Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Toistaiseksi melko usein, kun kerran kaupunki sponssaa netin. "Työtä" on kiva tehdä...

Tämä kuitenkin loppuu aika pian - sitten kaiketi (taas)kerran, pari viikossa.

Tuleehan tätä forumia selailtua jopa useita kertoja päivässä, vähintään kerran kuitenkin. Yleensä on omana tabinaan selaimella, ja selain taas auki päiväkaudet.

Työt hieman rajoittavat selailua ;) Salikäynnit ei tietenkään rajoita mitään :D

Koko viikon on selaimella auki (duunin ohella), viikonloppuisin ei. :)

Heissan!

Olen pyörinyt täällä vasta pari kertaa ja hyvältä näyttää! On ollut tosi mukava tavata samanhenkisiä ihmisiä!!! Zemiä kaikille!

Tällä viikolla vasta löysin pakkotoiston ja heti sain kipinän lähtee salille.
Eilen olin eka kertaa vuosiin ja sen huomaa ;)
Oon siis nainen ja seikkailen näillä sivuilla useasti päivässä.

Esittäydynpä minäkin.

Tässä pari viikkoa olen lueskellut Pakkotoisto-foorumia ja täytyy sanoa, että täältä on kyllä löytynyt kaikki tieto, mitä olen tarvinnut. Varsinkin tähän Punttimimmit-osioon olen jäänyt koukkuun.

Eli olen 20v tyttö Keski-Suomesta. Aloitin salilla käynnin ihan vasta, ja tavoitteeni onkin ensin totutella liikkumaan säännöllisesti ja kasvattaa vähän kuntoa. Lihaksetkin olisivat erittäin tervetulleita sitten joskus. :)

:thumbs: Liityn siis joukkoonne. :thumbs:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Uusi minäkin. Sivuille eksyin jo kuukausi sitten, mutta nyt vasta olen alkanut kirjoittelemaan. Täältä löytynyt tosi hyviä neuvoja ja myös motivaatiota niin aerobiseen, kuin puntillekin.:)

Hei!

Olen aika uusi täällä. Päivittäin käyn lukemassa palstaa. Toistaiseksi olen ollut taustalla, aloittelija kun olen, mutta eiköhän se tästä tämä sanainen arkkukin aukene. Tosi hyviä vinkkejä treeniin on jo löytynyt ja kun vierailee täällä usein niin motivaatio säilyy kun ei pääse saliasiat unohtumaan.. :rock:

Uusi minäkin..Olen selaillut viestejä jo kauan mutta nyt olen vasta saanut rekisteröityä.
Ja päivittäin käyn minäkin..addiktoivaa :D

Noin viikko sitten eksyin ensimmäistä kertaa ja koukussa heti!! Nyt varsinkin kun on töissä hiljaista, luen oikeastaan aamusta iltaan noita vanhoja viestejä ja kerään vinkkejä oman treenin suunnitteluun. Sitten vielä kotona iltamyöhäsellä jatkan...

Tavoitteena olisi joku päivä olla fitnesskisoissa lavalla ja tuosta innostuin jo vuonna -97 (?) kun katsoin telkkarista kisoja joissa Irmeli S..jotain voitti. Pari vuotta sitten virittelin jo punttausharrastusta ja silloin perehdyinkin jo aika tarkkaan oikeaan ruokavalioon ja treeniin, käytännön toteutus loppui lyhyeen kun paikkakunnan ainoa kunnollinen oikea sali lopetti toimintansa ja niinpä itsekin siirryin pelkälle tuloksettomalle "aerobic-salaatinlehti-kitukuurille" pitkäksi aikaa...

uusi minäkin. eksyin tänne jo joskus toukokuussa, mutta on kirjoittelut jääneet vähemmälle... taustalla olen haamuillut melkeinpä joka päivä. :)

Heip, olen lueskellut foorumia jo pidemmän aikaa, mutta nyt vasta sain rekattua itseni tänne. Usein näitä tulee vilkuiltua ja taidanpa olla koukussa kuten punttaukseenkin.

Useamman kerran päivässä, varsinkin kun nyt kesällä istuu töissä koko ajan koneen ääressä. Viikonloppuisin sitten vähemmän ja varmaan koulun alkaessa tulee vain nopeasti vilkaistua uudet viestit kerran päivässä.

Nyt kesällä en oo päivittäin käyny. Kunhan takaisin kotia pääsen, niin eiköhän sitten käydä. Ens vuoden puolella voisin laittaa jopa jotain kuvia, tällä hetkellä salilla vuoden verran käyty ja pakkiskin tuli siinä vaiheessa mukaan. Ensin poikakaverin olan yli kurkkiessa...lol.( ja liityn vipiksi, kunhan saan sen läppärin sinne nettipiuhan päähän takasin. :))

Back
Ylös Bottom