Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Penkin ykköstä/kolmosta en ole kokeillut, mutta 45kg menee n. 10 toiston sarjoja.
Mavea en ole kokeillut, tarkoituksena lisätä ensi viikolla selkätreeniin.
Jalkaprässissä teen 150kg 10 toiston sarjoja ja kait ne tarpeeksi syvälle teen.
Bodytyyliin siis treenaan.

Treenattu on kohta muutama aktiivinen kuukausi, onhan tässä vielä vaikka kuinka kauan aikaa kesään :thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Täytin just 16 mut tässä mun tuloksia

penkki: 95kg
mavessa en oo kokeillu maksimeja
kyykky: ~140kg-150kg

Ps: Mun eka postaus tänne :)

Mä ja Latvis ollaan näköjään kohtalontovereita ku ollaan molemmat synnytty loppuvuodesta...mä oon syntyny 31.12.1988:offtopic:

Olen 192 cm ja 80kg. En ole harrastanut punttisalilla käyntiä, paitsi mitä jengin kanssa tossa viime kesänä vähän käytiin. Sitäkään ei voi sanoa kunnon harjoitteluksi. No mutta nyt kummiskin pitäis puntillakin alkaa käydä.

Penkistä: saan about 40kg, nostoja ei varmaankaan yli 5:ttä. Eli melko huonossa kunnossa ovat nuo rinta- ja käsilihakseT. Anyway en kyllä paljoakaan tykkää tästä liikkeestä.

Jalkaprässi: About 250kg 5 toistolla. Muistaakseni viime kesänä parhaillaan sain 270kg kerran tai kaksi.

Eli erot ovat, ainakin minusta, valtavat.

Kertokaapa vielä teidän omaa kehityksen kulkua. Paljon nostitte ennen punttisalilla käyntiä ja sitten vaikka 5 kuukautta punttisalilla käynnin jälkeen ?

Onko ulkomuoto muuttunut paljokin, vaikka ihan 5 kuukauden treenillä ? :)

Originally posted by ihmemias
Onko ulkomuoto muuttunut paljokin, vaikka ihan 5 kuukauden treenillä ? :)

No mä oon käyny nyt 6kk salilla ja ei sitä nyt kauheesti viel huomaa ulkoopäin et treenaan mut kyl jos peilist kattoo ni selkään on jo tullu vähän v-muotoa,hartiat on leventynyt ja muuteki tullu lisää lihasta joka paikkaan...varsinkin jos oot ihan tavallinen kynäniska ni aika nopeesti ite huomaat muutokset kropassa ja treenipainoissa...
Tsemppiä treeneihin!:thumbs:

No kyl mul ainaski tullu kroppaan lisää muotoa.
Six-Pack ja rintalihakset kunnolla, toisin kun alotin.
Hartiat kasvanu aikas sopivasti muuhun kropan kokoon nähden ja käsilihaksia on tullu reippaasti lisää, sillon ku alottelin treenaa vajaa 7kk sitte ni penkistä nous pikkasen vajaa 55kg ja nyt 70kg, joten ihan hyvä parannus siihe nähde et en ehdi käymää salilla kun korkeintaa pari kertaa viikossa ku koko aja lätkää pelaamas.

Zone-sarja -42%
noh, nostan penkistä 65kg :D
alotin treenaamisen semmoset 4½kk sitten ja silloin kun alotin nousi penkistä 45kg, mielestäni olen kehittynyt aikas huimasti (vaiko normaalisti?) :eek: noita muita en ole koittanutkaan...

:offtopic:
oonkohan nyt käsittänyt oikein että 6 ja vähemmän toistot on voimaa, 8 on massaa&voimaa ja 8-12 on massaa? :nolo:

paino on sitten 64kg ja pituus 180cm

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jos nyt rintalihaksien voimasta puhutaan niin teen yleensä vikana sarjana 35 kg x 10-11 vinopenkissä käsipainoilla (tämä siis 2-3 penkkisarjan ja 1-2 sarjan VP KP:tä jälkeen)

Siis niinkun 35 kiloo per käsi vaiko yhteensä?? Itellä omasta mielestä hyvät hauistulokset kun saan 1-2 per käsi 30 kiloo ja sitten 55-60 kummallakin kädellä ja tangolla tietenkin! Tyyli on varmasti puhdas noissa nostoissa ja 5 sarjaa saan jollain 50 kilolla!!

paino 65kg / 173cm
penkki 90kg (kaks viikkoa sitten)

Mavesta ja kyykystä ei tietoo mutta saken abc:ta varten olis tarkotus kokeilla.

Originally posted by -Glacier-
Luvattu must on 185 ja en ole vasta kun 170 pitkä
Hahhah, toivo vaan. Mullekin luvattiin 185, mutta jäin 169:ään, enkä oo kasvanu yhtään pariin vuoteen. :D Ihan hyvä mulle: en haluis olla 185-senttinen tyttö. Isä on niin pitkä, että ne laski mulle tommoset.:offtopic:

niin ja sit tää ei-offtopic: en ole käynyt salilla muutamaan kuukauteen, koska olen ollut flunssassa ja ties miten sairaana kaiken aikaa. *hyökkää lukiostressin kimppuun* En ole kyllä kauheasti penkkiä kokeillut, tällä hetkellä lähtisi varmaan 30kg. :( "Kaikki" lihakset lähti tossa sairastellessa..

Originally posted by purkkis
Hahhah, toivo vaan. Mullekin luvattiin 185, mutta jäin 169:ään, enkä oo kasvanu yhtään pariin vuoteen. :D Ihan hyvä mulle: en haluis olla 185-senttinen tyttö.

Ihan hyvä vaa ettei tullu, on se aika pelottavaa jos pimeessä tulee 185 senttinen tyttö vastaan:D
Mut tosta et kyl must taitaa tulla ton kokonen (toivottavasti) kasvukäyrä pysyny ihan normaalina koulun terkkarin mukaan... tiedä sit siit...:rolleyes:

Mä täytin syyskuussa 16v, ja aloin treenaamaan elokuussa, koulujen alkaessa, tosissani, joten minäkin laitan tuloksiani tähän:

Penkistä olen nostanut 100kg, enempää en ole koittanu, keväällä sitten!

Kyykkäämisen aloitin vasta, tulokset nousee kirjaimellisesti koko ajan. Tällä hetkellä teen 85kg:llä HELPPOJA kutosia! ;)

juu eli ihan per käsi toi on:D

treeniohjelma tällä hetkellä nelijakoinen

1. Rinta

2. selkä

3. kädet

4. jalat

olkapäät treenaan yleensä rinnan tai jalkojen kanssa.

Treenannu olen ohjelman kanssa noin vuoden (kenties hieman alle)

ja ruokavalion kanssa noin 10 kk.

sitäkin ennen salilla käytiin mutta sillon opittiinkin lähinnä tekniikat ja saatiin aerobista kuntoa.

Myöskin esim. futista ja taekwondoa on tullut harrastettua
(tällä hetkellä pelkkää punttia.

niin ja tuosta kauanko olen treenannu voidaan hyvin vähentää 2 kk sillä en kesällä treenannut ollenkaan tai kattonut kovinkaan paljoa mitä söin.

Penkistä lähtee 80kg 6*67.5kg. En kyykkää mutta prässissä teen 210 kilolla sarjoja. Niin ja oon reenaillu sen 3kk 4 kertaa viikossa. n.170cm 80kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom