Moro vaan kaikille mimmeille!
Oon seuraillut tätä palstaa jo pidemmän aikaa, mut nyt vasta sain itseäni niskasta kiinni ja kirjoitettua tänne. On ollut hauska huomata, että salilla käyviä mimmejä on näin paljon! Itse olen käynyt salilla jo yli 10 vuotta, lähinnä yleisurheilun takia, ja naisten määrä on todellakin lisääntynyt niiden vuosien aikana. Alkuaikoina olin ainoita, tosin kävin aika pienen paikkakunnan pienellä salilla, joka oli sellainen "miesten" sali.

Nykyään salilla tulee käytyä n. 3 kertaa viikossa. Treenit taitaa olla vähän eri tyyppisiä kuin suurella osalla teistä mimmeistä sen takia, että yleisurheilu on edelleen mukana kuvioissa. Onneksi kuitenkin 2-, 3- ja 4-jakoiset ohjelmat on tulleet jotenkin tutuiksi miehen treenejä seuratessa ja tätä palstaa lukiessa. Itellä treenit kun on jaettu tyyliin penkkipäivä, vetopäivä ja kyykkypäivä...

Onhan se oikeestaan kolmijakoinen treeniohjelma!
Tulevaisuuden suunnitelmiin ja haaveisiin kuuluu sitten joskus Body Fitness-kisoihin osallistuminen, kun olen saanut ensiksi tarpeekseni yleisurheilusta...
Ehkäpä mä nyt saan sanaisen arkkuni useammin auki, kun eka postaus on tehty. Tsemppiä vaan kaikille upeille mimmeille!