jassoo7
🖕🏻
Siihen missä yhteydessä riittää yksi lause; Lihaksen liikesuunnan vaihdossa on käytössä venytysrefleksi.
Miten et ole kuullut termiä venytysrefleksi (stretch reflex) jos olet paljon näistä asioista lukenut? Vai luitko eilen ekaa kertaa.
Ja taas väärin ymmärretty. Miten vittu voi olla mahdollista! Päinvastoin kirjoitin että tieto tiskiin jos sitä on eikä mitään arvuuttelua.
Näin kirjoitin opettajasta; "Ei tartte antaa kotitehtäviä. Jos on tietoa niin aiheesta niin tieto tiskiin ja vaikka linkit lähteisiin tai hakusanaan."
Mitkä linkit lähteisiin sinulta on jäänyt saamatta?Tätä en myös ymmärrä täällä foorumilla. Eli vedät jotain opettajan roolia ja annat kotitehtäviä. Tosin tossa kyseisessä kohdassa kotitehtävä oli eri kuin itse aihe. Tunnilla harjoitellaan matematiikkaa niin ope antaa kotitehtäväksi perehtyä pakokaasuahtimen toimintaan.
Kaikki perehtyy niihin asioihin mitkä kiinnostaa. Ei tartte antaa kotitehtäviä. Jos on tietoa niin aiheesta niin tieto tiskiin ja vaikka linkit lähteisiin tai hakusanaan.
Minä on ole vastuussa sinulle antamieni termien selvityksestä ja kertomisesta! Päättele ja selvitä ne nyt sitten itse! Tarjosin sitä vaihtoehtoa mutta aloit aukomaan päätäsi (taas ei ole ollenkaan ainut kerta) ja nyt hyväksy se että se hetki oli ja meni. Sinulla on tiedossa mitkä asiat kannattaa lukea ja ennen kaikkea osata! Kaikkista noista termeistä taitaa olla siellä instassa kuvat ja kysymällä olisi selvinnyt lisää mutta kun ei napannut niin antaa olla.
”Eli vedät jotain opettajan roolia” mitenkä voi olla mahdollista että ymmärsin väärin? Luetko sinä mitä kirjoitat?