Umbra Nihil sanoi:Kun minä olin 15 sain penkistä ylös... 25 kg. Kyllähän se kunto on parantunut.
samassa veneessä ollaan
tai no olin 14 ja oon vielki.. mut nyt nousee AINAKI 30 :D 2vko reenii takana.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Umbra Nihil sanoi:Kun minä olin 15 sain penkistä ylös... 25 kg. Kyllähän se kunto on parantunut.
tai no olin 14 ja oon vielki.. mut nyt nousee AINAKI 30 :D 2vko reenii takana.
:5:Dorian_89 sanoi:Edelleen täytyy vaan todeta että saatanan kovia sällejä täällä näköjään on.
Pistää masentamaan nämä viestit mitä porukat tänne postaa ja tuonne nuorten penkkitulokset threadiin voimailupuolella :DTöpseli sanoi:KYLLÄ ei voi muuta sanoa! pistää ihmetyttämään ku melkein jokanen täältä ottaa sen yli huntin penkistä ja mave pitkälti päälle 150kg ja reeniä takana muutama kuukaus!![]()
.. ja mä luulin et oon voimakas yhteistulos alle 300kg :curs:
akke sanoi:Täytyy sanoa että kyllä on kovia kavereita, itse asun Raumalla ja täällä ei varmaan ketään 15 vuotias nosta yli 100 penkistä, uskon minä. No mutta oma tulos penkistä on nyt 60kg. Ja pituus 170 ja paino 62kg.. Et sillee..
Joonaz Kovia sällejä nämä 15vuotiaat.
Hauska olisi nähdä kuvia.SS-Adler sanoi:Siis missä ei nosta yli 100kg penkistä, täällä pakkiksessako?