Salilla olen käynyt 102 kertaa
heh, ei oo kyl itellä tullu ikinä mieleen laskee et kuin mont kertaa on tullu salil pyörähdettyy elämäni aikana. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salilla olen käynyt 102 kertaa
No, kun kerran merkkaan lisäksi tuloksenikin, pidän siis harjoitusvihkoa. Tämä ei muuten ole ainoa asia lähellekään josta pidän kirjaa, oon sellanen tilastohirmu.heh, ei oo kyl itellä tullu ikinä mieleen laskee et kuin mont kertaa on tullu salil pyörähdettyy elämäni aikana. :D
Muista, että toisilla on paremmat/huonommat geenit voimantuottoon. Ja ne, ketkä sen 40-50kg lisää penkkitulokseen ottaa ekana vuonna(myös minä) yleensä myös bulkkaavat sellasen 20kg lisää painoa.
Vastoinkäymiset loppuvat, kun opettelet tekniikan kunnolla ja treenaat järkevästi.
No, kun kerran merkkaan lisäksi tuloksenikin, pidän siis harjoitusvihkoa. Tämä ei muuten ole ainoa asia lähellekään josta pidän kirjaa, oon sellanen tilastohirmu.
Itsellä nousi 1x72 kg --> 4x92,5 kg 4 kk:n aikana. [...] Oma paino 88 kg. [...]
Itsellä pysyi tulos jämähtäneenä kuukauden verran (hermotuksen tuoma kehitys loppui) kunnes aloin vain syömään paljon enemmän erityisesti proteiinia. Olin tosiaan jumissa tuossa 82,5 kilossa 6-sarjapainoissa, kunnes sitten vain päätin lisätä tankoon rautaa ja runtata menemään se 3 toistoa 5 kg isommalla painolla, ja siitä pikkuhiljaa toistomäärää kasvatellen.
Ja ohjelmana olen koko ajan käyttänyt 2x6 ohjelmaa. Se on toiminut itselläni hyvin.
No ei huhhuh, siis vastoinkäymiseni eivät liity mitenkään ylipäätänsä mun saliharjoitteluun.
Vai tällaista olen nyyppänä kirjoitellut tänne. :D
Päivitystä:
8 kk tuon hetken jälkeen nostin 140 kg penkistä, eli 4*92,5 kg -> 1*140 kg. Oma paino nousi 88 kilosta 104 kiloon. Natuna nostelin, opettelin vain treenaamaan paremmin, jaksotetusti, ja hankkimaan erilaista ärsykettä lihaksille.
140 -> 145 kesti sitten 6 kk loukkaantumisten ja sairastumisten johdosta. Lopetin myös bulkkaamisen.
"yli 50 kertaa on jäänyt väliin erilaisten vaivojen takia. "Urani" alussa tyhmänä treenasin liikaa ja olkapäiden päältä luut tulivat kipeeksi ylirasituksen takia. Siitä pari kuukautta eteenpäin kesällä 2005 selkäni tuli kipeäksi(välilevyn pullistuma !?) ja totaalilepoa kaikesta treenistä 1,5 kk.(tätä taukoa ennen penkkitulokeni oli 57,5 kg)
Näiden lisäksi on ollut muutama pieni revähdys selässä ja ojentajissa, mutta ne eivät olleet vakavia."
No anteeks nyt, jos tosta saa sellasen kuvan, että vastoinkäymisesi liittyvät jotenkin ylipäätänsä sun siharjoitteluun.
Varsinkin kun sanoit eräästä vaivasta erikseen: "Samaan aikaan kuitenkin jouduin leikkaukseen(ei saliharjoitteluun liittyvä) ja yhteensä tällöin tuli pakkolepoa noin 3 viikkoa.
"
Olet harvinaisen ristiriitainen henkilö.
oon treenannu noin 2.5kk nyt ja kokeilin sillon eka kerran penkkiä elokuussa 06 nous 70kg aika kankeesti ja nyt kokeilin 2.5kk jälkeen uudestaa niin 85kg onko se huonosti vai hyvin huonosti..??