Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
En ole tätä ennen yhtäkään viestiä lähettänyt, mutta taustaillut olen jo puolisen vuotta. Hyviä juttuja täältä oppii.

Päivittäin...

Nyt loppui avokin nimen lainaus ja Eeva esittäytyy! Palstaa olen seuraillut lähes päivittäin syksystä asti. Treeniä on takana 5 vuotta, mistä alkuaika meni kyllä aikalailla opetteluun ja kehitys oli hidastakin hitaampaa... Mutta nousussa ollaan, :kippis1: punttimimmeille!

Tänne vasta äskettäin löysin ja eilen rekisteröidyin , mutta nettiriippuvainen kun olen ja lasten kanssa vielä kotona..niin eiköhän täällä tule käytyä lähes päivittäin! :)

Kävin ekaa kertaa näil sivuil n. vuos sit, mut nyt oon ruvennu vast kuukaus sit lukee palstaa päivittäin ku alotin itseni kuntoon pistämis projektin ihan tosimielessä.

Päivittäin täällä tulee pyörittyä ja vinkkejä etsittyä. Punttiksen aloitin tammikuussa ja erittäin hyviä ohjeita olen täältä foorumeilta löytänyt! :thumbs:

Tulee täällä pakkotoistolla käytyä yleensä päivittäin ja montakin kertaa päivässä. Kuulun enemmänkin taustajoukkoihin, kun ei itsellä tuota tietämystä ole muille jakaa. :) Salilla käymisessä oli yli puolen vuoden tauko (oikeastaan vuoden), mutta nyt taas vuoden alusta olen harrastellut punttailua. Täältä palstalta on motivaatiota ja vinkkejä haettu ja saatu paljon. Kiitos siitä kaikille, jotka ovat tietonsa meidän muiden iloksi antaneet. :worship:

Pakkohan täällä on päivittäin roikkua, myönnän olevani ihan koukussa Pakkikseen :D Paljon kivempaa ajanvietettä kuin esimerkiksi fysiikan lukeminen, mitä pitäisi juuri nytkin tehdä...

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Täällä myös minä. Vuodenpäivät olen lueskellut muiden juttuja (hyviä ovat olleet!), mutta nyt ajattelin, että olisi vihdoinkin kiva avata myös oma "sanainen arkkuni"... ;)

Vastikään tänne rekisteröidyin, ja nyt olen käynyt sitten joka päivä. Ihan aloittelija olen, ja miehen vinkistä tänne löysin (lunttasin sen t-paidasta osoitteen :lol2: ).

Nyt sitten uskallan viestin laittaa, hitusen aikaa vain luin ja opiskelin... Tuntuu, että vihdoin olen löytänyt oman lajini. Nimittäin urheilu-intoilija en ole ollut koskaan, mutta kun salilla aloin käydä koin sellaisen herätyksen, että mieskin välillä naureskelee innolleni. Antiurheilijasta intomieliseksi, niin taisi mulle käydä.

Eli usein tulee täällä varmaan käytyä, mutta en vielä osaa enkä suoraan sanottuna viisaampien keskellä uskalla paljon sanoa, joten lukemista & tietojen hakemista tämä varmaan jonkin aikaa on. Haku-toiminto on ollut kovassa käytössä monen monta päivää! :)

Mä löysin pakkotoisto-sivut noin kuukausi sitten, kun joku ystävällismielinen ihminen oli laittanut elisan kotisivun nettivinkkeihin vinkin. Kiitos hänelle! Sen jälkeen olenkin sitten roikkunut täällä päivittäin.

Ensimmäiset päivät venyivät myöhään yöhön lukiessa mielenkiintoisia juttuja. Täytyy sanoa, että tarinat ovat mahtavia. Edellisen lisäksi kun oma eläytymiskyky on turhankin hyvä ei ole ihme, että esim. salikomediaa-threadin Tero tulee kummittelemaan yöuniin.

Helou helou. Ennen kävin täällä aktiivisemmin mutta nyt on jäänyt vähemmälle. Asia kyllä korjaantuu kun saan ittelleni kohta puoliin netin (kait). Tulee sitten tonne miesten puolellekkin mahdollisesti uus kundi :)

Hipshei! Saaneen liittyä joukkoone suureen?! Minä olen myös kova lueskelemaan varsinkin teidän mimmien juttuja, ja kovasti niistä on ollut hyötyäkin. Itse olen treenaillut pikkiriikkisen vaille kaksi vuotta. (aloitin tyhjästä) JA kokoajan vaan kovempaa olisi tarkoitus puskea! Huh! On tämä vaan niin mukavaa puuhaa :) Siinä sivussa tulee myös lenkkeiltyä, sauvakäveltyä, ja poljettua kuntopyörää. Ja kävinpä tänään kevyen viikon kunniaksi body pumppiakin testailemassa...kivaa! Aurinkoista kevättä kaikille! :haart:

Minäkin käyn täällä usein! (-: Tosin harmittaa kun yksinkertaisena maalaisjunttina en osaa käyttää kaikkia sivujen mahdollistamia hienouksia, henkilöprofilointia, kuvia yms. :nolo: Mutta useamman kerran viikossa kuitenkin, nyt kun sivuille olen vasta äskettäin löytänyt.

Päivittäin minäkin käyn lukemassa juttuja. Olen aika uusi täällä. Taustalla olen pysytellyt. Täällä on tosi hyviä ja tarpeellisia juttuja. Kaikki keskustelut käydään vielä tosi hyvässä hengessä :). Onneksi täältä löytyy jokunen muukin hieman "iäkkäämpi" punttaaja.

Back
Ylös Bottom