Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kisskiss sanoi:
Viittasinkin juuri tällä "pituuskasvujutulla" tohon RHP-meininkiin. :hyper:
näin tämä varmasti yleensä on mutta taidankin olla poikkeus :itku: .itse ainakin annan sitä mittaa tulla niin kauan kuin sitä tulee ja alkaa sitten treenaamaan täysipainoisesti kaikkia kolmea. tosin kyykkäilyn olen jo keveästi aloittanut ja mavessakin hakenut tekniikkaa jo valmiiksi kohdalleen ettei sitten tule niin vaikeaksi alottaa..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oikeessa oot siinä että toi maailman tason kyykkäys ei oo mikään kyykky, siis jos tapahtuu kaikilla varusteilla josta tosiaankin tulee aivan älytön hyöty. mutta pieni päivää piristävä vittuilu-annos sallittakoon. :)

Jääkuningas sanoi:
Oikeessa oot siinä että toi maailman tason kyykkäys ei oo mikään kyykky, siis jos tapahtuu kaikilla varusteilla josta tosiaankin tulee aivan älytön hyöty. mutta pieni päivää piristävä vittuilu-annos sallittakoon. :)

Heh toki, ajattelin vain, että tässä puhuttaisiin ihan faktapohjalta ja vakavasti ;)

Jep, tänään tuli tehtyä sitten uusi penkkiennätys yli viikon tauon jälkeen penkistä :hyper:
Otin ensin 65kg kaksi kuuden toiston lämmittelysarjaa, ja sitten kaverini löi tankoon tuosta vaan 88kg ja sanoi että anna palaa nyt. Olin vain että ei helvetissä mene mitenkään kun tässä ei ole viikkoon edes penkkiä treenattu ja muutenkin treeni on vähän hajanaista. No sehän meni aika nätisti se 88kg, ja yllätin todella itseni, en tiedä miten se edes voisi mennä viikon tauon jälkeen ja muutenkin huonolla ja hajanaisella penkkitreenillä niin nätisti ylös kuin se meni :rolleyes:
Olin juuri aloittamassa 2kk treeniä millä saisi tuon maksimin sinne 90kg kun se ennen oli 82kg, mutta sehän meni jo ennen kuin ehdin edes kunnon treeniä aloittaa :evil:
No laitetaanpa sitten syksyn tavoitteeksi se 100kg :D
Onko muilla ollut tällaisia "mystisiä tuloksen kasvamisia"?
Vedin muuten just pari raakaa kananmunaa :urjo:

Lihas (ja voimat) kasvaa levossa, joten ihan normaali tilanne tuo oli. Eikä sillä liiallisella penkin hinkkaamisella niitä tuloksia nostella. Koko kroppa vaan tasaisesti treeniin ja se penkkituloskin sieltä hiljakseen nousee.

itse täytin juuri 16vuotta, mutta kerron maksimi tuloksia. Eli penkki 85kg, maastaveto 150kg ja takakyykky 120kg. Puntti treeniä takana puolisen vuotta.

Dorian_89 sanoi:
Onko muilla ollut tällaisia "mystisiä tuloksen kasvamisia"?
itse en oon ikinä ennen saanu tehtyä yhtään colinia (siis se raskas takareisiliike), mutta viime treenissä tuli sarjat 8 ja 6 puhtaasti. olin vähän ihmeessäin ku ei yhtäkkiä tarvinnukkaan käsillä auttaa. painoa oon pudottanu jotain 4 kg ja lisänny aika rankasti aerobista liikuntaa lähinnä rullaluistelun muodossa joten johtuisko siitä?? tekeekö muuten kukaan muu tätä liikettä??
pakko hehkuttaa tänne ku niin yhtääkkiä moinen nousu tapahtui :hyper:

huumor sanoi:
itse en oon ikinä ennen saanu tehtyä yhtään colinia (siis se raskas takareisiliike), mutta viime treenissä tuli sarjat 8 ja 6 puhtaasti. olin vähän ihmeessäin ku ei yhtäkkiä tarvinnukkaan käsillä auttaa. painoa oon pudottanu jotain 4 kg ja lisänny aika rankasti aerobista liikuntaa lähinnä rullaluistelun muodossa joten johtuisko siitä?? tekeekö muuten kukaan muu tätä liikettä??
pakko hehkuttaa tänne ku niin yhtääkkiä moinen nousu tapahtui :hyper:

Voitko selittää tuon liikkeen, ihan uusi minulle :D

Vähän pulaa hyvistä takareisiliikkeistä :/

Penkki...

