Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eipä tossa 100kg / 15v oo todellakaan mtn ihmeellistä. Mulla on video tossa www.koti.mbnet.fi/edith "jussi100kg.mov" ja siinä menee 100kg penkistä 14v... aika paska nosto kyllä. nyt menee 115kg kapeeta penkkiä ja ikä 15v..

Ei toki, ihan tavallista että kaikki 15v sällit pukkaa 100kg penkiltä. Ylä-asteella oli kaksi sälliä ketkä sen 100kg nosti.

Tässäpä vähän näitä tuloksia:
Penkki: 70 kg
Takakyykky: 80 kg
Leuanveto: 11 kpl

Pituus: 196
Paino: 82 kg
Rasva%: vajaa 7

ja ikää löytyy se 15 v...

No nyt huumor ja muut taliaivot eivät tainneet ihan ymmärtää mitä tarkoitin...

Nyt on penkkimaksimi 80kg, ja kun se sinne 100kg nousee samanlaisella harjoitusmetodilla kuin tämä, on rinnassa lihaa. En tosiaan maksimeita treenaa enkä voimaa, vaan pitempiä sarjoja puhtaalla tekniikalla, keskittyen venytykseen jne.

Kyllähän tuon satasen aika äkkiä saisi, jos voimaa treenaisi.

Täytän parin kuukauden päästä 15 v mutta nyt nousee penkistä 70 kg ja 65 kg menee 8 toistoa

oon 18 mut sillo 15 w tais mennä 95 kg penasta. ( perseen penkissä pysymine tais niinä aikoina kyllä olla vähän siinä rajoilla ) :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kesäkuun loppupuolella täytän 15. takakyykkyä 125kg penkki 102.5kg ja mavea en oo aikoihin kokeillu mutta sillon joskus meni 135kg.. mitat on 174/71
rasvaprosentti 5 kieppeillä..

muikku sanoi:
mitat on 174/71
rasvaprosentti 5 kieppeillä..

Äijähän painaa 160 kiloo kakskymppisenä :hyper: Toi 5% on aika varmasti metsään.

E. Ja jotenkin epäilen noita tuloksiakin 14-vuotiaalta, jos on puhtaita ja tosia niin :thumbs:

muikku sanoi:
kesäkuun loppupuolella täytän 15. takakyykkyä 125kg penkki 102.5kg ja mavea en oo aikoihin kokeillu mutta sillon joskus meni 135kg.. mitat on 174/71 rasvaprosentti 5 kieppeillä..

Bodylavoille hyvä mies pokkaamaan mitaleita jos mitat ja rasva% pitää paikkansa. :D :hyper:
Ihan asialliset tulokset tosin.

Nyt menee about.

Takakyykky: 165kg
Penkki: 85kg
Maastaveto: En tiedä, en ole kokeillut. Reilu sata kumminkin

Edit: Penkki on säälittävä, mutta kyllä se siitä lähtee nousuun..

Edit2: Korjasin kyykkytuloksen

15v sällinä mun penkki tais olla siinä 75kg luokkaa. nyt 17v ikäsenä seuraavat:

Penkki: 105kg
Maastaveto: 180kg
Kyykky: 140kg

niklas86 sanoi:
Bodylavoille hyvä mies pokkaamaan mitaleita jos mitat ja rasva% pitää paikkansa. :D :hyper:
Ihan asialliset tulokset tosin.
Noin minunkin kaverini sanoi, että rasvaprosentti oli 5%, mutta kun näin itse kunnon niin kyllä se oli 10-13% kiepeillä, ei mitenkään voi olla vahingossa noin alhaisia prossia, ellei dietaa kisoihin.

vaikka oon 14v, niin pakko kai se on pistää penkki ja mave ... :rock:
penkki 110kg ja mave 3x160kg ja ykkönen varmaan 170-175kg. en oo pitkään aikaan kokeillu mavessa ykköstä. jalkaprässissä 2x10x250kg:nolo:

toi penkkiki on vielä vähän nolo :nolo:

StuntMan91 voi mennä takaisin jippiin foorumille, sen jälkeen pelin eteen ja katsoa ja miettiä mitä tuli kirjotettua.

Itse en ainakaan 14-vuotiaana sanoisi, että 110kg penkkitulos on nolo. + nuo muut tulokset.

Joko olet tavattomanmoinen luonnonoikku, tai huono kusettaja.

En väitä etteikö tuo olisi totta, mutta epäilen SUURESTI että olisi.
Hyvät illan jatkot..

On vähän väsymystä, ja muuta...

StuntMan91 sanoi:
vaikka oon 14v, niin pakko kai se on pistää penkki ja mave ... :rock:
penkki 110kg ja mave 3x160kg ja ykkönen varmaan 170-175kg. en oo pitkään aikaan kokeillu mavessa ykköstä. jalkaprässissä 2x10x250kg:nolo:

toi penkkiki on vielä vähän nolo :nolo:

Huoh jätkä on saatanan lahjakas tai huomionkipeä. Muistan kun muutama kuukaus tulit tänne kirjottelemaan ja otit maasta jotain 100kg. Ja sanoit että veljes otti 17v 150kg penkistä. Jos sä puhut totta niin ei voi muuta sanoa, että on geenit siunaantunu voimapuolelle!!!

sillon muutama kuukaus sitten kun kirjottelin, niin se mave oli kylläkin 130 (muistaakseni:rolleyes: ). ja Knarr, luuletko että tosissaan kirjotin ton *penkki nolo* ? :D pistin sen ihan vaan vitsinä, vaikka eihän tuo tulos nyt kovin hyvä oo kun kattoo mun painoo. ja Knarr, saat epäillä, mutta tuo tulos ja ikä ja kaikki muukin on totta.

laitan niitä kuvia joskus kun saan kameran, niin ei tarvitse epäillä että olisin pelkkä paskanpuhuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom