Mutta yhtä kaikki tämä nyt on vasta yksi niistä monista paloista mikä tähän asiaan liittyy että päästään edes siihen pisteeseen että voidaan keskustella tuon refleksin olemessa olosta VASTUSHARJOITTELUUN liittyen sekä mitä se keholta siinä vaatisi tapahtuakseen.
Toinen asia on se että miksi minä olen aikaani käyttänyt näihin asioihin perehtyen vuosia ja jonkun verran rahaakin olen millään muotoa olemaan velvollinen muuta kun hyvää hyvyyttäni avaamaan yhtä nimimerkkiä lukuunottamatta valmiita vastauksia ja vielä sellaisessa muodossa että ne olisi mahdollisimman helppo ymmärtää ihan kenen tahansa kun ihan yhtälailla kaikilla on mahdollisuus kyllä perehtyä näihin asioihin ihan yhtä paljon kun minunkin se maksaa vaan ihan helvetin paljon vaivaa!!!!
Miksi minä ojennan sen ilmaiseksi kun mitään lähellekkään samaa vaivaa ei ole kukaan valmis näkemään ja se vaatii omien aatteiden riisumista nämä ei ole kauniit ja rohkeat jossa tunteet ovat se juttu vaan asia sisällön tutkimista ymmärtämistä kiinnostusta siihen kuinka keho liikkuu ja toimii.
Tsemppiä kaikille todennäköisesti on viimeinen keskustelu tällä saralla johon otan mitään kantaa.