Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kiva aina lukea tällästä, ite 16v ja penkki maksimi joku 50kg vähän reilu.

Jalat kasvanu hemmetisti nyt, mutta mavea enkä kyykkyä ole voinut kokeilla pitkään aikaan vamman vuoksi, mutta porukka sano että näytän sammakolta.

Kyykky on vaikee mulle liikkeenä ja veikkaan että yli 60kg ei mene, vaikka jalat komeat onkin.

Mavea meni 5kk sitten 70kg ykkönen ultrapuhtaalla tekniikalla, en lähteny repimään ja en lähde sittenkään kun paranen.

Perseestä vaan lukea tällästä "moi olen 13v penkki vasta 85kg, mutta tähtäimessä 150kg kun täytän 15".

Ite 13vuotiaana (oma paino varmaan 35) meni penkistä 25kg, ja sillä varmaa joku 8.

Tosin vakuuttelen itelleni että porukka kusettaa, koska vitut uskon näitä kaikkia.

Nytkin treenan body tyylillä, ja en ole keskittynyt pätkän vertaan penkkiin, ja jos joku pitäs valita niin selkää rassaan eniten.

Kuvia sanon minä, joojoo oon vitun katkera:)

Black dog sanoi:
Onhan se. Mulla ikää kans 16v ja penkki arviolta jotaa 65-70kg. Oon treenannu 8kk body-tyylillä. Mavea en oo koittanu ja kyykkääminen pitäs alottaa, mutta nyt alaselkä vihottelee niin jätän sen vähäksi aikaa pois mielestä ja teen prässiä.

Mutta mä vetoan mun heikkouteen sillä, että ennen treenaamista olin 3 vuoden ajan kaikkea liikkumista välttelevä sohvaperuna :)

Nytkin treenan body tyylillä, ja en ole keskittynyt pätkän vertaan penkkiin, ja jos joku pitäs valita niin selkää rassaan eniten.
Selkää yritän mäkin epätoivosesti kasvattaa. Tsemiä treeneihin :thumbs:

JeFu sanoi:
no jos joku kuvia haluaa ni ettikä irc-galleriasta nimellä: Juntti1 ....

hienoa että tyypit viitsii laittaa omia kuvia toisten nähtäväksi...ja on tosissaan kovat tulokset ikäiseksesi :worship: ...mietityttää vaan tuo kova kyykky (160kg*10), olivatkohan kuinka syviä...ykkösen luulisi olevan pitkälti yli 200kg...

Black dog sanoi:

Jalat kasvanu hemmetisti nyt, mutta mavea enkä kyykkyä ole voinut kokeilla pitkään aikaan vamman vuoksi, mutta porukka sano että näytän sammakolta.

Kyykky on vaikee mulle liikkeenä ja veikkaan että yli 60kg ei mene, vaikka jalat komeat onkin.

Mavea meni 5kk sitten 70kg ykkönen ultrapuhtaalla tekniikalla, en lähteny repimään ja en lähde sittenkään kun paranen.

Perseestä vaan lukea tällästä "moi olen 13v penkki vasta 85kg, mutta tähtäimessä 150kg kun täytän 15".

Ite 13vuotiaana (oma paino varmaan 35) meni penkistä 25kg, ja sillä varmaa joku 8.

Tosin vakuuttelen itelleni että porukka kusettaa, koska vitut uskon näitä kaikkia.

Kuvia sanon minä, joojoo oon vitun katkera:)

Maksa ittes vipiks ni näät meidän kuvia! Ja jos sä et saa yli satasta penkistä tai mistään ni se ei tarkota ettei muut voi saada! :jahas:

Mikä mä oon epäilemään, mut sanon suoraan, et mua kyllä epäilyttää nää JeFun tulokset, ei tosin kaikki, mut esim. just tuo kyykky. En oo varma onks jefu sanonu kauan on treenannu mut jos ilmottas sen täällä ni ois ihan hyvä. Jenkkifutaustahan jefu taitaa myös harrastaa, jasiihen kai sisältyy jonkun verran myös punttausta...

On toi JeFu kyl aika hyvän kokonen jätkä 14-vuotiaaks...jos kadulla tulis vastaan ni en usko jos väittäs olevansa 14, ja tuloksetkin on tosi kovia.
Voisin itsekin uskaltautua laittaa muutamia kuvia jos sisko suostus nappaan pari...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
battleaxe sanoi:
Liity vipiks ja laita niit tonne kuvat osioon :kippis1:
En uskaltaudu vielä sinne isojen poikien joukkoon mutta sitten parin vuoden päästä...Isken ne kuvat jonneki irc-galleriaan varmaan,pistän sit linkin mist ne löytyy...

Nykyään on ikää 17v, mutta koitan muistaa noita parin vuoden takaisia tuloksia.

Penkkimaksimi 105Kg
Kyykkyä tanko niskassa ehkä 100Kg (90 astetta)
Leukoja meni 26kpl parhaimmillaan
Rinnalleveto ehkä 70Kg

Pituutta oli ehkä 180cm, painoa 70-75kg

Nuo ovat ainoat jota muistan, jaloissa ei edelleenkään ole hirvittävästi voimaa ja keskivartalo heikko, käsissä voimaa omiin tarpeisiin.

Vaikka ei salilla olisi käynyt kauaakaan niin ainakin itsellä pohjat tuli aika hyvin ihan perus punnerruksista ja muista oman painon kanssa vääntämisestä. Kuukaudessa tuli 15kg penkkimaksimiin lisää kun aloitin mutta nyt oon tyytyny vääntämään vaan sarjoja ja pyrkiny nostamaan treenipainoja enkä maksimeita. Tosin onhan se aina kiva kun nostaa vähän enemmän kuin itseä 10-15kg painavammat ikätoverit. ;)

Päivitetyt tulokset suoraan salilta:
Kyykky 130kg :down:
Penkki 120kg :rolleyes:
MaVe 130kg :down:
Yt 380kg

Kaikki tulokset tein ilman minkäänlaisia siteitä tai vyötä...
Parantamista siis löytyy vielä. MaVea oon treenannu vasta pari viikkoa ja kyykkyä vuoden alusta. Ensi viikolla alkaa voimareeni niin jos nuo tulokset ottais ja parantuis vähäsen...

Joskus 13 vuotiaana tuli tehtyä 450kg yhteistuloksia, ilman varusteita, munasillaan. Aina reenannut vaan body tyylillä. Pari kertaa ottanut vaan mavea ja penkkiä ennen noita tuloksia. Täytyy alkaa reenaan voimapainotteisesti.

Sori oli pakko

Pexi87 sanoi:
Päivitetyt tulokset suoraan salilta:
Kyykky 130kg :down:
Penkki 120kg :rolleyes:
MaVe 130kg :down:
Yt 380kg

Kaikki tulokset tein ilman minkäänlaisia siteitä tai vyötä...
Parantamista siis löytyy vielä. MaVea oon treenannu vasta pari viikkoa ja kyykkyä vuoden alusta. Ensi viikolla alkaa voimareeni niin jos nuo tulokset ottais ja parantuis vähäsen...

hmm kovat tulokset! Maven ykkösen pienuus kyllä kummastuttaa! :eek:

nojaa, kovat ja kovat... Jos nipsun tarkotus oli epäillä/vittuilla mulle, niin se saa loppua nyt. mitä muuta mä tähän voin sanoo, kuin et en puhu paskaa tuloksistani, kunniasanalla! :rolleyes:

En tiiä mikä tossa mavessa on. kun ei nouse, niin ei nouse! ;)

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom