Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Hei,
en varsinaisesti ole uusi mutta en muista vanhaa käyttäjätunnustani, saatika salasanaani ja mailiosoitekin on vaihtunut... Joten rekisteröidyin uudelleen. Aktiivisin salikausi osui vuosiin 2004-2005, jolloin myös täällä paljon pyörin (enimmäkseen tosin lukijana). Sen jälkeen olen saanut kaksi ihanaa tyttöä (06/07 ja 03/11), opiskellut työn ohessa jne. joten aikaa harrastuksiin on ollut rajoitetusti. Nyt taas syyskuusta alkaen harrastanut säännöllistä liikuntaa.

Eilen liitytty. Mammaloman ainoa "projekti" alkaa heti pikkuaskelin, kun lääkäriltä tulee lupa :) Nyt täytyy hakea lisämotivaatiota teidän kaikkien avulla!

Ekan viestin rima on pakko ylittää! Oli jo varmaan aika tehdä omat tunnukset ja lopettaa se miehen tunnuksilla stalkkailu. Oon täysin hurahtanut salitouhuun (mitä en olis kyllä ikinä uskonut), mutta en oo varmaan ikinä mistään näin innoissaan. Oon suunnilleen loppukesästä asti käyny sillain oikeesti salilla ja loppua ei näy!

Heip!
Vihdoinkin sain rekisteröidyttyä, lukemassa olenkin täällä käynyt jo pidempään on-off :).
Pikkuhiljaa käynnistelen taas treeniä, intoa olis vaikka muille jakaa mutta elämäntilanne jarruttelee.
Täältä käyn hakemassa vinkkejä varmaan kaikkeen mikä liittyy salilla käyntiin; mikäli vanhat merkit pitää paikkaansa niin kohta oon taas täysaddikti :D

Noniin. Kestävyyden parissa urheiltu nyt jokunen vuosi ja nyt on pidemmän aikaa ollut kauhea inspiraatio ja motivaatio salillakäymiseen ja lihaksen kasvattamiseen. Tavoitteena siis pieni piukka paketti josta oikeasti ne lihakset erottuisivat kunnolla. Taitaa ihanteinani olla lähinnä nuo ihan fitness-kisoissa pyörivät naiset, eivät niinkään sitä lihaksikkaammat. En muista koska viimeksi olisin ollut näin motivoitunut ja innostunut jostain.

Nyt on ruokavaliota hiottu proteiinirikkaammaksi ja tehoja kasvatettu salitreenissä. Ennen puputin pelkkää hiilaria ja juoksin paljon, proteiini puuttui lähes kokonaan ruokavaliosta ja kaikkea ylimääräistä ja turhaa tuli vedeltyä. Nyt tavoitteena käydä 3krt/vko salilla. Aerobista tulee muuten viikkoon yleensä se 4krt.

Nyt hakusessa olisi hyvä ja selkeä treeniohjelma!:):rock:

Jälleen rekisteröidyin pakkotoistoon, edellisestä kerrasta onkin monta vuotta aikaa ja tiedot vanhoista tunnuksista emailiin hukassa tai vaihtuneet. Aloittelen taas salitreenejä, kivasti lähtee alkuun.

Esittäydynpä minäkin :)

Ikää on 26, ja Länsi-Suomessa asustelen. Siinä mielessä ehkä poikkeava tapaus, että olin koulun liikuntatunneilla aina se joka valittiin viimeisenä joukkueeseen ja itse asiassa vihasin koko ainetta... Yläasteikäisenä innostuin kuitenkin vapaa-ajalla lenkkeilystä, sitten jumpista ja myös sali tuli kuvioihin mukaan. Viimeiset pari vuotta liikunta on rajoittunut lähinnä hyötyliikuntaan ja itämaiseen tanssiin kerran viikossa opiskelukiireiden vuoksi. Nyt valmistumisen kynnyksellä on taas alkanut löytyä aikaa kunnosta huolehtimiseen, ja joulun jälkeen aloitin pitkästä aikaa säännölliset salitreenit. Tavoitteena olisi saada muotoa kroppaan, ja siinä sivussa paljon hyvää fiilistä ja jännityspäänsäryt historiaan.

Terve! Ikää on tällä eukolla 32 v, lapset 6- ja 7-vuotiaat, mieskin löytyy. Satakuntaan ollaan ajauduttu erinäisten mutkien kautta.

Tämänhetkinen tilanne on enemmän tai vähemmän katastrofalinen. Olen sellaisia kymmenen kilon painonpudotuksia onnistunut toteuttamaan useammankin kerran, mutta nyt ollaan taas siinä tilanteessa että kriittiseen, ekaan vaiheeseen olis tiputettava painoa 10 kiloa, ja jos totaalisen euforinen olotila tulisi, 20 kiloa voisi tippua. Hommaa vaan on helvetisti.

Fyysisesti, siis kestävyydeltäni, olen melko hyvässä kunnossa - tunnin juoksulenkit sujuu, ei kisavauhtia, mutta sujuu. Lihaskunto on vain surkea. Sitä tässä nyt sitten haetaan. Sain luojan kiitos innostettua mukaani vihdoin myös mieheni, ja olemme nyt molemmat "vähän" innostuttu tästä yhteisestä jutusta. Nauratti vaan kun lueskelin tuossa tota "mikä ärsyttää salilla" -ketjua. Useampaakin siellä taisi ärsyttää yhdessä treenaavat parit, mutta no - mä lupaan että me ei pussailla salilla (sen verran pitkään tässä on oltu yhdessä että tulee muutenkin pussailtua turhan harvoin ;) ).

Mun mieliala vaihtelee tällä hetkellä epätoivoisesta innostukseen. Jotenkin tuntuu, että näkee edessään vaan ihan pirunmoisen urakan ja vuoren, ja unohtaa, että siitä matkasta vois myös nauttia :wall:

Malttamattomana ihmisenä haluaisin tietysti saada mahdollisimman paljon aikaan mahdollisimman pian.

Täällä ilmottautuu yks turkulainen mukaan.Ikää on 25v.
"Aloittelen" TAAS uudelleen saliharrastelua, vuoden tauon jälkeen.Lihakset on tällähetkellä melkein olemattomat :)
Aloitin elämäni ensimmäisen kunnon dieettikauden tammikuun alussa, ja puntari on heilahtanut jo -5kg siitä.Omalla kohdalla otan diettailun aika rauhassa ja ilman kiirettä.
Ruokatottumukset on huimasti muuttuneet ja luulenpa että vielä pysyvästi, suon mättöpäiviä itselleni kuitenkin n.2x/kk ja sillonkin aika hillitysti tulee syötyä.
Kotona reenailen tällä hetkellä "ihan perusliikkeitä" ja enskuussa kun vihdoin muutetaan pääsee saleilun kunnolla aloittamaan.
Motivaatiota keräillyt roimasti tätä tapahtumaa varten.
Aerobiset tulee vedettyä koirien kanssa ja työmatkat taittaen jalan.Koiria varmaan ketuttaa kun enää ei madella lenkkeillessä eikä joka lätäköitä jäädä nuuhkimaan :evil:
Joten hei vaan kaikille.

Heippa!
Oululainen 21-vuotias punttaileva tyttö ilmottautuu. Saliharrastusta takana muutamia vuosia, mutta ehkä viime aikoina saatu treenit kunnolla kuntoon. Pakkista lueskellut vuodesta 2008, mutta nyt viimein sain rekisteröityä tännekki. Tällä hetkellä dieettailut meneillään ja katsotaan tulevaisuudessa mihin suuntaan treenit etenee :D

Esittäydynpä minäkin sitten täällä...

Eli 28-vuotias nainen, 2xpojan äiti ja reissutyötä tekevän miehen aviovaimo.
Iso painonpudotus meneillään, 20kg takana ja n.10kg vielä jäljellä. Tokikin vaakaa tärkeämpää on kuitenkin se miltä näytän.
Tavoitteena ei todellakaan ole näyttää pulkannarulta. (Anteeksi vain, se ei jostain syystä miellytä silmää yhtään)
Vaan tarkoituksena olisi saada rasvaa pois ja kauniit erottuvat lihakset tilalle. Tavoitepaino siis lihaksikas 63kg.

Tästä on hyvä jatkaa! :)

Tervehdys!
Mä oon tämmönen 23 vuotias hukkapätkä, salia oon harrastanut viitisen vuotta enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Tällä hetkellä on hyvinkin aktiivinen vaihe päällä ja täältä saa tosi paljon irti erilaisia vinkkejä. Hyvä sivusto :)
Tavoitteena ei ole laihtua, vaan saada näkyvät lihakset. Oon niin pieni (lyhyt) että pakko saada vähän uskottavuutta :D

Oon kolkytvuotias kahden lapsen äiti Länsi-Suomesta ja liityin joukkoon tänään. Innostuin kuntoilusta miehen aloitettua painonpudotuksen ja nyt treenataan yhdessä. Pituutta on 176 senttiä ja painoa 60 kiloa. En siis laihduta, lähdin lähinnä kiinteyttämään itseäni.

Noniin, täältä joukkoon ilmottautuu brenkku-:n tapaan oululainen!

20-vuotias naisenalku, jolle lihas ei ole vieras käsite. Saliharrastusta takana periaatteessa aika vähän, viime talvi ja nyt syksystä eteenpäin on taas tullut käytyä aktiivisesti. Tuolloin 2010 syksyllä aloitetun "totisen" treenaamisen tuloksena tipahti 15 kiloa ylimääräistä, vaikka onhan tuota vähän vieläkin. Saliharjoittelu keskittyy tällä hetkellä päälajia, eli pesäpalloa, tukevaksi voimaharjoitteluksi, mutta kyllähän noita tuloksiakin tulee ihan kivasti... :) Viime viikolla penkkasin ensimmäistä kertaa 45kg, tällä viikolla taas vedin elämäni ensimmäiset leuanvedot _3_ kpl! Että kyllä tämä tästä.. Lihas tuntuu tarttuvan helpohkosti, en koe tekeväni ihan älyttömästi hommia ja silti patit kasvaa. Mikä lie ihmenainen täältä puhkeaisi kun tosissaan alkaisi punttaamaan.

Hei vaan!

Saliharrastusta aloittelen ja täältä lueskelen vinkkejä :) Kuntoa olisi tarkoitus parantaa ja saada siinä sivussa omaa silmää miellyttävä kroppa :)

jaahas... Jostain se on aloitettava, tämän ensimmäisen viestin kirjoittaminen tänne forumille:)

Täällä on tullut jo jonkun aikaa pörrättyä, mutta nyt sai vasta aikaseks rekisteröityä. Nyt ainakin helpottuu itselle tiedon ja mielipiteiden saaminen. Itsellä ei ole sali taustaa kun vasta parin vuoden verran, mutta aerobista on sensijaan tullut harrastettua alaluokilta asti (ikä tällähetkellä 24.v.). Eli vois sanoa että kestävyys kuntoa löytyy ihan hyvin, vaikka välillä on syystä tai toisesta tullut pieniä taukoja. Hyvin olen saanut, (ainakin omasta mielestäni) aerobisen ja saliohjelmani yhdistettyä viikko-ohjelmaani, vaikka välillä tuntuukin tervassa tarpomiselle. Mutta se mikä tuntuu pahalle, niin vahvistaa ja tuntuu niin perkl:n hyvälle, niinkun pitääkin!:hyper:

Kirjotanpa minäkin tänne jotain itestäni esittelyksi. Enemmän on tultu viihyttyä vaan lukijapuolella, mutta päätinpä luoda oma profiili niin tarvittaessa kirjotella ja avauta!

Eli ikää on 24 vuotta, asuinpaikkana ollut viime vuoden lopusta Helsinki. Nyt vasta "aikuisiällä" oon löytänyt liikunnasta tulevan hyvänolon sekä saanut itseni jonkin verran addiktoitua siihen tunteeseen!
Salilla pyrin käymään 2 x viikossa sekä lisäksi muutamalla ryhmäliikunta tunnilla. Kotoota löytyy elämänkumppanina tällähetkellä vain koira, joka tietenkin liikuttaa lenkkien muodossa!
Tavoitteena ois sellanen vartalo että näkis että muutakin tekee kun istuu tässä koneen ääressä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom