Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Samqqa89
Penkistä lähtee 80kg 6*67.5kg. En kyykkää mutta prässissä teen 210 kilolla sarjoja. Niin ja oon reenaillu sen 3kk 4 kertaa viikossa. n.170cm 80kg

Ottaa hieman päähän, mä oon treenannu paljon kauemmin ja silti melkein samat tulokset.:itku:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by CiioN
Ottaa hieman päähän, mä oon treenannu paljon kauemmin ja silti melkein samat tulokset.:itku:

No jos et oo treenannu tarpeeks kovaa...?
Tai sit tol Samqqalla on vaa paremmat geenit tai se osaa vaan treenata,syödä ja levätä tarpeeksi kaikki ei sitä välttämättä osaa,mut kaikki ei voi olla samanlaisia.
Mä oon treenannu puolet pitempää ku Samqqa enkä mäkää nosta penkist ku 70kg.

Originally posted by ipe-88
enkä mäkää nosta penkist ku 70kg.
Vali,vali...Mä en edes itse paina 70kg,mutta joo tuloksia en ole vielä katsellut kun salilla on tullut vietettyä aikaa vasta noin viikko.
Newbie...Eeeh-heeiii...Kuka muka?:nolo:

Kannattaa myös muistaa se, että jotkut ovat voineet harrastaa ennen punttauksen alottamista moniakin lihaskuntoa kohottavia lajeja ja toinen taas vaan keskittynyt löhöämiseen. Näin ollen salituloksia ei kannata verrata siihen, kuinka kauan kukin on treenannut. Ja tottakai ruumiinrakennekin vaikuttaa asiaan.

Originally posted by Sam Earch
Kannattaa myös muistaa se, että jotkut ovat voineet harrastaa ennen punttauksen alottamista moniakin lihaskuntoa kohottavia lajeja ja toinen taas vaan keskittynyt löhöämiseen.
Niinpä. Ite pelasin joskus 10 vuotiaana pari vuotta korista, mutta lopetin sen ja löhösin viime kesän loppuun asti. Lihaskunto oli todella huonossa kunnossa. Muistan vieläkin kun tein pystypunnerrusta 2,5kg käsipainoilla. Nyt menee smithissä 40kg:lla 10 toistoa.

Originally posted by twinlab
Noh itse olen siis 16v. Mutta vastaan silti, kun on niin hienoo pistää sitä PENKKITULOSTA kehiin:david: Joo siis tosissaan tässä nyt on näitä tämän hetkisiä tuloksia: Penkki 110kg, Maastaveto: 175kg Syväkyykky:135kg. treeniä takana joku 1,5 vuotta..

Minä oon myös 16 ja aloitin aktiivisen treenaamisen 3kk sitten. Tulokset ovat penkki 105kg, mutta kohta menee 110kg, mave 165kg ja sitten oma murheenkryyni kyykky on vaan vähän yli satasen, polvi ei tahdo tuota kestää.. Kehitys on ollut ihan kivan nopeaa! :)

Oiskohan osa näistä tuloksista kuitenki hitusen yliampuvia nää + 100 kg penkistä tulokset?
Taitaa se painoki lähennellä 100 kiloa? Vai?

Nää 3 kk salilla käyneet, 100 kg+ nostavat vois vaikka kertoo että mistä painoista lähditte liikkeelle + sen oman painon.

No jos haluut tietää ni mun paino on nyt noin 75-77 kg. Ja paino mistä aloitin nostamisen oli 70 kg, joka oli sillloin omapaino!

Originally posted by JustinCre
Minä oon myös 16 ja aloitin aktiivisen treenaamisen 3kk sitten. Tulokset ovat penkki 105kg, mutta kohta menee 110kg, mave 165kg ja sitten oma murheenkryyni kyykky on vaan vähän yli satasen, polvi ei tahdo tuota kestää.. Kehitys on ollut ihan kivan nopeaa! :)
Kato justin kyl se on silleen et vaan kyykkäämällä se kyykky kehittyy;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by battleaxe
Kato justin kyl se on silleen et vaan kyykkäämällä se kyykky kehittyy;)
No jos ei sillä kestä se polvi niin sitten se ei kehity kyykkäämällä kun ei voi kyykätä.

Originally posted by Jusse__

:offtopic:
oonkohan nyt käsittänyt oikein että 6 ja vähemmän toistot on voimaa, 8 on massaa&voimaa ja 8-12 on massaa? :nolo:

paino on sitten 64kg ja pituus 180cm

Tommoset 6toistoa ja vähemmän on juuri optimaaliset toistot maksimivoimaan.
Ja noista toisista että kyllä sitä voimaa tulee joka tapauksessa, mutta lihasmassan kasvu suhteessa voimaan on suurempaa. Kyllähän se siis niin on että kun noita massa ohjelmia kattoo niin siinä noi toistomäärät liikku siinä 8-15 välillä.

itellä 15 vuotiaana ei tainnu nousta penkistä kuin vaivaiset
50kg:nolo: .
mutta onhan tuohon penkkiinki tullu tässä vuosien mittaan jo vähän lisääkin rautaa :kippis1: .

Vielä muutaman päivän 15-vuotiaana ja tulokset viime lauantailta:
Paino: 79,5 Kg
Kyykky: 110 Kg
Penkki: 100 Kg
Maastaveto: 140 Kg

Puhtaudesta sen verran, että melkein sanoisin, että ois menny voimanostokisoissa läpi.

Treeniä ~8 kuukautta ja se siis voimapainotteista.

Originally posted by JustinCre
No jos haluut tietää ni mun paino on nyt noin 75-77 kg. Ja paino mistä aloitin nostamisen oli 70 kg, joka oli sillloin omapaino!
Ja minkälainen urheilutausta??

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom