Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Uusi minäkin olen, useamman vuoden käynyt lueskelemassa mutta vasta nyt sain aikaiseksi kirjautua. Alkujaan salilla käyminen oli pakkopullaa jotta pääsisi palokunnan kuntotestistä läpi, mitään hauskaa en asiassa nähnyt ja salilla kävin aina sen 3kk ennen testiä ja loppuvuosi sluibailua. Palokunnan kuntotestit muuttuivat muutama vuosi sitten ja jäin rannalle ruikuttamaan, en enää päässyt kuin toimintakykytestistä läpi kun salitesti jäi täysin kesken. Jätin homman täysin ja sain hyvän tekosyyn keskittyä vain ratsastamiseen kunnes sain esikoiseni. Hevonen läksi kun ei aika enää riittänyt siihen touhuun ja jotakin oli keksittävä tilalle, aloitin kuntosalilla käynnin ja spinnaamisen. Nyt kannustimena toimii taas se saakelin testi, vielä joskus mie sen läpäisen ja hankin savusukelluskelpoisuuden takaisin! Siinä sivussa olisi kiva saada kropasta kaunis, lihaksikas runko.

Moikka! Salilla pari vuotta käyneenä ja Pakkotoistoa vakoilleena päätin vihdoin rekisteröityä. Elämä pyörii tällä hetkellä töiden (perus toimistohommaa) ympärillä ja sen vastapainoksi urheillessa. Salilla käyn yleensä 4-5 kertaa viikossa ja satunnaisesti lenkkeilen, rullaluistelen, kiipeilen ja harrastan mitä milloinkin.

Tällä hetkellä käynnissä kesäkuntoon-projekti, ja rekisteröidyin osin senkin vuoksi, että josko täältä saisi hyviä vinkkejä ja motivaatiota. :D

Moikka mimmit,

täällä ilmoittautuu myös pari vuotta stalkkaillut parikymppinen opiskelija, joka vihdoin sai itseään niskasta kiinni ja rekisteröityi. Edellisen poikaystävän, joka kehonrakennusta harrasteli, innoittamana salille eksyin parisen vuotta sitten ja lopullisesti saleilut vei mukanaan noin puoli vuotta sitten. Harrastan aktiivisesti lenkkeilyä ja salia useamman kerran viikossa. Ensi vuonna tavoitteena muun muassa naisten kymppi, ja joskus ehkäpä kiinnostusta lähteä jopa kisailemaan. Nyt kuitenkin toistaiseksi tavoitteena terve ja lihaksikas kroppa.

Monivuotiseksi stalkkariksi tunnustaudun itsekin, joten oli korkea rekisteröityä joukkoon, ja esittäytyä muulle porukalle :) Oon 26v. nainen, ja salilla käynyt 6-7 vuotta aktiivisesti, joista järkevämää/tavoitteellisempaa treeniä joku reilu pari vuotta. 2013 olisi haaveena nousta kisalavalle, mutta katotaan miten tässä projektissa nyt käy :)

hei olen uusi täällä, just rekkasin. mielenkiintosia keskusteluja täällä ja haluan osallistua. aktiivista ja tavoitteellista treenausta tammikuusta asti :)

Täälläkin yksi pitkän aikaa teitä stalkkaillut tyyppi liittyy joukkoonne mukaan. Olen 24-vuotias tamperelainen mimmi, joka on täysin hurahtanut fitness-meininkeihin viimeisen 1,5 vuoden sisällä ja tavoitteellista ja kovaa treeni on ollut vajaat puoli vuotta. Haaveena olisi nousta kisalavalle 2013 tai viimeistään 2014, valmennus tosiammattilaisten käsissä alkaa ensi viikolla, tähän asti menty itse opituilla tiedoilla ja bodarifrendien neuvoilla.

Hephep!

Täällä kans yks puskajussi, vuosia oon täällä säännöllisen epäsäännöllisesti käyny stalkkaan ja joku aika sit jopa sain rekkauduttua. Toisin kuin kaikki muut, en tosiaan ole urheiluhullu! Alotan n.3kertaa vuodessa jumppailun ja juoksemisen, ja parin viikon innostuksen jälkeen se jää siihen :nolo: Nyt taas vaihteeksi on kunnon kohotus alkanut innostaa ja toivon mukaan se kerranki oikeesti jatkus! Haaveena siintää kapea vyötärö (ja superhaaveena kunnon lihakset!), mutta kärsimätön kun olen niin jännityksellä ootan jo että mitenhän tässä tämän kertasessa projektissa käy. Tarttis varmaan hankkia orjapiiskuri :whip: :D

Täällä 22-vuotias sosiaalialan yliopisto-opiskelija heippa. Olen pyörinyt täällä foorumilla jo aika kauan ja rekisteröidyinkin jo jonkin aikaa sitten, mutta nyt viimeinkin saan kirjoitettua tämän ensimmäisen viestini. Salitaustaa minulla takana noin vuosi, tosin yhdessä kohdassa oli koulu- ja työjuttujen vuoksi pidempi tauko, mutta nyt on taas tullut muutama kuukausi treenattua aktiivisesti. Vatsapalat ovat alkaneet pilkottaa ja kehitystä on tapahtunut muutenkin aika paljon, joten tuskin (toivottavasti) tässä kyllästymässä ollaan. Muuta urheilu on tullut harrastettua jo kauan enemmän tai vähemmän aktiivisesti ja kolmevuotiaan koiran omistajana lenkkeiltyä tulee myös. Omaksi ilokseni teen tätä kaikkea, joten mitään sen erikoisempia tavoitteita ei löydy.

Uusi myös täällä! 33v,2lasta ja mies...

Noin vuosi sitten, kun kuopukseni täytti 4kk ja kahden lapsen jälkeen päätin että lapsiluku on nyt tässä,päätin että nyt laitan itteni oikeesti kuntoon... En ole ikinä ollut sohvaperunamallia,mutta liikunta ei ollut koskaan mitenkään tavoitteellista tai edes kovin säännöllistä ennen tätä vuodentakaista herätystä. Aluksi en käynyt salilla ollenkaan,vaan opettelin juoksemaan,kahvakuulailin,kävin spinningissä,tein lihaskuntoa lähinnä kotosalla... Paljon on tultu eteenpäin,kunto noussut kohisten ja nyt on salilla käyty kohta puolisen vuotta... tavoitteena saada tähän rimppakinttuolemukseen lihasta lisää ja tuntus olevan niin että nälkä kasvaa syödessä. Mulla on apuna tässä projektissa tuttu liikunnanohjaaja,joka tekee mulle salitreenit yms. Tällä hetkellä juoksen 2x tunnin lenkin,käyn 2x salilla ja kerran bodypumpissa...useesti tosin korvaan toisen lenkin spinningillä tms. kesän tullen kahvakuulakin saa taas jalansijaa,sitä on kiva reenata ulkosalla.
Täältä haeskelen lähinnä vinkkejä omaan treeniin:)

Morjens, kans aika uus täällä.. Turussa treenaan ja kunto aika lahna vielä, mutta kovasti on motivaatiota nyt kehittää itteään, tavote tämä hiukka lihaksikkaammilla käsivarsilla.. Alotin pari kuukautta sitten ja aikasempi urheilutausta kilpauinnista v. 99-06 eli en todellakaan ole ainakaan vielä mikään punttimimmi vaikka kehitystä on tullut ja nopeastikin.. :D Toistaiseksi 2-jakosella ohjelmalla mut ajatus ois kyllä vaihtaa 3-jakoseen.. Sali 2-3 kertaa viikossa ja pari viikkoa sitten alotin aerobiset (en ole oikein niiden ystävä) 2-3 viikossa spinni/CXWORX.. Tällä hetkellä menossa dieetti rasvaprosentin tiputtamiseksi.. Eipä ole lapsia kun ikääkin mittarissa kohta vasta 20, avopuoliso kyllä löytyy ja tulevaisuuden suunnitelmana sisäänpääsy lääkikseen.. :) Tulipahan nyt mieleen, että ottaako nuo ukkelit täällä nokkiinsa jos nainen ottaa osaa keskusteluun, vähän tuntuu siltä että mun kysymykset/tietämykset menee niiltä "ohi"??? :DD

Hei, täälläkin yksi "uusi" seurailija.

