Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Uusi "jäsen"

Terve kaikille!

Vihdoinkin uskaltauduin logata itseni tänne sisälle.
Olen katsellut sivuja jo jonkun vuoden ja saanut paljon vinkkejä teiltä kaikilta, nyt sitten ajattelin itse tulla "auttamaan" muita, tai auttamaan ja auttamaan, kuitenkin....kertoo omista jutuista ja kokemuksista.

Onko teillä tytöillä ollut minkäänlaisia kokoontumisia näin punttimimmien kesken?

Hei vaan Smaragdi ja tervetuloa! (Mahdollisille muille taustailijoille vinkiksi, että sisään kirjautuminen kannattaa jo pelkästään sen takia, että on helpompi seurata, mitkä viestit on jo luettu.)

Viimeisin varsinainen mimmimiitti taitaa olla yli vuoden takaa eli viime kesältä. Pakkistapaamisia on ollut enemmänkin, esimerkiksi risteily muutama viikko sitten, Tampere-miitti toukokuussa ja Nutri Plus Classic -kisojen yhteydessä järjestetty tapaaminen.

Tervetuloa joukkoon!

Miittejä näin tyttöjen kesken on ollut hieman vähemmän kun me kiinnostuttiin noista pojista... ollaan pidetty sekamiittejä nyt tänä vuonna. Ainoa puhdas mimmimiitti oli tuolla heinäkuussa BodyFitness-leirin yhteydessä - sinne punttimimmejä tuli reilu 20.

Meillä on seuraava sekamiitti jo suunnitteilla - Lahden Fitness Expon aikaan. Meitsi on varannut Pakkiksen porukoille oman lomakylän (koko mestan) ja sinne mahtuu majoittumaan max. 60 hlöä. VIP-foorumilla siitä lisää (taas yksi hyvä syy liittyä...).

Voitaishan me kokoontua mimmien kesken tässä syksyllä ihan erikseenkin jos porukka vaan innostuu. Ravinteli-ilta Helsingissä?

Hei vaan ja tervetuloa Smaragdi!

Mä en ole myöskään kovin kauaa kirjoitellut tänne, vaikka kauemmin olen jo seuraillut. PMLats saattaa muistaa mut Glutes nimellä...

Tuo Helsingin miitti kuulostais enemminkin kuin kivalta, ja olisi tosi kiva tutustua saman henkiseen porukkaan ihan livenä!
Jos jotain tapaamista on viritteillä niin haluaisin olla ehdottomasti mukana!

Ironbutt sanoi:
Voitaishan me kokoontua mimmien kesken tässä syksyllä ihan erikseenkin jos porukka vaan innostuu. Ravinteli-ilta Helsingissä?

:offtopic: KANNATETAAN! Itsellä kun tulee ainakin tämä syksy olemaan töiden ja opiskelujen takia melkoisen tiivistä, ja elämä on nykyjään sattuneesta syystä muutenkin liikkuvaista, niin en oikein hyvin pysty useamman päivän miitteihin repeämään... Mutta yksi ilta onnistuu aina, ja olisihan se välillä tosi nastaa tavata ihan mimmien keskenkin, kyllä noitä äijiä ehtii ihan tarpeeksi nähdä muutenkin :D

Smaragdille TERVETULOA! :) (ja pahoitteluni threadin "kaappaamisesta" :nolo: )

hello... minä myös vihdoin ja viimein tulin V.I.P:iksi, en oo saanut aikaiseksi kun ei ole omaa konetta! Ja okei veli poika myös innosti ja sit kun se lupas vielä maksaa ton vuosi maksun niin en epäröinyt.. :D

Sitä paitsi mun ystäväpiirissä ei ole yhtään urheilevaa ihmistä joten olen yksin treenien kanssa eikä kukaan jaksa kuunnella mun salitarinoita yms. joten kiva saada tulla joukkoonne iloiseen :worship:

Moi kaikki punttimimmit! Minä myös uusi täällä. Oon saanut paljon tosi hyviä vinkkejä näiltä sivuilta ISO KIITOS! Haluan kantaa korteni kekoon ja jakaa hyviä ja huonoja kokemuksia kanssanne... Tampereen mimmejä olen.

Lahden Fitness Expoon olen varmaan lähdössä joten ehkä nähdään siellä. :)

Olen lukenut sivuja jo noin vuoden verran, seuraillut taustalla. Tänään sitten rohkaistuin ja kirjottelin ekaa kertaa :nolo:

Muutaman viestin olen ehtinyt kirjoittaa, ja nyt jo olen ehtinyt ryssimään montamonta kertaa, täytyy vissiin harjoitella miten täällä kaikki toimii :)

nimim. enosaakäyttäätietokoneita

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Heips vaan!
Olen seuraillut palstaa jo muutamia kuukausia, eilen sitten piti oikein rekisteröityä vihdoin ja viimein, jospa mulla vaikka olisi joskus jotain sanottavaakin :)

Se on taas uusi aamu ja uusi Pakkis-päivä... :D

Eli näköjään tästä on tullut jokapäiväinen tapa. Jossain vaiheessa päivää eksyn tänne, yleensä näin aamukahvin aikaan kun kuopus on aamupäiväunilla ja pikkuneiti leikkii omia juttujaan.

Niin ja sitten myös iltapäivällä kun lapset päiväunilla, illalla kun tulee lastenohjelmia, myöhemmin illalla kun lapset nukkuu... Eli jos ollaan kotona ja kone auki niin tänne tupsahdan silloin. Usein on kone auki kotona ollessa koko ajan ja tämä foorumi myös, käyn ehtiessäni lukaisemassa viestiketjun, pari. Sitten taas lastenhoitoon ja välillä vaikka kahvit keittäessäni piipahdan jälleen.

