Oon monesti miettinyt, että kuinkahan paljon esim. tähän treadiin kirjoittelevista laittaa vähän lapinlisää näihin juttuihin? Joko mulla on TODELLA paskat geenit tai toisin sanoen mulla ei oo varmaan geenejä ollenkaan, mutta en mä mitenkään saa tollasta kehitystä aikaan. Ite oon saanut 4kk aikana penkkiä nostettua ehkä 10kg ja jotkut tyypit väittää varmaan kehittyvänsä tuossa ajassa 50kg. Tietenkin eri asia sitten jos on aivan älyttömällä bulkilla niin voihan sitä kehitystä tullakin, mutta niin tulee läskiäkin. Mun mielestä kuitenkin sellanen 2,5kg/kk on aika hiton kova kehittymistahti, ja vuodessa se tekis jo 30kg. Toisaalta samapa kai se, saako joku kehitystä aikaan parissa viikossa ties kuinka paljon, koska ei se kehitysvauhti kestä kovin kauaa.
Myöskään näitä "penkki nyt 110kg, treeniä takana 3kk, paino 60kg ja penkki oli treenin alottaessani 50kg"-juttuja en ihan usko. Kukin taaplaa tosin tyylillään ja joku voi pienestä pyöristelystä saada kiksejä. Kriittisyys lienee poikaa kuitenkin tuloksia katsellessa.
En leimaa viestissäni ketään, mutta kunhan otin asian esille.