Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistä suora linkki siihe ku jos hakuun kirjottaa vaan Juntti1 niin ei löydy mittään....JeFu sanoi:no jos joku kuvia haluaa ni ettikä irc-galleriasta nimellä: Juntti1 ....
Onhan se. Mulla ikää kans 16v ja penkki arviolta jotaa 65-70kg. Oon treenannu 8kk body-tyylillä. Mavea en oo koittanu ja kyykkääminen pitäs alottaa, mutta nyt alaselkä vihottelee niin jätän sen vähäksi aikaa pois mielestä ja teen prässiä.Black dog sanoi:Kiva aina lukea tällästä, ite 16v ja penkki maksimi joku 50kg vähän reilu.
Selkää yritän mäkin epätoivosesti kasvattaa. Tsemiä treeneihin :thumbs:Nytkin treenan body tyylillä, ja en ole keskittynyt pätkän vertaan penkkiin, ja jos joku pitäs valita niin selkää rassaan eniten.
Kirjotitko ton varmasti oikeeseen paikkaan?ipe-88 sanoi:Pistä suora linkki siihe ku jos hakuun kirjottaa vaan Juntti1 niin ei löydy mittään....
JeFu sanoi:no jos joku kuvia haluaa ni ettikä irc-galleriasta nimellä: Juntti1 ....
Black dog sanoi:Kiva aina lukea tällästä, ite 16v ja penkki maksimi joku 50kg vähän reilu.
Jalat kasvanu hemmetisti nyt, mutta mavea enkä kyykkyä ole voinut kokeilla pitkään aikaan vamman vuoksi, mutta porukka sano että näytän sammakolta.
Kyykky on vaikee mulle liikkeenä ja veikkaan että yli 60kg ei mene, vaikka jalat komeat onkin.
Mavea meni 5kk sitten 70kg ykkönen ultrapuhtaalla tekniikalla, en lähteny repimään ja en lähde sittenkään kun paranen.
Perseestä vaan lukea tällästä "moi olen 13v penkki vasta 85kg, mutta tähtäimessä 150kg kun täytän 15".
Ite 13vuotiaana (oma paino varmaan 35) meni penkistä 25kg, ja sillä varmaa joku 8.
Tosin vakuuttelen itelleni että porukka kusettaa, koska vitut uskon näitä kaikkia.
Nytkin treenan body tyylillä, ja en ole keskittynyt pätkän vertaan penkkiin, ja jos joku pitäs valita niin selkää rassaan eniten.
Kuvia sanon minä, joojoo oon vitun katkera
Liity vipiks ja laita niit tonne kuvat osioon :kippis1:ipe-88 sanoi:Voisin itsekin uskaltautua laittaa muutamia kuvia jos sisko suostus nappaan pari...
En uskaltaudu vielä sinne isojen poikien joukkoon mutta sitten parin vuoden päästä...Isken ne kuvat jonneki irc-galleriaan varmaan,pistän sit linkin mist ne löytyy...battleaxe sanoi:Liity vipiks ja laita niit tonne kuvat osioon :kippis1:
Pexi87 sanoi:Päivitetyt tulokset suoraan salilta:
Kyykky 130kg :down:
Penkki 120kg
MaVe 130kg :down:
Yt 380kg
Kaikki tulokset tein ilman minkäänlaisia siteitä tai vyötä...
Parantamista siis löytyy vielä. MaVea oon treenannu vasta pari viikkoa ja kyykkyä vuoden alusta. Ensi viikolla alkaa voimareeni niin jos nuo tulokset ottais ja parantuis vähäsen...