Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka hyvin/huonosti/hyvin huonosti etukyykystä on siirtovaikutusta takakyykkyyn? t. nimim. etukyykkä maistuu, takaa ei niinkään.
https://onedrive.live.com/redir?res...73&authkey=!AKXMrXFzXMVgSEU&ithint=video,.mp4
Laitetaas omat lowbarkyykyt arvosteluun. Sain luettua starting strenghtin ja päätin kokeilla Rippetoen oppeja, vaikka niistä täällä montaa mieltä ollaankin. Kyllä tuolla videon tyylillä tuntui että sai paremmin jerkkua takareisistä mukaan nostoihin ja tuo viimeinen vitonenkin tuli kevyesti ylös. Muutenkin tuntui tuo kyykkyyli tosi hyvältä, vissiin vois vähän enemmän vielä työntää persettä taakse?
Ei näytä oikein hyvältä. Perse dippaa ja paino ei pysy kantapäillä.
Laita ihmeessä Starting Strength -foorumeille arvosteluun jos tännekin jaksoit.Laitetaas omat lowbarkyykyt arvosteluun.
Oon nyt yli vuoden käynyt salilla ja treenaillu lähinnä sukkasiltaa tai jotkut perus tennarit jalassa. Nyt alkaa olemaan kummiski esim. kyykyssä jonkinverran rautaa mukana ja haluisin paremman tasapainon ja tuen kengistä ku nosto tuntuu nii huteralta esim. converseilla. Siispä hakusessa olisi kengät nimenomaan kovia jalkatreenejä varten. Erilaisia kenkiä vaa kehiin mitä täällä porukka suosittelee/käyttää tällä hetkellä. Hinnalla nyt ei ole niinkää väliä, ellei kengän hinta ole tyylii 199,95e.
Oon nyt yli vuoden käynyt salilla ja treenaillu lähinnä sukkasiltaa tai jotkut perus tennarit jalassa. Nyt alkaa olemaan kummiski esim. kyykyssä jonkinverran rautaa mukana ja haluisin paremman tasapainon ja tuen kengistä ku nosto tuntuu nii huteralta esim. converseilla. Siispä hakusessa olisi kengät nimenomaan kovia jalkatreenejä varten. Erilaisia kenkiä vaa kehiin mitä täällä porukka suosittelee/käyttää tällä hetkellä. Hinnalla nyt ei ole niinkää väliä, ellei kengän hinta ole tyylii 199,95e.
Suositteletteko juuri noita missä on koroke kantapään alla vai ihan normaalit kovapohjaiset? itse tykkää tehä kyykkyä kapealla sekä leveällä niin onko juuri korolliset silloin poissuljettu?
Isäukko haluisi treenikengät. Tekee kyykkyä ja mavea. Mitkä olisi sellaset perus halvat? Ei siis ole mikään kovin kiihkoharrastaja joten ei ainakaan mitään satasen painonnostokenkiä.