Juu hei vaan kaikki! Täällä myös uusi jäsen ilmoittautuu! Ikää 21 vuotta, ja innostus punttisaleiluun tällä naisella sen kuin yltyy! Koko ikäni olen urheillut mm. 11 vuotta kilpatason voimistelua, ja juoksua ja pyöräilyä hillittömien määrien kirjossa. Bodauksen aloitin hmm... no enhän mä mitään bodaa, paremminki fittaan itseäni timmiks ja vahvaks. Kaikesta huolimatta aloitin ton touhun n. 1.5-2 vuotta sitten amatöörinä, kuntosalineitsyenä. :D Nyt lähiaikoina (viiminen about puolivuosi) on vasta alkanut ymmärtää, miten sitä kuuluis totta tosiaan treenailla, jotta keho muuttuis halutun timmiksi ja lihakset alkaisi näkyä paremmin (jotkin verisuonetki pullottamassa ois iha jees 8) ja ennenkaikkea: millai sitä tulis ravitsemuksessaan olla! Kuitenkin, kaikki ei ole niin yksinkertaista, vaikka siltä kuulostaa. Esim. pari viikkoa sitten vasta lopetin päivittäiset himo-kovasyke-aerobiset ja esim. ei ole niin helppoa syödä illalla rahkaa, jos mieli tekee vain juusto-kinkku-oivariini-ruisleipää, mutta tärkeintä syödä mahd. viisaasti kuitenkin (öööö esim. lopetin just maanantaina suklaa-karkkimässyttelyt, niin päätin :D). Selitinpä selkeästi. No mutta kuitenkin! Tarkoituksena olisi oppia tekemään tästä hurjasta tiedonmäärästäni käytäntöä paljon paremmin, oppimaan edelleen uutta täällä keskustellen, panostaen kokoajan parempaan terveyteen, mutta tähtäämällä entistä upeampaan ulkomuotoon. Rasvaa näiden lihaksien päältä poies niin oon jopa tyytyväinen! (; Mun BMI on ehkä joku 22 nyt ja vasta lähtenyt "dieetti" (idiootti termi, tarkoitan puhtaamman ja ihan vaan oikean ruoan syömisen entistä parempaa panostusta) on nyt ollu sellaset noin 1800-2000 kcal/vrk ja salitreeniä sekä aerobista ois keskimäärin 4-5(-6) x vko (nyt kun en enää juokse/pyöräile 1-2 tuntia päivässä :D) Treenailen salilla aina tiettyjä lihaksia tiettyinä päivinä, en siis koko kroppaa kerralla. Saa nähä alanko timmiytymään, kun nyt viisaana tollasen kreatiinipussukan perus herojen ja härpäkkeiden ohella netistä tilasin, ku haluaisin voimiani maksimoida. Hmm... Kreatiinin mahdollisesti tuoma turvotus (juuri sain tietää tuon vaikutusmahdollisuuden) ja timmiyden havittelu sopivat selvästi yhteen.(?) :D Tsemppiä mulle, ja muille uusille omiin tavoitteisiin ja niiden saavuttamiseen! (: