Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mie oo jo 16 mut laitan pirruuttani vaa: penkki 85kg, jalkakyykky n.130 ja mave kans 130 luokkaa. mul oli kans toi sama onglema etten kerinnynnä salille ku oli lätkä reenit aina mut nyt lopetin lätkän ja on aikaa. tsemppiä reeneihin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä on poweria nuorilla. Ite viikko pari vielä ja 18 vuotta täynnä :kippis1: ja vuoden treenin jälkeen(9kk aktiivista treeniä) penkki 90, kyykkyä en tekniikan puutten takia vielä ole tehnyt ja mavessa n. 140 maksimi. painoa tullut lisää 15kg ja rasva% n. 13 (ei vain omasta mielestä näy missään tämä :( ). Lohdutukseksi muille kaltaisilleni heikoille että on niitä heikompiakin, niitä jotka eivät ole punttisalia nähneetkään :hyper:

rispektiä tuloksista, on kovia :thumbs:

Zone-sarja -42%
Noh toi o0n aika normaalia. Kaveri joka löytyy pakkikseltakin, teki ekaa kertaa mavea ja veti 185 kg! Oli kyllä reenannut paljon aiemmin mutta eka mave suoritus.

bod sanoi:
on juu muutamia todella kovia tuloksia :worship:
Ite oon 16 ja penkki 100kg, maastaveto 105kg ja kyykky 110kg
Onko tossa joku suhteessa vähän enemmän kehittynyt? :thumbs:
Vaikka onhan toi kuitenkin hyvä suhde että mave ja kyykky on enemmän kuin penkki.

ja justincrea taidan tuntea sen jätkän ketä tarkotat. asuu lohjalla ja ollu samassa koulussa yläasteella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo... on muuten muutama melko jämy ukko täällä... ite olen treenannu kaks vuotta, MAVE 160kg, KYYKKY 130, PENKKI 75... eli on niin apinan kädet että ei ei ei voi nousta penkistä mitään... :down:

tehokasta treeniä takana 3kk..paino noussut ~8kg nyk. mitat 178/72...penkkimaksimi 70kg..toi on jännä ku kuitenki 65 meni kevyeen joku 5 kertaa..mut 70 vaan kerran.kyykky 140kg..prässistä 340kg.mave 140kg..jaloissa paukkuja n.10 vuoden futisharrastuksen tiimoilta...ai niin olin sit -87

Mä taidan kuulua täällä jo kärkipäähän. 16v tuli tuossa muutama kuukaus sitten täytettyä.
Pituutta 185cm ja painoa reilu 90kg

Tässä muutamia tuloksiani:

Penkki 122.5kg
Kyykky 140kg X 12
Veto 160kg x 6 / 180kg x 1, ykköstä en ole pariin kuukauteen kokeillut

Treenia takana 4 päivä ohjelmalla noin vuosi ja sitä ennen treeniä kerta viikossa salilla koko keho läpi ja sitä ennen kotona penkki/haba treeniä + vatsat :rock:

siinä 15vuoden ikäsenä penkki oli jotai 30kiloo ja ei kyll mitää voimaa missää löytyny.. taidan olla aika pohjanoteeraus.. :) :nolo:

Nyt on semmonen 6½ kuukautta tullu treenattua. Täytin 15 viime heinäkuussa. Tulokseni ovat (arvioita):
penkki 75-77.5 kg
kyykky 105-110
maastanosto 115-120

Ei mitään huimia tuloksia, mutta kun alotin niin esim. penkki oli semmoset 37.5 kg :D. Kaikki ei ole vahvoja luonnostaan :D.

Pian vuosi oltu salilla. Painoa 80 kg. Nyt penkki 105 kg, kyykkyä en tiiä enkä maastavetoa, 100 kg menee 10 kertaa molemmissa.

Amis sanoi:
siinä 15vuoden ikäsenä penkki oli jotai 30kiloo ja ei kyll mitää voimaa missää löytyny.. taidan olla aika pohjanoteeraus.. :) :nolo:

Olet väärässä silloin kun MINÄ OLIN 15 painoin 115 kg ja nostin n.25 kg :)
Mun on jo pakko olla se pohjanoteeraus :D

Oon nyt 15 (89-syntyny) ja hetki sitten alotin punttitreenin. Maksimia en oo oikeestaan kokeillu, mutta siinä 40 pintaan se varmaan on :nolo: Noh, kaikkihan me ollaan joskus oltu alottelijoita, eikös?

Ribee sanoi:
Oon nyt 15 (89-syntyny) ja hetki sitten alotin punttitreenin. Maksimia en oo oikeestaan kokeillu, mutta siinä 40 pintaan se varmaan on :nolo: Noh, kaikkihan me ollaan joskus oltu alottelijoita, eikös?

Kyllä! Itsekkin nostin 37.5 kg kun alotin (ei oo tosin nykyisissäkään penkkiraudoissa kehumista :D). Treenaat vaan salilla kovaa (muutakin kun penkkiä tietty ;)) niin esim. vuoden päästä tulos on parantunut huimasti
:thumbs: .

oon 15v. penkki on n.80kg, salilla en käy. muiden maksimeita en ole testannut. ja painan noin 78kg. kotona pyrin tekemään kaikki mahd. treenit. tosissaan olen treenannut kesästä asti. palautumisjuomia pyrin ostamaan riippuen raha-tilanteesta. pituutta on noin 187cm.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom