Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei millään pahalla... mutta olihan tuo vitsi? :DViikinki 86 sanoi:Olet väärässä silloin kun MINÄ OLIN 15 painoin 115 kg ja nostin n.25 kg
Mun on jo pakko olla se pohjanoteeraus :D
Kyllä siinä pitää treenata samalla. Et sä läskillä mitään nosta.-Bull- sanoi:Nouseeko penkkimaksimi jos lihottaa syömisellä vaikka 10 kiloo ja paljonko nousee jos nousee
Vuosi on tullut noin suunnilleen nyt salilla treenattua ja penkistä rautaa nousee tommoset 112,5 kg. Alottaessani noin 13kk sitten nousi 60 kg...-Glacier- sanoi:Täytin täs pari päivää sit 15 ja olis kiinnostust tietää mitä
täällä muut 15v. jätkät vetelee penkistä, maasta tai vaikka takakyykkyä?
Itse mä harrastan kiekkoo (todella) aktiivisesti, joten ei aika kauheen paljo riitä punttiksellä käymiseen, paitsi mitä kotona sit niinä harvoina vapaapäivinä ehtii vähä treenaa. Miten on mitä muut tykkää just täyttäny 15v ja mitat on 171/62(Pelkkää lihasta)
penkistä nousee 3*65kg ja maksimit on n.70kg,takakyykkyä enkä, maastavetoa enkä muiden vastaavien maksimeita ole uskaltanut yrittää, vaikka kylläkin luulen et olis aika hyvät edellytykset siihen koska 3 kertaa viikos lätkän kans niit treenataan. Joten millasia rautoja muut tän kokoset jätkät vetelee? Entäs syökös pojat jotain lisäravinteita? Itse vedän joka päivä annoksen Proteiini juomaa.
Kehitys on ollut valtava...A T A sanoi:Vuosi on tullut noin suunnilleen nyt salilla treenattua ja penkistä rautaa nousee tommoset 112,5 kg. Alottaessani noin 13kk sitten nousi 60 kg...
Ei kannata noin usein tuloksia/maksimeja kokeilla, ehkä kerran kuussa, itse tein joskus myös noin 1-2 vkon välein ja tulokset junnasivat... ajattelin vain huomauttaa...Töpseli sanoi:Ja tarkotus ois parannella tuloksia 2 viikon päästä..
Ja ens viikolla pitää tehdä TTT-treeni
Ei toi penkki nyt kovin paljoa ole jääny jälkeen. Ei kannata huolestua. Todella vakuuttavia tuloksia kyllä 15 vuotiaalle. Mahtaa olla lahjakas kaveri.Joubronx sanoi:Onko siulla huono penkkitekniikka vai huonot rintalihakset kun penkki on suhteessa noihin muihin noin paljon jälessä?
Kivat tulokset 15-vuotiaalle.:thumbs:
Thimbou sanoi:Jalkaprässiä olen tehnyt 10*280
Nii just, se tekee isommilla painoilla ku me...ei uskota!twinlab sanoi:Joo... varmaan tosi suurella liikeradalla :jahas:
yajo sanoi:Nii just, se tekee isommilla painoilla ku me...ei uskota!
yajo sanoi:Nii just, se tekee isommilla painoilla ku me...ei uskota!