Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
aloin käydä salilla noin puolvuotta sitten ja ja nostin takakyykystä silloin 2-3x90kg, nyt menee 10x165kg ja 1x180kg
prässi vaihtelee kyykky reenistä mutta siinä 3x10x250-300kg
penkki on vitun huono joku 1-2x 70-80kg mutta muuten tulosta tullu hyvin näkee myös peilistä :D
Eli vinkiks annan että heti alusta vaan täysillä...FAQ:ista kannattaa kattoo noita ohjelmia ja vinkkejä!! ...autto ainakin mua...

Rukoilija sanoi:
takakyykystä 10x165kg ja 1x180kg
Ja mitenköhän tämmönen asettelu on mahdollista? Luulisi kyykky-ykkösen olevan helposti kolmannella sadalla... Tai pikemminkin kymppi alle puolentoista markan. En nyt haluaisi epäillä, mutta epäilen kumminkin... :jahas:

Zone-sarja -42%
No laitetaan vaikken viellä ookkaan 15v. No penkki on n.60kg, maven ja kyykyn maksimia en oo kokeillu. Prässiä oo nkokeillu siitä nousee 150kg+kelkka 1 kerran. Mavea teen 40kg:llä useamman toiston 2kpl sarjassa. No ikää on 13v ja 15v:nä ois tarkotus nostaa ainakin 100kg eli täytän 17.12.05 15v ja siitä 15-16v ois tarkotus toi 100kg kiskasta. Eli n. 3v aikaa tosta 60kg--100kg..

:offtopic: Haban ympärys on nyt 38cm joka on omasta mielestä aika kova 13v:lle. Kun täällä ei ollut kun parilla 9lk tyypillä 38cm ja mä oon nyt 7lk..

Ainiin pituus on 180cm ja paino 80kg...

Directions noista tuloksista on tosi hyvä lähteä.

kannattaa muistaa, että niillä senteillä ei ole oikeastaan mitään merkitystä. jos haluat arvostelua, niin ei muuta kun kuvia.

Kuvia ei viellä ole, kun ei oo digi/webkameraa, koitan saada niitä tänne, viimeistään kun saan uuden koneen niin sen mukaan webkamera..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon 16v mut pistän silti tänne.Pituutta joku 158cm ja paino siinä 50kg...
Penkistä nousee 85kg..

Zagatolla kiva tuo paino/penkistä nosto suhde, vielä vähän reenaat niin menee 2x oma paino ja se on jo aika kova ;D

ZaGaTo kasvata sitten isona ja lihaksikkaana parta ja hommaa kirves niin näytät siltä taru sormusten herrassa olevalta kääpiöltä! :D
(vitsi)

Joo O...Se ois tarkotuksenakin vähän... :) Mut ei se tuu varmaankaan nouseen pitkään aikaan kun en reenaa voimaa ollenkaan et enemmän tolla bodi tyylillä reenailen..Mut kyllä sitä voimaakin samalla siinä tulee.

HaHa :D Pitää sit mennä näytteleen joskus johonkin uuteen LOTR leffaan :)
Ihan perseestä olla tällänen kääpiö...No ei voi mitään :itku:

Noo mää kokeilin penkkiä ekan kerran kolmetoista vuotiaana kaverilla ja nostin 50kg enkat, Sitte kaverin kanssa nosteltiin siinä viikon verran ja maksimi oli jo 60kg. Sitte se bodaaminen taas jäi ja aloitin käymään n. 1,5 vuotta tästä tapahtumasta salilla ja pääsin penkki tuloksessa siihen 70kg. Sitten tuli semmone penkkikuume ja treenasin 3 x viikossa penkkiä niin, että kerran viikossa kunnolla, toisen kerran pari jämäkkää/terävää sarjaa ja viimeisen kerran maksimi ennätyksiä. tulokset nousi nopeasti ja parhaimmillaan 7,5 kg viikossa. Sitten kun alkoi kevät häämöttää ja tavoite oli ennen kesäloman alkua nostaa 100kg penkistä iski kova kuume ja se kesti reilu viikon. Kuumeen jälkeen kun kokeilin taas maksimia en jaksanut nostaa edes 80kg, kun ennen kuumetta oli 95kg menny kevyesti. Siihen loppui salilla käynti siltä keväältä. Tapahtumasta jäi ikuiset henkiset arvet. :wall:

Directions^ sanoi:
No laitetaan vaikken viellä ookkaan 15v. No penkki on n.60kg, maven ja kyykyn maksimia en oo kokeillu. Prässiä oo nkokeillu siitä nousee 150kg+kelkka 1 kerran. Mavea teen 40kg:llä useamman toiston 2kpl sarjassa. No ikää on 13v ja 15v:nä ois tarkotus nostaa ainakin 100kg eli täytän 17.12.05 15v ja siitä 15-16v ois tarkotus toi 100kg kiskasta. Eli n. 3v aikaa tosta 60kg--100kg..

:offtopic: Haban ympärys on nyt 38cm joka on omasta mielestä aika kova 13v:lle. Kun täällä ei ollut kun parilla 9lk tyypillä 38cm ja mä oon nyt 7lk..

Mites ihmeessä sulla on toi hanska noi iso? Ei taida olla ihan tiukkaa ainetta?

Directions^ sanoi:

Siis mitä ihmettä, tätä on vaikeaa uskoa. Liekkö mittauksessa virhe ? tai sitten olet 170cm/110kg luokkaa.

Back
Ylös Bottom