Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
valte.b sanoi:Täytän parin kuukauden päästä 15 v mutta nyt nousee penkistä 70 kg ja 65 kg menee 8 toistoa

muikku sanoi:mitat on 174/71
rasvaprosentti 5 kieppeillä..
Toi 5% on aika varmasti metsään.muikku sanoi:kesäkuun loppupuolella täytän 15. takakyykkyä 125kg penkki 102.5kg ja mavea en oo aikoihin kokeillu mutta sillon joskus meni 135kg.. mitat on 174/71 rasvaprosentti 5 kieppeillä..
Noin minunkin kaverini sanoi, että rasvaprosentti oli 5%, mutta kun näin itse kunnon niin kyllä se oli 10-13% kiepeillä, ei mitenkään voi olla vahingossa noin alhaisia prossia, ellei dietaa kisoihin.niklas86 sanoi:Bodylavoille hyvä mies pokkaamaan mitaleita jos mitat ja rasva% pitää paikkansa. :D![]()
Ihan asialliset tulokset tosin.

StuntMan91 sanoi:vaikka oon 14v, niin pakko kai se on pistää penkki ja mave ...![]()
penkki 110kg ja mave 3x160kg ja ykkönen varmaan 170-175kg. en oo pitkään aikaan kokeillu mavessa ykköstä. jalkaprässissä 2x10x250kg![]()
toi penkkiki on vielä vähän nolo![]()
). ja Knarr, luuletko että tosissaan kirjotin ton *penkki nolo* ? :D pistin sen ihan vaan vitsinä, vaikka eihän tuo tulos nyt kovin hyvä oo kun kattoo mun painoo. ja Knarr, saat epäillä, mutta tuo tulos ja ikä ja kaikki muukin on totta.