Pääasiassa tässä treenailen maratonia varten sekä mahdollisesti myöhemmin laajentaa/siirtyä triathlonin pariin. Myös ensi syksynä olisi tarkoitus aloittaa thaiboksingin uudestaa näin parin vuoden tauon jälkeen, nyt ei iltaisten työvuorojen takia yksinkertaisesti ehdi käymään. Sen myötä saa myös kunnon kuntosalikortin, joten juuri nyt en sellaista ole vielä hommaamassa. (Lukemani perusteella tosi paha virhe :D)

Salilla olen nyt käynyt vain muutaman viikon ajan ja sali on meidän taloyhtiön kellarikerroksessa ja lukemani perusteella sieltä puutuu kaikki oleelliset jutut, kuten vapaat painot. Noh ainakin siellä on saanut rauhassa ihmetellä muiden laitteiden kuten esimerkiksi ylätaljan käyttöä rauhassa, tosin eipä siellä ole kukaan opettamassakaan jos ihan väärin toimin...

Pääasiassa siis salilla käyminen on/tulee olemaan lihasten huoltoa ja vain tukena muille harrastuksille, mutta saa nähdä onko mieli muuttunut jo vuoden päästä.

Minulla on siis juuri sellainen juoksijatyyppinen keho, josta monet täällä yrittävät päästä eroon.

Las palomas tässä moi! Kuten nähtävästi moni muukin, mäkin olen seuraillut pakkista jo jonkin aikaa taustalta, ennen kuin uskalsin oman profiilin luoda..

Treenailen yleensä 4-6 kertaa viikossa, sekä jonkin verran juoksen ja pyöräilen sitten päälle. Vähän fiiliksistä riippuen, toisinaan aamuisin HIIT:tejä, joskus pidempiä lenkkejä iltaisin.

Hei, olen uusi täällä o/

Ikää 28, sali löydetty sellanen 1/2 sitten ja sinnekin ihan pystymetsästä, joten kuntokin on sen mukainen. Heikon kunnon lisäksi ongelmana on todella reilu ylipaino, josta pitäisi saada niskalenkki. Melkein 30 kiloa onkin jo lähtenyt, mutta vielä pitäisi saada katoamaan.
Muutin uudelle paikkakunnalle (Hämeenlinnaan) 02/2012 ja sali täältä edelleen hakusessa, joka on tarkoittanut inhottavan pitkää taukoa.
Odotettavissa tältä suunnalta siis täyden noviisin typeriä kysymyksiä ja mahdollisesti vielä typerämpiä kommentteja :nolo:

Uusi olen minäkin. Pakkiksen sivuilla on tullut satunnaisesti pyörittyä ja hyörittyä, mutta nyt vast'ikään uskaltauduin itsekin liittyä joukkohon punttiohjelman saatuani. Aikaisempaa liikuntataustaa toki on, harrastan kilpanyrkkeilyä ja puntillakin on tullut satunnaisesti vierailtua, lähinnä vain loikittu laitteesta toiseen vailla minkäänlaista päämäärää. Paljon en ole uskaltanut salilla siis tehdä siinä pelossa että nyrkkeilyn nopeus ja terävyys kärsivät. Onneksi asiantuntija suunniteli minulle järkevän, nyrkkeilyä tukevan ohjelman joten nyt uskaltaa sitä rautaakin nostaa! Ja mikäs voisi ollakaan sitä parempaa :rock:

Hei kaikille,
jonkin verran Pakkotoistoa ulkopuolisena seurailleena liityin minäkin mukaan. Olen 23-vuotias helsinkiläinen opiskelija. Salilla olen käynyt epäsäännöllisesti lukioajoista lähtien, mutta vasta viimeaikoina olen tosissani alkanut asettaa tavoitteita ja käydä salilla useammin myös. Tällä hetkellä 2-jakoisella ohjelmalla mennään 3-4 kertaa viikossa, mutta kun kehitystä alkaa tulla on aikomuksena myös tehdä ohjelmasta haastavampi. Opiskelen lääkiksessä ja ihmiskehon toiminnan ymmärtäminen on minulle tärkeää. Yritän parhaani mukaan olla kriittinen ja tarkastella treenaamista / dieettejä myös tieteellisestä perspektiivistä, unohtamatta kuitenkaan sitä, että hyvinvointiin liittyy muutakin kuin fyysinen keho ja ettei lääketiedekään pidä sisällään vastauksia kaikkeen :).

Moikka kaikki!

Olen helsinkiläinen opiskelija ja kovasti kiinnostunut voiman kasvattamisesta ja kehon muokkaamisesta siinä sivussa. Olen aiempina vuosina käynyt oman kodin alakerran minimaalisesti varustetulla salilla silloin tällöin lenkin päätteeksi nostamassa rautaa penkistä, mutta nyt kiinnostaisi hommata kortti ihan oikealle salille ja laatia ihan oikea treeniohjelma.

Pakkotoisto tuntuu mukavalta paikalta, ja täällä nyt siis ollaan inspiroitumassa ja keräämässä hyviä vinkkejä : )

Hei!

Oululainen työssäkäyvä perheenäiti,. Säännöllisen epäsäännöllistä punttisalilla käyntiä, juoksua ja tanssia viimeiset 10 vuotta. Tavoitteena on kaivaa esiin sisäinen punttimimmi ennenkuin juhlin 4-kymppisiä ;) onneksi siihen on vielä muutama (okei, kolme..) vuosi aikaa. Kuntosalikortin hankin 6 kk sitten, treenaamisen into on löytynyt vihdoinkin ja pientä tulostakin jo tullut.

Mielenkiintoisia juttuja tällä foorumilla. Erittäin inspiroivia myös nuo Punttimimmien kuvat!

Moi!

En tiedä olenko ihan täysin oikeassa paikassa, mutta tänne olen eksynyt googlettelun tuloksena viime aikoina niin usein, että jossain määrin varmaan kuitenkin! Itselläni on päällimmisenä tavoitteena saada karistettua ylimääräisiä kiloja parisenkymmentä, mutta toivon toisaalta myös saavani kuntoilusta uuden terveemmän elämäntavan. Mulla on pitkä urheilutausta ja kaikenlaista on tullut tehtyä, myös punttisalilla käytyä ajoittain, mutta yleensä vain noudattaakseni jonkun muun minulle antamia ohjeita ja käskyjä. Enpä ole nyt itsenäisesti osannutkaan punttisalitreenausta aloittaa, mutta ryhmäliikuntatunneilla on tullut käytyä paljon. Aiemmin tein lähinnä aerobista, mutta nyt olen löytänyt bodypumpin ja keskittynyt muutenkin pääasiassa lihaskuntoa kohottaviin tunteihin. Koin myös ahaa-elämyksen, että lihaksia harjoittamalla paino alkoi tippua lupaavammin kuin aiemmin aerobiseen liikuntaan keskittyessäni. Sitä myötä olen kiinnostunut tästä uudesta maailmasta mikä minulle alkoi avautua ja aloin pohtia, miten varmistan kuluttavani varmasti treenatessa sitä läskiä lihaksen sijaan. VHH kiinnostaa ja sitä yritän toteuttaa vähitellen enemmän ja enemmän. Lisäravinneviidakko on varsin myös alkaneet kiinnostaa. Täältä löytyy siis paljon keskustelua itseänikin kiinnostavista asioista.

Jospa vähän päivittelis tätä esittelyä! Painonpudotus tuli tehtyä onnistuneesti ja lihakset säilyi tai ehkä jopa kasvoi samalla, jee! :) Nyt olen myös siirtynyt yhä enemmän punttitreeniin ja sitä tukevaan ruokavalioon. Kesän ajan vielä opettelen/hion punttiliikkeitä sekä tekniikkaa ja kiristelen viimeisiä. Syksyllä alkaa sitten lihaksen kasvatus oikein toden teolla! Oikeaan paikkaan siis aiemmin eksyin tänne liittyessäni ja nyt voin jo aika hyvällä omalla tunnolla kutsua itseäni punttimimmiksi!

Tuore tapaus minäkin! Olen vasta aloittanut kuntosalitreenin (3 kk), muuten olen harrastanut monelaista liikuntaa vaihtelevasti, mutta elämässä on ollut myös järkyttäviä sohvaperunakausia. Toivottavasti ei enää koskaan! Haluan olla vahva ja hyvässä kunnossa.

Tämä on hyvä sivusto. Luen täältä silloin tällöin mieltä askarruttavia asioita ja naureskelen puoleen yöhön parisuhde- ja seksiviestiketjujen juttuja, vaikka pitäisi olla jo nukkumassa.

Back
Ylös Bottom