Ladassa ja Ferrarissa molemmissa jarrulevyt toimii täysin saman periaatteen mukaan. Toisessa voi olla enemmän tehoa, enemmän painoa, suurempi huippunopeus, suurempi hidastuvuusvaatimus, suurempi jäähdytyksen tarve ja / tai vaatimus jarrujen häviämättömyydelle toistuvissa jarrutuksissa. Siinä on ne mitä aiheesta pitää tietää. Ei mun tarvitse osata vaihtaa Ferrarin nokkaketjua ja säätää Ladan venttiileitä osatakseni suunnitella jompaan kumpaan jarrut. Sulle noiden mukaan ottaminen keskustelu taas tuntuu olevan hirveän tärkeää, vaikka niillä ei ole mitään merkitystä lopputuloksen kanssa.
Otetaan yksi muuttuja, venytysrefleksi, niin sillä ei ole mitään merkitystä mikä on momenttivarsi tai onko tutkimuksen kohteella paskat housussa vai ei, kunhan tutkimuksessa nämä asiat vakioidaan. Ja voit tehdä sen ihan itsekin. Ihan siinä nyt heti samantien. Menet kyykkyyn ja olet siellä kyykyssä vähän aikaa. Sit hyppäät ylös ja mittaat miten korkealle pääsit. Sen jälkeen seisot suorassa, pudottaudut yhtä syvään kyykkyyn ja ponnistat heti ylös. Jos et hypännyt yhtään korkeammalle, niin hyväksyn sun kantasi tähän asiaan, sekä myös sen, että sussa on jotain vikaa. Efekti on nimittäin täysin todellinen.
Se miksi sua vastustetaan tässä, on se, että olet kuin flat eartheri. Jokainen voi omin silmin nähdä maan olevan pallo, mutta jotkut ei sitä hyväksy. He esittävät todisteita väitteidensä tueksi ja sit kun porukka kyllästyy vääntämään idiootin kanssa, luulee hän voittaneensa. Sit vielä ihmettelet miksi sua haukutaan. Nyt ihan oikeasti mieti helvetin tarkkaan mistä se haukkuminen voisi johtua? Onko mitenkään mahdollista, että sun omalla ulosannilla on mitään tekemistä sen kanssa? Joo, lauseet mitä kirjoitat, eivät sisällä epäasiallisuuksia, mutta kukaan ei ymmärrä puoliakaan mitä selität ja mitä tekemistä niillä on tämän asian kanssa. Takerrut jatkuvasti lillukanvarsiin ja vaikuttaa siltä ettet kykene olemaan väärässä. Niinpä se mitä porukalla on sua vastaan, ei joudu suurimmaksi osaksi sun mielipiteistä, vaan on täysin henkilökohtaista.