usko pois, ei olelmk sanoi:Ainakin kun itsellä penkki nousee yli 100, niin kyllä on lihasta niin että halleluja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
usko pois, ei olelmk sanoi:Ainakin kun itsellä penkki nousee yli 100, niin kyllä on lihasta niin että halleluja
Kapeen penkin perusteella sulla ois ojentajat vahvemmat mutta miten silti lattiapenkki ja lankkupenkkitulokset on noin huonot verrattuna normipenkkiin. Nehän on vain osaliikkeitä ja niiden pitäisi sujua paremmin.Directions^ sanoi:pp : 110kg, kapee penkki 2x110kg, 1x115kg. lattiapenkki 102,5kg, lankku penkki 10cm lankulta 107,5kg..
Itsekkin kiinnitin huomiota että on ojentajat helvetisti vahvemmat ja tuo että lattia ja lankkupenkki on normipenkkiä huonommatNATO sanoi:Kapeen penkin perusteella sulla ois ojentajat vahvemmat mutta miten silti lattiapenkki ja lankkupenkkitulokset on noin huonot verrattuna normipenkkiin. Nehän on vain osaliikkeitä ja niiden pitäisi sujua paremmin.
Meidän koulussa ei ainakaan kukaan nostanut 8-9 luokalla penkistä 100kg.SavonPoika sanoi:Miksiköhän se on aina niin ihmeellistä ku 15v nostaa penkistä 100kg...:jahas:
Mun käsityksen mukaan sitä pelataan tietokonetta ja irkataan kaikki vapaa aika. Ainaki mun pikkuveljen ja sen kavereitten perusteella :DTimba79 sanoi:Enpä minäkään tiennyt kuin yhden tyypin joka yläasteella varmasti penkkasi tuon maagisen satkun. Eli ei se nyt ihan niin yleistä ole kuin jokapuolella huudellaan. Tai no, mun yläasteajoista on jo toistakymmentä vuotta, että ehkä siellä salilla käydään tänäpäivänä enemmän ja nuorempana ja sitäkautta noita satkun penkkaajiakin olisi luonnollisesti enemmän.
SavonPoika sanoi:Pitääkö tänne videoklippiä pistää :D