jassoo7
🖕🏻
Ei tutkimuksen mukaan. Minkä kaltaisen lihaksen venytyksen seurauksena refleksi syntyy.Kun vaihdat nopeasti suuntaa niin venytysrefleksi on mukana aina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tutkimuksen mukaan. Minkä kaltaisen lihaksen venytyksen seurauksena refleksi syntyy.Kun vaihdat nopeasti suuntaa niin venytysrefleksi on mukana aina.
Sille on kyllä annettu ihan tarkka kuvaus. Sano vaan se niin loppuu tämä vääntö tästä aiheesta.
Ei mennä. Tutustu aiheeseen, niin tästä ei tarvitse enää keskustella.Mennään keskustelemaan tästä siihen ketjuun missä aiheesta keskustelua käytiin ei sotketa tätä enempää. Laitat minun nimimerkin sen ketjun kirjoitukseesi ja mielellään osoitat kohdan mikä sinusta vääntömomentissa on väärin. Jos sopii?
Eli kiistät tieteellisen kirjan paikkansa pitävyyden (tohtoreiden, tutkijoiden jossa on jopa mainittu eräs suomalainen kyseisen tieteenalan professori yms) täysin ja tarjoat treeni manuaalia ihmisiltä jotka eivät ole kirjoittaneet ainuttakaan tieteellistä julkaisua tai tutkimusta. (Tästä yhdestä venytys oppaan kirjoittajasta en voi olla varma)Tossahan puhutaan paskaa. Passiivinen venytys jos tarkoittaa että rentona ilman ulkoista vastusta venytetään niin silloin ainoastaan tulee stretch reflex. Kyllä se tulee aktiivisella venytyksellä ulkoisen voiman kuten painon tai kumin kanssa myös ja vielä vahvempana.
Joo olen tutustunut. Miksi et halua siitä nyt sitten keskustella?Ei mennä. Tutustu aiheeseen, niin tästä ei tarvitse enää keskustella.
Muut varmaan arvaavat syyn.Joo olen tutustunut. Miksi et halua siitä nyt sitten keskustella?
Eli kiistät tieteellisen kirjan paikkansa pitävyyden (tohtoreiden, tutkijoiden jossa on jopa mainittu eräs suomalainen kyseisen tieteenalan professori yms) täysin ja tarjoat treeni manuaalia ihmisiltä jotka eivät ole kirjoittaneet ainuttakaan tieteellistä julkaisua tai tutkimusta. (Tästä yhdestä venytys oppaan kirjoittajasta en voi olla varma)
Helpompi kun selität sen ja sen teorian omin sanoin niin ei tarvii muiden arvata väärin.Muut varmaan arvaavat syyn.
Mikä määrittelee kuorman? Voiko kehonpaino olla vaikka kuorma?Joo kiistän kyllä jos väittävät ettei kuorman alla synny refleksiä.
Wikipediassa mukavan lyhyt pätkä ilmiöstä
Stretch shortening cycle - Wikipedia
en.wikipedia.org
Siellä sanotaan että itseasiassa ihan kokonaan ei ymmärretä miksi voima lisääntyy vastaliikkeen avulla.
The results of these often contradictory studies have been associated with improved efficiencies for human or animal movements such as counter-movement jumps and running.[6][7][8] However it is still not established why and how this enhancement takes place. It is one of the underlying mechanisms of plyometric training.
Mikä määrittelee kuorman? Voiko kehonpaino olla vaikka kuorma?
En voi mitään mutta sori @Force mutta minua hävettää sinun puolestasi! Ajattelin että en tätä kirjoita mutta sinä olet minua niin paljon solvannut että ehkä tämä jotakin kautta on oikeutettua.
Paha sanoa kun viimeinen lause loppuu kesken. Tuohon asti siinä kuvataan miten lihas aistii venytyksen, mikä tietysti on myös osa venytysrefleksiä, mutta ei se itse refleksi. Mutta en mä nyt jumalauta tajua yhtään miten toi todistaa venytysrefleksin tässä kontekstissa toimimattomaksi.Kiitos. Kuvassa kuvataan venytysrefleksi.
Ei tutkimuksen mukaan. Minkä kaltaisen lihaksen venytyksen seurauksena refleksi syntyy.
Eikös käytännössä force tarkoittanut kuormalla voimaa jolla lihasta kuormitetaan? Olkoon sitten voimakas puhallus, levypaino tai kehonpaino.Mikä määrittelee kuorman? Voiko kehonpaino olla vaikka kuorma?
Se yksi ”vitun” tyhmä passive sana on avain koko refleksin olemassa oloon silloin kun puhutaan sen aiheuttavasta mekanismista tutkimusten kuvaamalla tavalla ja siihen miten sen on ajateltu tapahtuvan ihmisen liikkeessä.
Kuten sanoin jo aika aikaisessa vaiheessa että tässä voin olla väärässä mutta jos tuo passive sanaan liitetty lause on sitä mitä luulen (sitä ei olla avattu usein ollenkaan tai sitä on todella huonosti tai vähän avattu/ selitetty mutta monissa tutkimuksissa sitä käytetään) niin tuo refleksi saadaan silloin aikaan ainoastaan tuolla vasaralla ja todella harvoilla yksilöillä mikä ei todellakaan näyttele MITENKÄÄN suuria massoja väestöstä.
Et sä voi itse määritellä mikä lihaksen mielestä on passive. Ja oletanko nyt oikein, ettet kiellä nopean suunnanvaihdon tuomaa hyötyä räjähtävään liikkeeseen, vaan epäilet ettei se johdu venytysrefleksistä?Se yksi ”vitun” tyhmä passive sana on avain koko refleksin olemassa oloon silloin kun puhutaan sen aiheuttavasta mekanismista tutkimusten kuvaamalla tavalla ja siihen miten sen on ajateltu tapahtuvan ihmisen liikkeessä.