hydor_ sanoi:ottaako nuorelle salilla käynti kuinka pituuskasvun päälle?
Onpas tämä suosittu kysymys.
Viimeisimmän ketjun mukaan, toistojen pitäisi olla 12 ylöspäin ja suoritustekniikan ehdottoman puhdas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hydor_ sanoi:ottaako nuorelle salilla käynti kuinka pituuskasvun päälle?
Minä väitän muuta...aloitin treenaamisen viime elokuussa jolloin olin 14.v, 174cm/62kg ja nyt olen 15.v 178cm/71kg että kyllä voi kehittyä ja kehittyykin jos vain osaa syödä,levätä ja treenata oikein... :whip:'Nipsu sanoi:Sanoisin, että 15-vuotiaana on suht turha yrittää saada massaa. Keho nimittäin käyttää tosi paljon rakennusainetta kasvuun jne..
Nipsu sanoi:Itse tein 16 vuotiaana 5kk punttijakson. Tulos: 10kg lisää painoa 65->75 ja pituutta 2.5cm.Sanoisin, että 15-vuotiaana on suht turha yrittää saada massaa. Keho nimittäin käyttää tosi paljon rakennusainetta kasvuun jne..
kisskiss sanoi:juu oon nytte 15 v täyttäny joulukuussa. painoo 90 pituutta 178. kiekkoo pelailen. Neljä vuotta sitten sain penkin sillon meni 40 ;) aktiivisesti salilla alotin käymään syksyllä. massaohjelmaa teen... osittain myös selän takia... ei kestä tehä mitään rangalle kohdistuvaa. pp:80 kyykkyä ennoo tehny kesän jälkeen mutta jotain 170 kesällä(selkä :/), mavesta ekalla koitin kesällä 110 mut ennoo sen jälkeen tehny yhtään kertaa. prässissä vähäse päälle 400. kädet jälessä pahasti. :kippis1:
Valitettavasti!Pexi87 sanoi:kisskiss, mieluummin jalat paremmat kun kädet, kuin tikkujalat ja superpaksut kädet! ;)
Hyvä kyykkytulos!. tuosta huomaa yksilöitten erot. luitkin varmaan mun tulokset, ja voit päätellä mikä liike mulla on muita suhteellisesti edellä!Valitettavasti!
Ja tervetuloa palstalle!
Ei selkää ollenkaan? Kyllä siinä vielä menee ryhti aika kädelleen..Lollero sanoi:77.5 kiloo penkistä (163 cm pitkä ja 59 kg painoo) En tee maasta vetoo tai selkää kun haluisin tosiaankin vielä kasvaa varmaan ymmärrätte
Mikäs siinä, mutta älä tuu vuoden päästä valittamaan, että näytät orangilta :DLollero sanoi:77.5 kiloo penkistä (163 cm pitkä ja 59 kg painoo) En tee maasta vetoo tai selkää kun haluisin tosiaankin vielä kasvaa varmaan ymmärrätte
Kuten edellisistä viesteistä varmaan huomasit, selkää ei kannata laiminlyödä, vaan teet sitä ihan kunnolla, mutta jos siltä tuntuu niin jätät sen maastavedon pois.Lollero sanoi:77.5 kiloo penkistä (163 cm pitkä ja 59 kg painoo) En tee maasta vetoo tai selkää kun haluisin tosiaankin vielä kasvaa varmaan ymmärrätte
Deat sanoi:Ei selkää ollenkaan? Kyllä siinä vielä menee ryhti aika kädelleen..