Eräänlaista työpaikkasurffailua siis, kotiäidillä.

Niin, ja tervetuloa uudet mimmit! Itsekin olen tuore tapaus, kevään-kesän aikana tänne löytänyt. Mainio paikka. :thumbs:

Ensi esittäytyminen

Heips!

Ensi kertaa avaan suuni täällä ja esittäydyn. Kiitokset ylläpidolle pakkiksesta :)
3 kk salia takana ja treenaamiseen tullut jo himo :) tavoitteita on ja ohjelma löytyy myös :) Kipinä salille lähti Anna-Maija Kareen kirjasesta.....
Treenaaan 3 krt. viikossa, 2-jakoinen ohjelma. Kuukauden päästä siirryn 3-jakoiseen. Kannattaako? Kesään mennessä tavoite olla "kesäkunnossa", saapa nähdä sitten mikä on tulos.
Vitamiinit, omegat jne. tulee otettua päivittäin. Samaan aikaan dieettaan. Realistisesti ja hiljaa hyvä tulee....

Paras "huuhaa" mitä luin eräältä palstalta spinningistä että rasvaa palaa vielä 24h treeneistä...kuka oikeasti uskoo tuollaiseen?

Laittaisinkohan mäkin tähän samaan..

Eli jospa minäkin uskaltautuisin jo esittäytymään vaikka kovasti pelottaa ja jännittää..

Salilla on tullut käytyä reilu vuosi. Ennen sitä olin sellainen pullea kotiäiti herkkupylly. Eräänä päivänä meinasin myöhästyä töistä ja juoksin osan matkasta. Tuntui niin kivalta että menin illalla lenkille. Ja sitä samaa rataa jatkui siitä eteenpäin. Alkoi kiinnostaa enemmän tuo liikkuminen ja salille meni minunkin tieni. Nyt se on mun toinen kotini. Painoa on kadonnut 14kg ja lihasta tullut ihan mukavasti. Vieläkin tosin häiritsee tuo pömppömaha ja paukamat persauksessa.

Nykyseen viikko-ohjelmaan kuuluu spinningiä (kesällä vaihtuu pyöräilyyn, pitkiin yli 100km reissuihin), aerobiciä ja tietty sitä punttia (3x). Kesällä jouduin sairaslomalle ja siinä samalla pudottelin painosta tosi rutistuksella vielä vähän pois ja siitä eteenpäin onkin seurattu syömisiä tosi tarkkaan. Eli sekin puoli on jotenkin "hallussa"..

Vähän hirvittää näin kovaan sakkiin liittyä mut ehkä sitä parin kuukauden vippaamisen jälkeen on jo aika avaa suunsa..

Tervetuloa vaan molemmat (ja kaikki muutkin) uudet mimmit! :) Meitä ei ole koskaan liikaa, kiva saa uusia kasvoja palstalle.

Ja ny meikä lähtee reenaamaan... fiilistä kehitään soittamalla Nightwishin "I wish I had an Angel"'ia niin kovaa ku vaan uskaltaa :rock: Voisko aamu (ja viikonloppu) enää paremmin alkaa! :)

Ensimmäinen viesti koko foorumiin.. tästä se lähtee :piis:

Salilla on tullut käytyä "ties kuinka kauan" (mitä nyt tässä iässä on kerennyt) aina silloin tällöin , enemmän ja vähemmän säännöllisesti. Aikaa kuluu vieläkin varsin paljon tanssin, sulkapallon ja muun liikuntaharrastelun parissa, mutta enenevässä määrin kyllä alkanut kiinnostaa salilla käynti ja sitä tulee jatkossa sijoitettua varmaan enemmän viikko-ohjelmaan :D

Moro vaan kaikille mimmeille!

Oon seuraillut tätä palstaa jo pidemmän aikaa, mut nyt vasta sain itseäni niskasta kiinni ja kirjoitettua tänne. On ollut hauska huomata, että salilla käyviä mimmejä on näin paljon! Itse olen käynyt salilla jo yli 10 vuotta, lähinnä yleisurheilun takia, ja naisten määrä on todellakin lisääntynyt niiden vuosien aikana. Alkuaikoina olin ainoita, tosin kävin aika pienen paikkakunnan pienellä salilla, joka oli sellainen "miesten" sali. :)
Nykyään salilla tulee käytyä n. 3 kertaa viikossa. Treenit taitaa olla vähän eri tyyppisiä kuin suurella osalla teistä mimmeistä sen takia, että yleisurheilu on edelleen mukana kuvioissa. Onneksi kuitenkin 2-, 3- ja 4-jakoiset ohjelmat on tulleet jotenkin tutuiksi miehen treenejä seuratessa ja tätä palstaa lukiessa. Itellä treenit kun on jaettu tyyliin penkkipäivä, vetopäivä ja kyykkypäivä... :) Onhan se oikeestaan kolmijakoinen treeniohjelma!
Tulevaisuuden suunnitelmiin ja haaveisiin kuuluu sitten joskus Body Fitness-kisoihin osallistuminen, kun olen saanut ensiksi tarpeekseni yleisurheilusta...
Ehkäpä mä nyt saan sanaisen arkkuni useammin auki, kun eka postaus on tehty. Tsemppiä vaan kaikille upeille mimmeille!

Tervetuloa joukkoon - kiva saada uusia tyyppejä. Muistakaa lähteä rohkeasti heti seuraaviin miitteihin mukaan - mimmit on livenäkin hurjan mukavia!

Suositut

Back
Ylös Bottom