Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Penkistä 80kg
Kyykky 110kg 3x5
Maastaveto 115kg 3x5
Jalkapärssi 260kg 3x10

177cm/85kg eli massaa on vähän reilusti:)

oon treenannu n.1.5 vuotta

täytän 15v 7.3.2004

p.s. eka kertaa kirjotan

Joo mulla se on niin että, tossa pari päivää sitten meni 65 vitonen,mutta just eilen meni seiska.En vähään aikaan ole maksimia kokeillut mutta 75 olen nostanut,nyt saattaa mennä enemmän.

Lembo sanoi:
Joo mulla se on niin että, tossa pari päivää sitten meni 65 vitonen,mutta just eilen meni seiska.
Muista sitte treenata muitakin lihasryhmiä ku pelkkää "penaa ja haukkaa".

Pari kuukautta sitten täytin 15 v.

Nyt nousee penkistä 90 kg

En ole varma mikä pystypunnerrus on, jonka ZeiZei tuolla mainitsi, mutta maasta ylös nousee 66,5 kg.

Maastavedosta menee 120 kg

15-vuotiaana penkki ehkä 20kg, kyykky ehkä 20kg, maastaveto ehkä 20kg.
Ei voi tietää, koska en urheillut, olin lihava ja laiska. Aloitin salilla käynnin vasta 21-vuotiaana. Näin siis olisin vastannut, jos olisin 15-vuotias. :david: Mutta parempi saada tätäkin kuvaa, muuten kaikki luulee, että 15-vuotiaana on saatava 80kg penkistä, tai on huono.

mun kaveri on 11 ja oon ite 9vee se nostaa 150kg penkistä rankan näkösesti ite nostan vaan 210kg paidalla...AIKUSTEN OIKEESTI!!!

Zone-sarja -42%
Joo-o no ikää 15v ja penkki 70kg muista ei pahemmin maksimeita oo tullu kokeiltua ja nyttenkään en aktiivisesti salilla käy, pyrin vaan jos aikaa riittää niin 2 kertaa viikkoon jossain päin käväsemään. Kotona treenaan 20kg asti riittävillä käsipainoilla. Penkki nous yhden salikuukauden aikana 10kg, 3x vko salilla ja tuossa keväämmällä olisi tarkoitus toinen vetästä. Niin ja pituus/paino
167/58 :P Maksimeita en pyri salilla edes nostamaan, mieluummin "perusvoimaa" ne nousee siinä sivussa jos on noustakseen ja vähän kevyt olen mutta lihasta kaikki ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
penkki 100
maastaveto 140
kyykkyä ja prässiä en kokeillu aikoihin, joten en muista paljonko oon niissä tehny. Jalkalihakset on kyllä käsiin verrattuna heikommat.

Mitat 180 ja painoa suunnilleen 78

Ekaa kertaa kirjotan minäkin

Nyt on tuota ikääkin 15 ja koitin kyykkyy ja vetoo.
penkki 70
mave 115 (selällä, ilman tekniikkaa)
kyykky 100 (ei tainnu siinäkään pahemmin tekniikkaa olla)

Vaikkas aika keijo ootkin niin älä pilaa selkääs/hajota mavessa väärällä tekniikalla! Tangolla itekin harjottelin tekniikan tai pyydä että joku neuvoo sua siinä. Sama homma kyykyssä.

En mä niitä vielä rupee tekemäänkään ja tarkotus oliskin kysyä joltain asiantuntevalta neuvoa.

Penkki 90 ja jalkaprässi 190+kelkka. Mave ja kyykky kuuluu ohjelmaan, mutta maximia en oo rohjennu kokeilemaan. Paino on kauhistuttavat 68kg ja pituutta 178cm.
Treeniä takana semmoset vähän päälle kaks vuotta.

Kun olin 15 vuotta, olin harrastanut jääkiekkoa jotain 4 vuotta. Lopetin sen tosin ja aloin käymään kuntonyrkkeilyssä kunnon vuoksi. Sittemmin lukion ykösellä siirryin punttien pariin. Tämä tieto vain sen vuoksi, että se on jännä miten täällä netissä kaikki on niin ihmeen lahjakkaita jannuja "Joo, kävin salilla jotain neljä kuukautta ja penkistä meni sen jälkeen 110kg. Sitä ennen meni jotain 45kg." Toinen lisää tietenkin "Maasta vedän yhden vuoden harjoittelun jälkeen 200kg". Just joo. No itsepä tässä vain huonouttani puran kun olen niin lahjaton paska niin monen asian suhteen tässä elonpolulla :itku:

Mutta viisitoista vuotiaana oiskohan tulokset olleet jotain tämmöistä:
Penkki: 50kg
Kyykky 70kg
Maastaveto: 70kg

Sanoisin, että en ollut tuolloin sieltä heikoimmasta päästä. En tosin vahvakaan. Sellainen tyypillinen viisitoista kesäinen. Mitat oli jotain tuolloin 173/55kg. Ihan sillä vaan sanon, että kun täällä katsoo 15 vuotiaiden tuloksia niin saa kyllä aivan eri käsityksen siitä kuinka vahva on normaali viisitoista vuotias kaveri. Todellisuus on kyllä ihan toista.

PS. Mutta toki on niitä oikeastikin lahjakkaita, joilla myös se kehitys on alkanut aikaisemmin ja pystyy jo 15 vuotiaana treenaamaan kuin aikuiset.

15-vuotiaana 178cm/65kg

Penkki: 97,5kg
Kyykky: 130kg
Mave: en tehny sillon vielä... pelkäsin pituuskasvuni puolesta...

Lopulta iski ylikunto (futista 5krt/vko ja puntilla 3-4krt/vko)
Puolisen vuotta ilman treeniä ja sitten taas rautojen kimppuun.

Nyt 18v, 180cm/81kg (ei paljon maven tekemättömyys vaikuttanu, en kuitenkaan kasvanu enempää)

Penkki: 115kg
Jalkaprässi: 12X230kg (kyykkyä en tiedä, en ole tehny pitkään aikaan)
Mave: 6X140

Body-tyylisesti treenaten...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom