Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Penkki 60kg - 2kk treenannu
Kyykky 60kg - en oo treenannu
Mave 100kg - en oo treenannu
Ja ikää 15v.. just eilen kiskasin tuon satasen mavessa, ja se oli toka kerta ku kokeilin sitä.

Zone-sarja -42%
lmk : eipä sitä lihasta kummosesti tarvita satasen pukkaamiseen. Ite täytin tossa joulukuussa 15v eli ollaan nyt apaut. 15v ja ~1kk..

pp : 110kg, kapee penkki 2x110kg, 1x115kg. lattiapenkki 102,5kg, lankku penkki 10cm lankulta 107,5kg..
mv : 160kg, polvien korkeudelta 180kg pelkästään magnesiumin kanssa, helppo.
kyykky : semmonen 150kg.

pituus 181cm
paino 90-93. riippuu päivästä ja ajasta.

Directions^ sanoi:
pp : 110kg, kapee penkki 2x110kg, 1x115kg. lattiapenkki 102,5kg, lankku penkki 10cm lankulta 107,5kg..
Kapeen penkin perusteella sulla ois ojentajat vahvemmat mutta miten silti lattiapenkki ja lankkupenkkitulokset on noin huonot verrattuna normipenkkiin. Nehän on vain osaliikkeitä ja niiden pitäisi sujua paremmin.

NATO sanoi:
Kapeen penkin perusteella sulla ois ojentajat vahvemmat mutta miten silti lattiapenkki ja lankkupenkkitulokset on noin huonot verrattuna normipenkkiin. Nehän on vain osaliikkeitä ja niiden pitäisi sujua paremmin.
Itsekkin kiinnitin huomiota että on ojentajat helvetisti vahvemmat ja tuo että lattia ja lankkupenkki on normipenkkiä huonommat :rolleyes:

taitaa suurimmalla osalla olla muutenkin muutama kymmen kiloa ylimääräistä näissä ilmoittamissaan tuloksissa...

en tiedä mitä he sillä voittavat että heittää tänne mitä sattuu lukua... en nyt siis tarkoita kaikkia.. osa on hyvinkin realistisia lukuja..

penkissa 60kg/65kg (en muista), toistoja 9. kotona penkin painot loppuvat 46kg:n niin sillä ollaan yritetty kehittyä. 182cm/65kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
SavonPoika sanoi:
Miksiköhän se on aina niin ihmeellistä ku 15v nostaa penkistä 100kg...:jahas:
Meidän koulussa ei ainakaan kukaan nostanut 8-9 luokalla penkistä 100kg.

e: paraskin tulos mitä kuulin oli 90kg

Enpä minäkään tiennyt kuin yhden tyypin joka yläasteella varmasti penkkasi tuon maagisen satkun. Eli ei se nyt ihan niin yleistä ole kuin jokapuolella huudellaan. Tai no, mun yläasteajoista on jo toistakymmentä vuotta, että ehkä siellä salilla käydään tänäpäivänä enemmän ja nuorempana ja sitäkautta noita satkun penkkaajiakin olisi luonnollisesti enemmän.

Timba79 sanoi:
Enpä minäkään tiennyt kuin yhden tyypin joka yläasteella varmasti penkkasi tuon maagisen satkun. Eli ei se nyt ihan niin yleistä ole kuin jokapuolella huudellaan. Tai no, mun yläasteajoista on jo toistakymmentä vuotta, että ehkä siellä salilla käydään tänäpäivänä enemmän ja nuorempana ja sitäkautta noita satkun penkkaajiakin olisi luonnollisesti enemmän.
Mun käsityksen mukaan sitä pelataan tietokonetta ja irkataan kaikki vapaa aika. Ainaki mun pikkuveljen ja sen kavereitten perusteella :D

Ja kaverin pikkuveli joka on ysillä, on käyny jo varmaan vuoden aktiivisesti salilla ja reenannu kunnon ohjelmalla eikä vieläkään penkkaa 100kg. Että on täällä palstalla lahjakkaita kavereita paljon.

Raumalla vuonna -92 nosti muistaakseni 3 ysiluokkalaista satkun penkistä. Voi olla,että aikakultaa muistot. Minä ainakin nostin ja olinkin sitten niin saatanan kovaa jätkää että..

Itte täytin kuustoista pari viikkoa sitten (28.12)
Salilla käyty ehkä tommoset 3 viikkoa, paska treenillä tyylin 3*viikossa "koko" kroppa läpi. Pitäis ohjelmaa koittaa tehä/kopioida jostain.
Penkki n.50 kg
Mavea uskaltanu selän takia kokeilla...
Kyykky pitäis lisätä johonki väliin, nyt tehny prässillä 4*6 110kg:llä
Ja ittelläkin menny ne 15 ekaa vuotta sohvan pohjalla löhöten.

muistan yhden, tai 2 jotka meidän koulussa ysillä nosti 100kg. tais olla, että nosti 120kg yks kamuni. ja ei ollu sillon ees käyttäny palkkaria. joten se oli aika kova tulos. mutta oli se muutenkin sellanen mettämies, että huhhuh. kyllä se tossa lukion 1. vuonna oli kivan lihaksikas ja nosti 140 penkistä, mutta nyt ollu kipee ja muutenkin, niin laihtunu on ja penkki varmaan 100kg tai jotain... :(

itse en ole kovin moneen 15-vuotiaaseen 100kg penkkaajaan törmännyt mutta,onhan se mahdollista jos itsekkin kasiluokalla nostin penkistä 85kg ilman minkäänlaisia treenejä

Silloin, kun minä olin nuori :D eli joskus 90-luvun alussa, oli tuo penkkitulos ihan yhtä tärkeä kuin nykyäänkin. Meidän yläasteella (n. 500 oppilasta) oli pari, jotka väittivät satkun nostaneen. Toisesta sen olisi voinut uskoakin, oli meinaan sen verran miehen mitoissa. Mutta ikinä en ko. nostoja livenä nähnyt. Muistan, kun yksi kaveri sai 75 kiloa ja sitä pidettiin tosi vahvana :)

Itse kokeilin seiskalla (kaikkienhan sitä piti kokeilla!), että paljon nousee. Porukka oli aina puhunut penkistä nostamisesta, enkä mä tajunnut sitä hommaa ennen kuin näin. Ilman mitään lämmittelyjä tankoon lyötiin 15 kiekot ja lukot eli taisi painoa olla 55 kiloa. Kyllähän sen sain ylös rimpuiltua ja joku sadan kilon nosto tuntui joltain aivan utopistiselta. Seuraavan kerran kokeilinkin penkkipunnerrusta intissä ja sen jälkeen hiukan tiheämmällä frekvenssillä... ;)

Back
Ylös Bottom