. Siinä kaikki mitä tarttee tietää että voi termiä käyttää. Anna hyvä ja järkevä selitys miksi pitäisi tietää mitään syvällisempää kyseistä refleksistä, että voi termiä käyttää?
Olenko minä kieltänyt missään vaiheessa että sitä ei ole olemassa? Olen tarkkaan sen täällä sanonut missä yhteydessä se on!Ei liity vittuakaan siihen kysymykseen onko venytysrefleksiä olemassa.
Niin ajattelinkin että tätä ei avata enempää, kiitos.
Ja todellakin liittyy tähän kokonaisuuteen jos sitä koskaan tulet ymmärtämään.Ei liity vittuakaan siihen kysymykseen onko venytysrefleksiä olemassa.
Käy kattoo tuolta instagram tilistä.Niin ajattelinkin että tätä ei avata enempää, kiitos.
Kaikki muut ymmärtää mistä puhutaan paitsi sinä. Sun on pakko viilata pilkkua käytetyistä termeistä. Todella rakentavaa keskustelua.Ja todellakin liittyy tähän kokonaisuuteen jos sitä koskaan tulet ymmärtämään.
Sun Instas ei ainakaan ole tuo enää, minkä profiilissas ilmotat.Käy kattoo tuolta instagram tilistä.
Minun aiempi kommenttini liittyy vankasti myös noihin sun IG juttuihin. Ne ei näyttäneet kovinkaan herättävän trafiikkia, nyt varmaan vielä vähemmän kun muutit yksityiseksi.Käy kattoo tuolta instagram tilistä.
Minä jo aikaa sitten sanoin että en minä tänne ole kavereita hakemaan. ja jos ne pilkut muuttaa lopputulosta kun eivät viitsi ottaa asioista selvää niin se ei ole minun vika. Katso tuo äskeinen kirjan sivun kuva! Te porukalla soditte nyt tuota kirjan tekstiä vastaan ette minun kirjoituksia vaan tuota kirjan tekstiä. Kirjassa on mittavat lähteet ken niitä haluaa alkaa kahlaamaan läpi. Mihin toki kannustan.Kaikki muut ymmärtää mistä puhutaan paitsi sinä. Sun on pakko viilata pilkkua käytetyistä termeistä. Todella rakentavaa keskustelua.
Ootko huomannut, että kukaan tässä keskustelussa ei ole sun puolella? Johtuuko se mahdollisesti siitä, että kaikki muut on idiootteja?
Ei ne siellä ole sitä varten että haluan kerätä yleisöä! On niin yhden tekevää kiinnostuuko niistä joku tai ei. Jos joku innostui ottamaan asioista selvää sen takia ne on täyttäneet tehtävänsä.Minun aiempi kommenttini liittyy vankasti myös noihin sun IG juttuihin. Ne ei näyttäneet kovinkaan herättävän trafiikkia, nyt varmaan vielä vähemmän kun muutit yksityiseksi.
Ajatus siitä, että saisit ihmiset ajattelemaan asioita omilla aivoillaan on ihan jalo. Kontribuutiosi on toistaiseksi kuitenkin lähinnä sarja kysymyksiä muille, ja näkisin mielelläni että voisit johdatella jonkin päätelmänkin välillä. Vastaukseksi ei kelpaa "jokainen on yksilö ja sen vuoksi ei voi yleistää".
Vastasin tähän tuohon tuolle ylle.Sun Instas ei ainakaan ole tuo enää, minkä profiilissas ilmotat.
En ota kantaa muiden vittuiluun. Kirjoitin vain oman subjektiivisen kokemuksen ja jos pystyt vastaamaan siihen niin ok. Minulla ei ehkä ole muuta lisättävää tällä kertaa.@IVa ja kyllä tämä ketju on tehnyt hyvin selväksi että ei tuo tieto enää kuulu kaikille. (On ollut hyvin opettavaista) Parjattu sivu tolkulla ja nyt sivulla 10 alkaa väki vaatimaan että hei ojenna heille kaikki ilmaiseksi tätä vittuilua vastaan. Come on!
Joo ymmärrän mitä tarkoitat ja toivot. Tuolla ketjua kun selaat taaksepäin (oisko sivusta 3 alkaen?) niin olen johdatellut mutta se on sen kaiken paskan seassa ja nyt en anteeksi tee yhtään palvelusta näiden muutamien nimimerkin takia. Pahoittelut siitä.En ota kantaa muiden vittuiluun. Kirjoitin vain oman subjektiivisen kokemuksen ja jos pystyt vastaamaan siihen niin ok. Minulla ei ehkä ole muuta lisättävää tällä kertaa.
Olenko minä kieltänyt missään vaiheessa että sitä ei ole olemassa? Olen tarkkaan sen täällä sanonut missä yhteydessä se on!
Sinänsä kummallisesti kirjoitettu, kun alussa karkeasti ottaen siinä todetaan että 2s paussi vähentää elastisuutta (tarkoittaen ilmeisesti juuri tuota stretch-reflexiä) n. 70% ja 4s paussi yli 95%. Ja bouncella tarkoitetaan kirjaimellisesti pomppua, ja kun erilaiset tekijät otetaan huomioon niin reaalimaailmassa kappale pompun johdosta ei nouse korkeammalle kuin mistä se kappale tiputettiin, ellei siihen kohdisteta lisää voimaa jostain. Tarkoittaako tällä sitten tuota venytysrefleksin "mahdollistamaa" pomppua vai mitä, mutta ottamatta kantaa tarkkoihin prosentteihin, teksti on hetken aikaa ihan järkevän kuuloista.Viittittekö vähän jelpata, ku aihepiiri liittyy ketjuun kuitenki semisti. Tää torvihan väittää siis kirjaimellisesti että kuka tahansa voi vedellä rajattoman määrän leukoja, koska ilman paussia se ei vaadi YHTÄÄN voimaa.
Ihan mielenkiinnosta, mikä tälläisen purkauksen tarkoitus on?Anteeks, mut välil tekee mieli lopettaa kokonaan sosiaalinen media ja perustaa joku argumentti klinikka, missä rangaistuksena kuolema jos et väittele oikeeoppisesti.