Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täälä kyllä näkee huimia tuloksia mutta miksi ei kisoissa näy?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joulukuussa ikää 16 , paino tällä hetkellä semmonen 86-87 kg.
Penkki 87,5 kg
Mave 145 kg , ensi viikolla pitäs 150 kg nousta
Kyykkyä ennoo nytten tehny, mutta paras sarja kesällä 3x6 135 kg kisasyvyyteen.

Zone-sarja -42%
On kyl hirveitä tuloksia.... mavet ja kyykyt varsinki :|. Ite kyl 14w nostin tuon 100kg penkistä ja olin nii kova sillo :P Kyl nyt huomaa et ei se näköjää paljoo paina :D

Viikinki 86 sanoi:
Olet väärässä silloin kun MINÄ OLIN 15 painoin 115 kg ja nostin n.25 kg :)
Mun on jo pakko olla se pohjanoteeraus :D
Ei millään pahalla... mutta olihan tuo vitsi? :D

Itselläni tuli vuosi sitten 14 vuotiaana penkistä... hmmm... hurjat 27,5kg... :D

Nykyään menee 65kg ainakin ja se on jo 10kg yli oman painon

Kyykyssä ei ykkösiä tule kokeiltua mutta se on ehkä tällä hetkellä semmoinen 70kg (kyykkäillyt vasta pari kuukautta :nolo: )...

Ja vetoa sen minkä olen kokeillut niin 90kg sain nostettua... nyt ehkä satanen menisi, mutta en viiti siinäkään ykkösiä ottaa ettei selkä tee riisimuroja (riks, raks ja poks)...

Laitetaan nyt tännekkin nämä säälittävät tulokset :arvi:
Penkki 60kg (vanhentunutta tietoa :D)
kyykyllä jaksoin tehä 8*60 paljo liene maksimi?
maasta sain ylös 85kg kohtuullisesti

Ja tarkotus ois parannella tuloksia 2 viikon päästä..
Ja ens viikolla pitää tehdä TTT-treeni

Joo ja pituutta semmone 183 ja painoa 65
Niin ja täytin viikko sitten 14, :wanha: jo :)

-Glacier- sanoi:
Täytin täs pari päivää sit 15 ja olis kiinnostust tietää mitä
täällä muut 15v. jätkät vetelee penkistä, maasta tai vaikka takakyykkyä?
Itse mä harrastan kiekkoo (todella) aktiivisesti, joten ei aika kauheen paljo riitä punttiksellä käymiseen, paitsi mitä kotona sit niinä harvoina vapaapäivinä ehtii vähä treenaa. Miten on mitä muut tykkää just täyttäny 15v ja mitat on 171/62(Pelkkää lihasta)
penkistä nousee 3*65kg ja maksimit on n.70kg,takakyykkyä enkä, maastavetoa enkä muiden vastaavien maksimeita ole uskaltanut yrittää, vaikka kylläkin luulen et olis aika hyvät edellytykset siihen koska 3 kertaa viikos lätkän kans niit treenataan. Joten millasia rautoja muut tän kokoset jätkät vetelee? Entäs syökös pojat jotain lisäravinteita? Itse vedän joka päivä annoksen Proteiini juomaa.
Vuosi on tullut noin suunnilleen nyt salilla treenattua ja penkistä rautaa nousee tommoset 112,5 kg. Alottaessani noin 13kk sitten nousi 60 kg...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Töpseli sanoi:
Ja tarkotus ois parannella tuloksia 2 viikon päästä..
Ja ens viikolla pitää tehdä TTT-treeni
Ei kannata noin usein tuloksia/maksimeja kokeilla, ehkä kerran kuussa, itse tein joskus myös noin 1-2 vkon välein ja tulokset junnasivat... ajattelin vain huomauttaa...

15v 179/105
pp 80
jk 150
mv150
prodedrinkin joka päivän heitän joskus kaks...

Eli täytän viikon kuluttua jo 16 mut joskus maaliskuussa penkistä nous 72kg ja syväkyykystä 110kg. Rinnalle tuli jtn 70kg... Nii ja mä oon harrastanu moukarinheittoo viimeset viis vuotta...

Joubronx sanoi:
Onko siulla huono penkkitekniikka vai huonot rintalihakset kun penkki on suhteessa noihin muihin noin paljon jälessä?
Kivat tulokset 15-vuotiaalle.:thumbs:
Ei toi penkki nyt kovin paljoa ole jääny jälkeen. Ei kannata huolestua. Todella vakuuttavia tuloksia kyllä 15 vuotiaalle. Mahtaa olla lahjakas kaveri.

Oon viel kuukauden verran 15 eli vois viel päivittää tulokset tänne...
Pituus n.178 ja paino n.78kg
Penkistä menee 90kg
Puoli kyykky 6*100 :nolo:
Mavea en oo vieläkään tehny
Lisäravinteina krea ja protsku

yajo sanoi:
Nii just, se tekee isommilla painoilla ku me...ei uskota!

No jos penkki on 70kg ja mave 125. Toki prässejä on erilaisia joten voihan se olla vetänytkin ne ihan syvälle jos on jotenkin hassu prässi.
Vain kyykkytulokset merkkaa:rock:

yajo sanoi:
Nii just, se tekee isommilla painoilla ku me...ei uskota!

Tai ainakaa sit ei oo enää natu :david: Ei mutta vakavasti, voi kyllä olla niin että on käynyt juuri niin kuin Sukulaku sanoo :)

Suositut

Back
Ylös Bottom