Kehitys penkissä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joku 35kg=>75kg
Takana reeni vähän yli 1.5v..
Kait tuo ihan jees.
Nyt vasta yks jannu sano mulle, että <3rupee tekee sitä penkkiä niin leveällä otteella vaan kun pystyy, että sulla on aivan liian kapee ote, rinnas riittää voima mutta ojentajis ei." :dance2:
En aivan leveimmällä otteella tee, kun muuten ei yllä millään siihen tankoon, nytkin jos niin ristuksen tiukkaa. :hyper:
Paska penkki. :rolleyes:

Äläkä tee niin leveellä kun pystyt, olkapäät hajoo todella nopeesti.

Ite laitan pikkurillit tangossa oleville viivoille. :thumbs:

Äläkä tee niin leveellä kun pystyt, olkapäät hajoo todella nopeesti.

Ite laitan pikkurillit tangossa oleville viivoille. :thumbs:
Niin no ei ne nyt aivan ole, eihän sitä perkele enää muista millanen se tanko on. :D
http://www.wgt.fi/Link.aspx?id=1025000
Jos tohon vertaa niin mun mielestä noi viivat on ennemmän sivummalla.. ? Emmä muista, pitää kahtoa huomenna. :lol2:

E. Kyllä tuo "viiva" on melkein tuolla tangon toisessa päässä..siitä sitten ~2cm pikkurilli "sisällä päin"..

mulla penkin kehitys tyssäsi tuohon 130 kiloon pariksi vuodeksi. Tuli siinä vähän vammoja, muttei niiden nyt pitänyt niin pahasti pätkiä kehitystä. Tein ennen todella leveällä otteella ja nyt olen kaventanut otetta melkein nyrkillä per laitaa. muutama kuukausi meni, että pääsin samoihin sarjatuloksiin kun leveämmällä otteella, joten vahvasti uskon, että kohta mennään ohi vanhoista parhaista sarjoista. Pitkästä aikaan saa penkkitreenin myös tuntumaan lihaksistossa ilman raskaita apuliikevedätyksiä penkin jälkeen...

Vaihtelu virkistää ja joskus se on jopa pakollista tulostenkin hetkellisen laskun uhalla kun nousujohteisuus tyssää. Vaihtelu on myös aina lisännyt omaa treenimotivaatiota kun jokainen treeni ei tunnu niin samalta.

Joskus 13-14 -vuotiaana kun poikien kanssa penkkiä kokeiltiin, niin silloin 50kg nousi kevyesti ylös ja luulin jaksavani paljon enemmän. Poikien yllytettyä kokeilin nostaa 60kg ja sitten jäikin rinnalle. Alaslasku oli kevyt mutta ei se ylös tullut :D Sittemmin olin kolmisen vuotta (huom. vain silloin tällöin, joskus liikaa ja joskus ei yhtään) penkkihauista tehnyt ruokailuiden mennessä miten sattuu. Tänä aikana maksimi nousi 50 kilosta jonnekin 80 kiloon. Nyt olen puolisen vuotta yrittänyt kunnolla syödä ja treenata, niin tuo 80 kiloa on noussu 105 kiloon. Saa nähdä miten se jatkossa kehittyy...

Mulla noussut 8kk aikana penkki maksimi 50kg -> 90kg, mielestäni ihan hyvin :rock:.
Ikää löytyy 16v, kun aloitin painoa oli 70kg nykyään 78kg.

Mulla oli joku kolmisen vuotta taukoo treenaamisesta ja alotin nyt Helmikussa taas treenaamisen aktiivisesti. Ennen ku otin tauon reenii, niin taisin saada 110 maksimissaan. Nyt kun alottelin, niin maksimi tais olla 90kg ja kehitystä tähän päivään on tullu +30kg, eli nyt tulee 120kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon monesti miettinyt, että kuinkahan paljon esim. tähän treadiin kirjoittelevista laittaa vähän lapinlisää näihin juttuihin? Joko mulla on TODELLA paskat geenit tai toisin sanoen mulla ei oo varmaan geenejä ollenkaan, mutta en mä mitenkään saa tollasta kehitystä aikaan. Ite oon saanut 4kk aikana penkkiä nostettua ehkä 10kg ja jotkut tyypit väittää varmaan kehittyvänsä tuossa ajassa 50kg. Tietenkin eri asia sitten jos on aivan älyttömällä bulkilla niin voihan sitä kehitystä tullakin, mutta niin tulee läskiäkin. Mun mielestä kuitenkin sellanen 2,5kg/kk on aika hiton kova kehittymistahti, ja vuodessa se tekis jo 30kg. Toisaalta samapa kai se, saako joku kehitystä aikaan parissa viikossa ties kuinka paljon, koska ei se kehitysvauhti kestä kovin kauaa.

Myöskään näitä "penkki nyt 110kg, treeniä takana 3kk, paino 60kg ja penkki oli treenin alottaessani 50kg"-juttuja en ihan usko. Kukin taaplaa tosin tyylillään ja joku voi pienestä pyöristelystä saada kiksejä. Kriittisyys lienee poikaa kuitenkin tuloksia katsellessa.

En leimaa viestissäni ketään, mutta kunhan otin asian esille.

No mä aloitin 8kk sitten salilla käynnin ja tuolloin nousi noin 50kg penkistä nyt nousee 90kg, ikää 16(10 sit 17v), mun mielestä tuo 2.5kg aina kuukaudessa lisää ekan vuoden aikana ei ole kovinkaan paljoa.. EDIT. ainiin nyt painoa 78kg.

Ihan hyvin se on...kannattaa olla kärsivällinen, ei tule myöskään niin helposti vammoja jos nousu painoissa on maltillista mutta kuitenkin sitä nousua.

Alotin salilla käynnin 1,5v sitten jolloin nousi 75kg penkistä. Nyt nousee 150kg jo.
Tosin oma painokin noussu jo 105-108kg kieppeille.

Oon monesti miettinyt, että kuinkahan paljon esim. tähän treadiin kirjoittelevista laittaa vähän lapinlisää näihin juttuihin? Joko mulla on TODELLA paskat geenit tai toisin sanoen mulla ei oo varmaan geenejä ollenkaan, mutta en mä mitenkään saa tollasta kehitystä aikaan. Ite oon saanut 4kk aikana penkkiä nostettua ehkä 10kg ja jotkut tyypit väittää varmaan kehittyvänsä tuossa ajassa 50kg. Tietenkin eri asia sitten jos on aivan älyttömällä bulkilla niin voihan sitä kehitystä tullakin, mutta niin tulee läskiäkin. Mun mielestä kuitenkin sellanen 2,5kg/kk on aika hiton kova kehittymistahti, ja vuodessa se tekis jo 30kg. Toisaalta samapa kai se, saako joku kehitystä aikaan parissa viikossa ties kuinka paljon, koska ei se kehitysvauhti kestä kovin kauaa.

Myöskään näitä "penkki nyt 110kg, treeniä takana 3kk, paino 60kg ja penkki oli treenin alottaessani 50kg"-juttuja en ihan usko. Kukin taaplaa tosin tyylillään ja joku voi pienestä pyöristelystä saada kiksejä. Kriittisyys lienee poikaa kuitenkin tuloksia katsellessa.

En leimaa viestissäni ketään, mutta kunhan otin asian esille.

No kyllä sulla geenit on. Itte saan vuodessa 10kg penkkiin lisää. Eikä olla missään suurissa raudoissa vielä. 130kg. Joten jos sulla on todella paskat geenit, niin mitähän mulla..

No kyllä sulla geenit on. Itte saan vuodessa 10kg penkkiin lisää. Eikä olla missään suurissa raudoissa vielä. 130kg. Joten jos sulla on todella paskat geenit, niin mitähän mulla..
Itsekin mietityttää joskus nuo kehitysvauhdit. Tosiaan tuo 2.5kg per kk on aika hyvä vauhti.

Joo sama täällä. Salilla olen käynyt 8 vuotta ja jos silloin alussa oli juuri se 60 kg se maksimi, niin tällä hetkellä se on 115 kg, eli ei kovin huimaa ole ollut tuo penkkituloksen kehitys :)

ebben ja muiden kanssa aivan samaa mieltä.

Itse aloitin treenailut joskus 2002 vuonna ja penkistä joku n. 60kg oli kova sana. Nyt, 7 vuoden enemmän ja vähemmän säännöllisen treenin jälkeen penkki max on 130kg. Eli mitä siitä nyt sit tulee? 10kg vuodessa, eikö? Tokihan tuo ei ole tullut noin tasaisesti, että tulos ois jaka vuos noussu 10 kg kun välillä jaksaa treenata vähän enemmän tosissaan ja välillä ei treenaa (penkkiä) ollenkaan.

Toisaalta vähän huvittaa lueskella täältä näitten 16-v. jamppojen tuloksia, kun on salilla käyty kaikenkaikkiaan joku 7kk tms. ja kirjoitetaan siitä, miten penkkitulos on noussu kymmeniä ja kymmeniä kiloja. No, kukin tavallaan ja eipä tuo ole minulta pois. Huvittaa vaan..

Sori offtopic.

edittiä: Ja sit vielä se, että millä TYYLILLÄ se penkkitulos on nostettu. Salipenkistähän näissä posteissa puhutaan ja rohkenisinkin väittää, että muutamaa poikkeusta lukuunottamatta juuri kukaan täällä max tuloksensa ilmoittaneista (mukaanlukien allekirjoittanut) ei nostaisi kisoissa hyväksytystä samaa rautaa

_JoE_

Suositut

Back
Ylös Bottom