Joo tuota innoistuin tuossa puol vuotta sitten treenaamisesta.
Ja oma penkki on huoneessa.
Painan 48 kiloo ja salilla kiinteestä penkistä menee 85kg.
Onko hyvin?
Ja sitten irto penkki ni siitä menee 67kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä tuo kiinteä penkki on? Siis jos se on joku kone niin se ei ole sama kun normaalissa penkissä nostais... mut jos tuo on normaalista penkistä tuo 85kg niin se on hyvin :thumbs:

veijari sanoi:
Mikä tuo kiinteä penkki on? Siis jos se on joku kone niin se ei ole sama kun normaalissa penkissä nostais... mut jos tuo on normaalista penkistä tuo 85kg niin se on hyvin :thumbs:
No tommosesta koneestahan saa montakymmentä kiloa enemmän mitä normaalista penkistä, esim. itse saan 20-30kg enemmän tuosta koneesta. Ei tuota nyt oikein voi edes verrata ihan normipenkin tulokseen.

Dorian_89 sanoi:
No tommosesta koneestahan saa montakymmentä kiloa enemmän mitä normaalista penkistä, esim. itse saan 20-30kg enemmän tuosta koneesta. Ei tuota nyt oikein voi edes verrata ihan normipenkin tulokseen.

Kuten sanoin, "jos se on normipenkistä" :haart:

Joo nuo koneet on ihan erikseen. Oma maksimi penkissä 95 kg ja laitteessa saa 2-3 toistoa 120kg. Niissähän on niitä vipuvarsi systeemejä jotka sitä kuormaa keventää.

Moi!
Olen 15 vuotias poika ja pituutta löytyy 179 ja painoa 74(ei näy missään)
On isot hartiat jnejne....
Penkiltä nousee satunnaisest 60kg...
Massaa tuskin tarvitsen enempää, alkaa olee aika sopiva vai?
Eli mites tästä pääsis alkuun?

Zone-sarja -42%
Albert.U sanoi:
Moi!
No ei se penkkitulos ole mitenkään tärkeä eikä sitä kannata liikaa stressata. Rupeat vaan käymään salilla ja treenaat kaikki lihasryhmät järkevästi, selaile vain pakkista niin varmasti löytyy sinulle sopiva ja hyvä ohjelma. Ja muista että ravinto on tärkeä tässä touhussa, eli syömispuoli pitää olla kunnossa niin kyllä sitä pattia alkaa sitten tulemaan ajan myötä.

No nyt penkistä nousee 52kg 6kertaa. Leuat vastaote 15 ja myötäote 13. Penkistä sain ensiyrittämällä 2kk sitten 42kg, että vähän on parantunut. Olisko 1 kova treeni viikossa ja 1 kevyempi hyvä? Sitten leuanvetoa 4X viikossa? Kun kerran alottelija olen. Ja 15v. 184-185/67-68 on mitat.

Albert.U sanoi:
Moi!

Tuo vois olla, kuin minun kijoittamani :D

Eikös penkkitulosta voi parantaa sekin, että tekee välilläpenkin vaikka käsipainoilla ja välillä jättää pankin kokonaan tekemättä ja tekee viakka vinopenaa ja vipareita?

16v. ikää.

Penkki 60kg x 6
Mave 95 x 4
Kyykky 75kg x 8

Ja kolmas kuukausi salilla menossa.

No joo. Ite oon 15v. ja 3kk. vanha tuloksii on täl hetkellä:

Penkki max. 115 kg
Mavessa en oo ihan sitä maksimia koskaan yrittäny, mutta 145 kg oon
joskus repässy.
kyykyssäkään en oo pitkään aikaan kokeillu maksimia, mutta joskus 14v.
se oli 105 kg.
pystypunnerrus rinnalta se on 65 kg.

Ite oon aika tyytyväinen näihin tuloksiin ku treeniä on takana sellaset 1,5v.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom