Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Umbra Nihil sanoi:
Kun minä olin 15 sain penkistä ylös... 25 kg. Kyllähän se kunto on parantunut.

samassa veneessä ollaan :) tai no olin 14 ja oon vielki.. mut nyt nousee AINAKI 30 :D 2vko reenii takana.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ikä 15, paino ~71, pituus ~175, paras penkkiykkönen 90kg(paras sarja 85x4), maastavetoykkönen 150kg(paras sarja 3x5x120kg ja kevyesti meni) kyykkyä en oo kokeillu koska ei oo saanu tarpeeks varmistajia, paras sarja 85x10

edit: ja kaikki raakana paitsi vyö

En nyt oo 15, mut en paljoo kyl sen ylikään. Eli 16 on ikää ja penkki ykkönen on 112.5kg... Paras sarja 100x4... mavee en oo tehny paljoo 140kg on menny, kovempia en oo koittanu. kyykky siinä 120kg pintaan, abaut... ja käytän kreatiinia, mitä oon nykypäivinä tullu käytettyy entistä vähemmän... paino on 93kg, mitä tässä pudottelen parhaillaan... siinä nyt omat tulokset, nii ja pituutta on 173cm...

Rainelalle :rock: :5:

Dorian_89 sanoi:
Edelleen täytyy vaan todeta että saatanan kovia sällejä täällä näköjään on.

KYLLÄ ei voi muuta sanoa! pistää ihmetyttämään ku melkein jokanen täältä ottaa sen yli huntin penkistä ja mave pitkälti päälle 150kg ja reeniä takana muutama kuukaus! :hyper:
.. ja mä luulin et oon voimakas yhteistulos alle 300kg :curs:

Elikkä ite oon siis koht 15v. Pituutta on kertynyt 183 ja paino o 72.
Tuloksia: Penkki 3*70 (melko pienellä reenillä), jalka prässil 8*130 ja maastaveto maximi ois 147,5.

Zone-sarja -42%
Töpseli sanoi:
KYLLÄ ei voi muuta sanoa! pistää ihmetyttämään ku melkein jokanen täältä ottaa sen yli huntin penkistä ja mave pitkälti päälle 150kg ja reeniä takana muutama kuukaus! :hyper:
.. ja mä luulin et oon voimakas yhteistulos alle 300kg :curs:
Pistää masentamaan nämä viestit mitä porukat tänne postaa ja tuonne nuorten penkkitulokset threadiin voimailupuolella :D
Jotkut kai sitten on luonnonlahjakkuuksia :jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täytyy sanoa että kyllä on kovia kavereita, itse asun Raumalla ja täällä ei varmaan ketään 15 vuotias nosta yli 100 penkistä, uskon minä. No mutta oma tulos penkistä on nyt 60kg. Ja pituus 170 ja paino 62kg.. Et sillee..

Itellä on
penkki 100kg x 1
Jalkakyykkyy en oo koittanu mut prässillä oon tehny 325kg x 8
maastavetookaan en oo nyt pitkään aikaa tehny mut sillon kun tein se oli
100kg x 6
Itellä mitat on 182cm/95kg ja 15 olen

akke sanoi:
Täytyy sanoa että kyllä on kovia kavereita, itse asun Raumalla ja täällä ei varmaan ketään 15 vuotias nosta yli 100 penkistä, uskon minä. No mutta oma tulos penkistä on nyt 60kg. Ja pituus 170 ja paino 62kg.. Et sillee..

Siis missä ei nosta yli 100kg penkistä, täällä pakkiksessako?

Niiinpäs on

Joonaz Kovia sällejä nämä 15vuotiaat.

Itse ajattelin ihan samaa :) Hauska olisi nähdä kuvia.

Mutta eihän nuo tulokset mitenkään mahdottomia ole, jos on harrastanut jo nuorempana. Muuten pitää olla aika helvetin hyvä perusvoima ja tekniikka varmaan mitä loistavin.

Ainakin kun itsellä penkki nousee yli 100, niin kyllä on lihasta niin että halleluja

Back
Ylös Bottom