Kehitys penkissä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itellä nuo tulokset ihan pysäytyksellä.. En tie johtuuko geeneistä mut tulee ihan älytöntä vauhtia noi tulokset ylös. Penkki tuolla ylempänä ja mavekin tulee 10 kg kuussa tahtia (tammikuussa 180, nyt 240). Asetin tavoitteet tammikuussa kesään mennessä ja on kyllä menny reilusti yli. Toivottavasti jatkuu samaa tahtia toisenki ½ vuotta :D

Itellä 6kk aikana noussu raw penkki 80-130 ja paidalla 2kk 140-180 (tekniikka tosin kehittyny enemmän ku voima :D)

Ja paino on noussut tässä ajassa 30kg? :D Tuntuu vaan niin uskomattomalta vieläkin toi kun miettii että välillä on pakko ottaa kevyitä viikkoja ja jos ei älyttömästi halua läskiä niin pitää vähän diettiäkin pitää.

Ja paino on noussut tässä ajassa 30kg? :D Tuntuu vaan niin uskomattomalta vieläkin toi kun miettii että välillä on pakko ottaa kevyitä viikkoja ja jos ei älyttömästi halua läskiä niin pitää vähän diettiäkin pitää.
Tammikuussa painoin 123 kg ja nyt 113 kg (en missään tiukassa kunnossa siis ole). Täytyy myöntää, että kevyet viikot on jääny kyllä aika vähälle :D Painoa en varsinaisesti edes yrittä tiputtaa, mut kyl se vaan näyttää tippuvan vaikka syön ku sika.

Mulla nousi vuodessa 70-107,5 kg penkki. Ennen kun aloin salilla käymään olin joskus treenannut kotona pelkkää penkkiä ja sain sillon joskus 90kg. Sen jälkeen en vuoteen treenannut yhtään ja sen jälkeen sitte aloinki käymään salilla ja sillon ku aloin käymään ni toi penkki maksimi oli 70kg. Nyt on puoltoista vuotta treeniä takana ja viimiseen puoleen vuoteen ei oo penkki tulos noussu yhtään vaikka oon sitä lähes joka viikko tehnytkin:itku:

Tammikuussa painoin 123 kg ja nyt 113 kg (en missään tiukassa kunnossa siis ole). Täytyy myöntää, että kevyet viikot on jääny kyllä aika vähälle :D Painoa en varsinaisesti edes yrittä tiputtaa, mut kyl se vaan näyttää tippuvan vaikka syön ku sika.

Siis täh! penkki noussu pirusti ja paino samalla tippunut :wtf:

Joo-o. Uskon, että monien ihmisten penkkitulos kasvaa ekan vuoden aikana niin paljon, koska tekniikka ekan maksimin yrityksessä ei välttämättä ole mitään huippuluokkaa. Itelläkin nousi ekan salikuukauden aikana penkki 45->60. Tämäki johtu varmaa hurjasta tekniikan parantumisesta, eikä niinkään voiman kasvusta.

Ite alotin salilla kulkemisen joskus 2v sitten, esimmäiseen 2kk tullu edes tehtyä penkkiä ja muutenkin salilla käyminen oli epäsäännöllistä ensimmäiset ~6kk. Nytten kun on kulkenut sen 1v6kk aktiivisesti niin tuloskehitys on ollu jtn. tätä luokkaa 80kg -> 100kg ja tuostakin ajasta nytten viimeset 6kk on painottanut penkkiin enemmän jolloin tulos on noussut 90kg -> 100kg.

Oma elopainoni on pysynyt lähes samassa koko ajan, eli siinä 71-76kg välissä. Tällä hetkellä aamupaino jtn 72kg luokkaa.

itel ollu vitun heikkoo tää kehitys, vajaassa 2 vuodessa vaa n.45kg tullu lisää.

No kai se on vaa lisää :puntti:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sieltä se on 150->195kg noussu

kyl mä ne ihan tarkotuksella laitoin :rolleyes:

Pitäisiköhän laajentaa vähän threadia ja kirjoittavat voisivat paljastaa, minkätyylinen ohjelma on vuosien aikana sitä ykköstä eniten nostanut.

Oon monesti miettinyt, että kuinkahan paljon esim. tähän treadiin kirjoittelevista laittaa vähän lapinlisää näihin juttuihin? Joko mulla on TODELLA paskat geenit tai toisin sanoen mulla ei oo varmaan geenejä ollenkaan, mutta en mä mitenkään saa tollasta kehitystä aikaan. Ite oon saanut 4kk aikana penkkiä nostettua ehkä 10kg ja jotkut tyypit väittää varmaan kehittyvänsä tuossa ajassa 50kg. Tietenkin eri asia sitten jos on aivan älyttömällä bulkilla niin voihan sitä kehitystä tullakin, mutta niin tulee läskiäkin. Mun mielestä kuitenkin sellanen 2,5kg/kk on aika hiton kova kehittymistahti, ja vuodessa se tekis jo 30kg. Toisaalta samapa kai se, saako joku kehitystä aikaan parissa viikossa ties kuinka paljon, koska ei se kehitysvauhti kestä kovin kauaa.

Myöskään näitä "penkki nyt 110kg, treeniä takana 3kk, paino 60kg ja penkki oli treenin alottaessani 50kg"-juttuja en ihan usko. Kukin taaplaa tosin tyylillään ja joku voi pienestä pyöristelystä saada kiksejä. Kriittisyys lienee poikaa kuitenkin tuloksia katsellessa.

En leimaa viestissäni ketään, mutta kunhan otin asian esille.

:offtopic:Alkuun voi tulokset kehittyä nopeastikin mutta itseä kans epäilyttää monien jo hieman aikaa treenanneiden kehitys täällä (kateellinen kun oon :D)) Jos esim katotaan HST -ohjelmaa niin siinä alottelijalla nousee maksimi sarjat 5 % / joka 8-9 vko ja pidemmälle treenanneet 2,5-3 % / 8-9 vko. Jos penkistä nousee sata niin kehitys on siinä 110 kg - 130 kg luokkaa puolen vuoden päästä. Eli joko täällä kaikki 50 % tuloksiaan parantavat ovat just aloittaneet harrastuksen tai sitten heillä on ihme geenit jotka takaa kehittymisen tästä ikuisuuteen ihme tahdilla :eek:

edittiä: muakin kiinnostais ohjelmat

Suositut

Back
Ylös Bottom