Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä mitä teen väärin, koska en saa maastavetoa tuntumaan oikein. Pyrin tekemään esimerkkien mukaisen suorituksen ja pitämään liikkeen rullaavana.
> lähtö lähes kyykystä, selkä suorana ja tanko nuolee jalkoja. Tämä tuntuu enemmänkin takapuolessa.
No missäs sen pitäisi tuntua? Pakarathan siinä tekee helvetisti töitä. Muutenkin tuo on sellainen liike, jossa ei kannata mitään tuntumaa miettiä vaan keskittyy vaan tekniikkaan ja nostamaan rautaa. Tuntumapumppailut sitten muissa liikkeissä.En tiedä mitä teen väärin, koska en saa maastavetoa tuntumaan oikein. Pyrin tekemään esimerkkien mukaisen suorituksen ja pitämään liikkeen rullaavana.
> lähtö lähes kyykystä, selkä suorana ja tanko nuolee jalkoja. Tämä tuntuu enemmänkin takapuolessa.
No takapuolihan siinä just tekee dynaamista työtä. Kannattaisi aika monen täällä ostaa vaikka joku anatomian kirja ja lukaista miten ne lihaksen oikein kiinnittyy niin ei tarvitsis ihmetellä täällä tollasia.
siksihän täällä kyselen, että herätän ajatuksia itsessäni ja muissa toopeissa kuin itse ;)
Olen kai odottanut, että liike tuntuisi enemmän selässä, enmmänkin alaselässä> ei epämukavasti.
Kukaan ei ole vielä tullut niskaan hengittämään: teet tuon aivan päin ***.
Ja "lähtö lähes kyykystä" kuulostaa kans aika kyseenalaselta, vaikka se on jonku verran välityksistäkin kii niin se lantio on loppupeleissä lähtöasennossa useimmilla aika ylhäällä. Moni aloittelija vetää aluksi perse aivan liian alhaalla ja selkä pystyssä, jolloin irroitus tapahtuu etureisillä ja muutenkin koko liike on "kyykätään paino ylös" vetämisen sijaan.
mitäs avuksi ku kyykkyy mennessä alkanu sattuu nilkan takaosaa? akilesjänteen venyttelyy? mutta jos on lauta kantapäitten alla niin ei minkään laista kipuu.
Mutta eikö irroituksen pitäisikin tapahtua melko pitkälti etureisillä?
Lähtökohtaisesti lisäravinteena on kyllä halvempi.ja tuleehan se rahka 5 senttiä halvemmaksi päivää kohden kun vertaa esim hera80:n hintaan :p

Eli olen 16vuotias poika ja olen alotellut salille käymisen, mutta ongelmana on jalkojen reenaminen koska kyykkyjen/jalkaprässin tekeminen sattuu polviin. Kipu ei ole mitenkään sietämätön, mutta en viitsi niitä tehdä ettei isompia vaivoja tule.